Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

TommyV

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#31

Viesti TommyV »

Tiistai 22.03.2011

#5 Sähly 1h

Hjyvä reeni paitsi että oikee polvi tuntuu vähän kipeeltä/klonksuvalta. Toivottavasti on vaan joku tilapäinen vaiva.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#32

Viesti TommyV »

Keskiviikko 23.03.2011

#8 Judo 1,5h

Tänään oli matto päivä. Katottiin eka muutamaa lukkoo ja kuristusta selältä ja sitte pari kännöstä kilpparista. Loppuun muutama matto ranttu jotka meni mulla lähinnä niin että ratsastin siellä seläs mutta en saannut mitään aikaseksi.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#33

Viesti TommyV »

Torstai 24.03.2011

#2 Lukkopaini 1,5h

Ei pipari mikä oikosulku taas vaikka just tulin treeneistä, yritetään muistaa. Taidettiin kattoo muutama selkään meno ku oli alla sidessä. Ja tais siinä olla joku guardin paulautus ku oli alla siedssä. Niin ja sitte pari head and arm choke(?) päältä sidestä. Sparrit meni vähän niin ja näin. Tuli kyllä viljeltyy ihan huolella sitä väkisin väännettyy kimura/americana mutt tuli myös jäätyä itekki ansaan. Yhdessä erässä jäin yhteen äärimmäisen homoon 8-) jalkalukkoon, inhottavia ku ei oikeen tiedä pitäiskö taputtaa ku kipu ei oo kovin paha mutta silti on sellane tunne että voi siellä hajota joku ja ku mulla on joskus noi nivelsiteet nilkassa revähätäny ennen eikä se silloinkaan kovin paljoa vaatinu. Yhdessä toisessa erässä menin sitten kaksi kertaa putkeen tasan samaan ansaan joki oli triangeli mountista, vastustaja kyllä teki sen tosi hienosti ja nopeesti mutta ei jumalauta sais kahta kertaa putkeen mennä samaan :x
Vielä näin sivunoottina niin tuli huomattua tänään että ilman pukua painessa pitäisi pitää kovempaa painetta ja tempoa päällä koko ajan eikä jäädä makoilemaan missään vaiheessa. Oli vähän väsyneempi fiilis ku viime viikolla ja otti vähän rauhallisemmin niin heti oli jatkuvasti huonos asemis.
Joopa joo, tällästä tänään.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#34

Viesti TommyV »

Perjantai 25.03.2011

#2 Uinti ~1h

Pitkästä aikaa uimas ja tuli vedettyy se mikä tästä lähtien pitäis olla normi setti.

500m-3min-1000m-5min-800m

Alotan jokasen etapin rauhallisesti ja kiihdytän loppua myöten. Ja noi lepo tauko ajat on vaan tollasia noin aikoja, lähden heti aina udestaan matkaan ku kädet saa voimat takas.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#35

Viesti TommyV »

Lauantai 26.03.2011

#3 Juoksua 35min ~7km

Juossu niin vähän viimeaikoina että ei oikeen rullaa enää samalla tavalla ku tos viime kesänä, pitää lisätä vähän juoksemista ku lämpenee ja saa taas juosta alasti.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#36

Viesti TommyV »

Sunnuntai 27.03.2011

#5 Puntti 2h

Jalat:
Prässissä(vaaka) pohkeet 15*80*2
Prässi(vaaka) 20*120*2
Reiden lähennys 20*70, 20*80, 20*90, 20*100
Reiden loitonnus 20*70, 20*80, 20*90, 20*100
Polvinivelen koukistus 8*35, 8*45, 8*55
Polvinivelen ojennus(?) 15*60*2, 10*70*2

Keskivartalo:
Normi vatsalihas liike 80
Kiertävä vatsalihas liike 10 kg levy kädessä 50
Abcoaster 10 kg lisäpainot 30*2
Normi selkälihas penkki(?) 20*2

Ylävartalo:
Penkki 8*50kg*2, 6*70kg*2, 4*75*2
Ylätalja 12*50*2
Rintalihas bed-deckissä 12*50*2
Hauiskääntö myötäotteella 30kg tanko *8*2
Vuorottainen hauiskääntö 16*16kg*2
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#37

Viesti TommyV »

Maanantai 28.03.2011

#9 Judo 1,5h

Lähinnä tuli tehtyä eri heittoja työntävään ja vetävään liikkeseen.Siinä ny oli seio-nagee, harai-goshi ja tai-otoshii. Ja oli siinä myös osoto-gari ja joku ashi kombo työntävään liikkeseen.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#38

Viesti TommyV »

Tiistai 29.03.2011

#6 Sähly 1h

Keskiviikko 30.03.2011

#5 Bjj 1,5h

Katottiin lähinnä kontrollii sidestä, kuinka hallita vastustajan jalkoja lantiota ja hartioita ku se räpiköi alla. Ja oli siinä yks selkään meno jonka selittämiseksi en nyt oikeen löydä sanoja.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#39

Viesti TommyV »

Torstai 31.03.2011

#4 Juoksua 35 min ~7 km

Ihmeen hyvin rullasi juoksu tänään vaikka olin vetäny kaksi kertaa synttäri kakkua tänään, vai ehkä juuri siksi ku oli kaikki terävät kulmat pyöristyny niin oli pienempi ilman vastus :?:

Syke Keskiarvo 143
Max 176
Kcal 428
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#40

Viesti TommyV »

Perjantai 1.4.2011

#6 Bjj 1,5h Sauli Heilimö leiri

Ensin kovat lämmöt perus juoksemisella ja pyörittelyillä ja sitte drillejä.
Katottiin butterfly guardii ja siitä muutama sweeppi ja muutama kuristus. Ihan hyviä juttuja, oli ainaki mulle uusia ja sellasia perus hyviä eikä turhaa kikkailua.

Lauantai 2.4.2011

#3 Lukkopaini 1,5h Sauli Heilimö leiri

Eilisen tapaan aika kovat lämmöt, tehtiin jotain että yks keskellä ja tekee yelle kaverille shootin ja noston jonka jälkeen juokse seuravan kaverin luo ja hyppää guardiin ja tekee yhen vatsalihas liikkeen, näitä kolkyt. Sitte samalla menetelmällä shootattiin kaverin jalkojen välistä ja hypättin pukki hypyllä yli. Tämän jälkeen vielä vedettiin vielä muutama slowrolli, ainakaan ei ollu kylmä enää.
Tekniikka osiossa jatkettiin samast ku mihin eilen jäätiin elikkä katottiin butterflysta yks kuristus, rannelukko ja vielä yks selkäänmeno. Ihan hyviä ja mulle uusia juttjua oli taas, sääli että oli muuta menoa niin ei pääse seuraviin treenihin mutta hyvä näinkin.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#41

Viesti TommyV »

Maanantai 4.4.2011

#10 Judo 1,5h

Eilen oli aika kova dagen efter ja pitkäsylky lensi koko päivän ja sen huomas kyllä vielä tänäänki. Mutta sain itteni silti revittyä salille.
Tehtiin räjähtäviä uchikomeja aluks ja sitte tuli kans heitettyä liikkestä vähän kaikkee. Lopuksi joku 3 pysty ranttuu.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#42

Viesti TommyV »

Tiistai 5.4.2