Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

TommyV

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#16

Viesti TommyV »

Torstai 03.03.2011

# 2 Juoksua 35 min ~7km

Ei oikeen rullannu tänään ja tuntui melkein ku olis ollu jotku painot jalois.

Syke Keskiarvo 148
Max 168
Kulutus 399 kcal
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#17

Viesti TommyV »

Perjantai 04.03.2011

#1 Uinti ~45min

500m-800m-500m

Tuli vedettyy tasasta tahtia ja vähän lyhyemmäks jäi ku oli taas vähän nuhanen olo, toivottavasti ei muutu kunnon flunssaks.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#18

Viesti TommyV »

Lauantai 05.03.2011

#2 Puntti 2h

Eilen illalla oli lähes hieman kuumeinen olo joten oli iloinen yllätys aamulla että oli ihan iskukuntoinen tunne. Vähän vielä valu tavaraa nokasta mutta muuten oli ihan hyvä olo mutta jätin joka tapauksessa painit väliin ja menin puntille ettei tartuta ketään.
Yritän tässä parhaani mukaan selittää mitä tuli tehtyy mutta ku nää puntti termit on vähän hakusessa niin voi olla vähän vaikee saada mitään selkoa tästä. Mutta yritetään...

Jalat:
Prässissä(vaaka) pohkeet 15*80*2
Prässi(vaaka) 20*120*2
Reiden lähennys 20*70, 20*80, 20*90, 20*100
Reiden loitonnus 20*70, 20*80, 20*90, 20*100
Polvinivelen koukistus 8*35, 8*45, 8*55
Polvinivelen ojennus(?) 15*60*2, 10*70*2

Keskivartalo:
Normi vatsalihas liike 80
Kiertävä vatsalihas liike 10 kg levy kädessä 50
Abcoaster 10 kg lisäpainot 30*2
Normi selkälihas penkki(?) 20*2

Ylävartalo:
Penkki 8*50kg*2, 8*70kg*2
Ylätalja 12*50*2
Rintalihas bed-deckissä 12*50*2
Hauiskääntö myötäotteella 30kg tanko *8*2
Niskan takaa punnerrus 40 kg*8*2
Vuorottainen hauiskääntö 16*16kg*2

Huh, tuli ihan väsy tätä kirjottaessa :hiki:
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#19

Viesti TommyV »

Sunnuntai 06.03.2011

#1 Hiihto ~5-7 km 40min

Tehokas kuntoilu laji mut on se hanurista ku on huonot/väärät välineet.

Syke:
Keskiarvo 132
Max 161
Kulutus 368 kcal
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#20

Viesti TommyV »

Maanantai 07.03.2011

#4 Judo 1,5h

Perus lämmöt eka ja ukemit. Sen jälkeen heiteltiin liikkeestä loppuaika. Tuli tehtyä vähän kaikkee, pyyhkäsyt tuntui sujuvan aika hyvin, tsuri-komi ashi on kyllä hieno heitto.

[youtube][/youtube]
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#21

Viesti TommyV »

Tiistai 08.03.2011

#3 Sähly 1h
Tuli juostua tosi paljon, spurtteja ja pujottelua, hyvä cardio treeni
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#22

Viesti TommyV »

Keskiviikko 09.03.2011

#4 BJJ 1,5h

Lämmöt slowrollilla. Sitte katottiin spider ja de la riva guardii. Ekaks liikuttiin näitten välillä ku toinen rimpuili kevyesti ja sitte katottiin vielä muutama swiippi niistä vielä. Lopuks tehtävä sparria jossa lähettiin spider guardista ja tilanne päätty joko ohituksen tai swiippiin. Pari ekaa sparrii meni alta kyllä ihan ihmettelyks mut viimesis rupes olee jo vähän ajatusta ja sain yhen opetetuista swiipeistä jopa onnistumaan. Ihan hyvää settiä vaikka onki aika pitkä matka että alkaisin pelata tollasta guardii sparrissa.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#23

Viesti TommyV »

Torstai 10.03.2011

#3 Puntti 1h

Pika setti taas ku oli kiire

Maasta suorille ripeään tahtiin 20*20kg*2 5*40kg*2
Askel kyykky 10*40kg*2
Kyykky 10*80kg*2
Niskan takaa punnerus 8*40*2
Leukoja 8*2

Päivyri jää muutamaks päiväksi lomille ku kirjottaja lähtee ruottiin, laiva jo odottaa :)
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#24

Viesti TommyV »

Tiistai 15.03.2011

#4 Sähly 1h

Kevyt treeni näin kovan rälläämis loman jälkeen. Otti keuhkoihin ja oli vähän tukala olo. En tiedä mikä on tehny pahinta jälkee, viinaa vai pitkästä aikaa tupakointi tai olisko minimaaliset unet kovalla lattialla(tää oli kyl hajottavin). Ku on hyvä treeni putki päällä niin huomaa kuinka korkeelta tippuu sitte ku pitää tälläsen loman. EI ENÄÄ IKINÄ :badgrin:

[youtube][/youtube]
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#25

Viesti TommyV »

Keskiviikko 16.03.2011

#5 Judo 1,5h

Ei ollu varsinaisesti vetäjää tänään niin vedettiin omat treentit. Perus lämmöt ja ukemit ekaks. Sitte oli tarkotus että kaikki näyttää yhen liikkeen ja oli siinä ny ainaki pari käännöstä kilpparista ja käden irrotusta siinä perus juji tilantees.Ite näytin kuinka tykkään hakee ude-garamii alta. Lopuks ranttuu periaatteella että kaks keskellä ja aina ku tulee piste suoritus niin se joka saa sen jää keskelle ja häviäjä tippuu pois ja uus tulee tilalle, mun mielestä hauskempaa ku normaali systeemi.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#26

Viesti TommyV »

Torstai 17.03.2011

#1 Lukkopaini 1,5h

Tais olla kolmas kerta ku oon eksyny painimaan ilman pukua mutta yllättävän hyvin sitä sopeutuu ilman rättiäki väntää(ehkä se on jopa hauskempaa). Aika kovat lämmöt ekaks jonka jälkeen katottiin avoimen guardin ohituksia, aika perus juttuja vissiin. Oli siinä joku knee on belly hässäkkä kans mitä en nyt oikeen muista. Lopuks sparria joku 4*3minuuttisia. Tein elämäni ensimäisen jalkalukkon, tais olla suora nilkkalukko mutta en oo ihan varma koska en ole ollut paikalla ku näitä on opetettu niin yritin vaan väntää johonki suntaan brushteeth
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#27

Viesti TommyV »

Perjantai 18.03.2011

Bjj Vaasan salikisat

Joo elikkä tänään oli meillä salikisat(ja mun ekat matsit) ja ite tuli oteltua vaan bjjtä ja jouduin ilmeisesti lohkoon jossa oli sellasia vähän alle pari vuotta treenaneita. Kaikki oli suurin piirtein saman kokosia. Muistikuvat on vähän hämärät mutta yritän vähän selostaa mitä tapahtu.

Eka matsi lähti käyntiin ja en oikeen muuista kuinka jouduttiin mattoon mutta ite pääsin päälle ja taisin työskenellä itteni mounttiin siitä. Sitten tein ekan virheen kun melkein annoin kaverin swiipata mut pois siitä ku yritin hakee giljotiinii siinä transitios. Jouduin siitä alle sitte ja siinä mentiin vissiin sidestä guardiin ja takas muutama kerta kunnes vastustaja nousi seisomaan. Tässä tilanteessa pistetilanne oli mulle 5-2 muistaakseni ja aika oli vähissä. Ja nyt tulee se toinen vielä isompi virhe. Mun olis pitäny sprawlata henkeni edestä ku se teki double legin mut kesken sen sprawlin lähin yrittämään giljotiiniä taas ja pädyin selälleni ja pistetilanne oli tasan. Voi olla että se olis saannu silti vietyy mut maihin vaikka en olisi hakenu giljotiiniä mutta se oli silti iso virhe. Heti ku tömähdin mattoon niin tajusin tyhmyyteni, vieläki harmittaa. Tuomari antoi mulle voiton kun olin hänen mukaan aktiivisempi mutta kyllä se tasapeli oli.

Sitte toka matsi. Lähin hakee jotain ulkopuolista pyyhkäsyy ja meinasin jäädä ite alle mutta pääsin kun pääsinki käntyy päälle johonki puolikkaaseen butterfly guardiin. Siitä taas työskentelin itteni hitaasti mountiin. En oikeen muista mikä scramble siinä sitte tapahtu mutta sain kaverin selän ja löin RNC sisään ja voitin. Tää meni jo paljon paremmin ku eka.

Valitettavasti mun kolmas vastustaja oli loukannu ittensä ja mun vääntö jäi siihen. Meni ihan hyvin ottaen huomioon että oli eka kerta ku väänsin pisteitä ajatellen. Pitää vähän rupee ajattelee niitä normi sparrissa myös. Mun judo ei oikeen päässy loistamaan ku olin jotenki vähän jäykkänä niissä pysty väännöissä ku pelkäsin jotain lentäviä jujeja yritin välttää joutumasta suljettuun guardiin. No paremmin ens kerralla, ehkä sitä vois lhtee johonki kunnon kinkereihin jossain vaiheessa.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#28

Viesti TommyV »

Lauantai 20.03.2011

#6 Judo 2h+2h Alueleiri Jyväskylä

Leirin teemana oli otteet elikkä oman otteen hakeminen ja vastustajan otteen purkaminen. Tuli aika monta niksii menty tos ajas läpi mutta en nyt jaksa rupee kirjaa niitä. Itellä on just nää otteet ja purkamiset vähän hakuses että ihan hyvä aihe vaikka ny ei oikeen mielenkiintoisin juttu ookkaan. Ranttuja tuli vedettyy joku kymmenen ja ihan hyvin meni. Vaikka mua kyllä heiteltiin ihan huolella niin sain myös omia hyviä suorituksia tehtyä. Parhaiten tais lähtee Harai-makikomina ja sumi-gaeshi. Nyt pitää kyllä mennä lepäämään ku olo on ku olis rullattu rappusia alas ja joka paikkaa kivistää. Judo, pehmeä tie :lol:
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#29

Viesti TommyV »

Sunnuntai 20.03.2011

#4 Puntti 1h

Olin vieläki aika tårta på tårta eilisestä ja motivaatio oli aika nollas mutta yritin nyt jotain.....

Penkki 50kg*8*2
70kg*6*2
75kg*4*2
80kg*2*2

Niskan takaa punnerus 40kg*8*2

Hauiskääntö myötäotteella 30kg*8*2

Ranskalainen punnerus 30kg*8*2

Vuorottainen hauiskääntö 16kg*16*2
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#30

Viesti TommyV »

Maanantai 21.03.2011

#7 Judo 1,5h

Aika rennot treenit mikä oli hyvä ku oli vielä vähän jäykkänä launtain taisteluista. Kerrattiin lähinnä leirillä katottuja ote juttuja.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 11 kurkkijaa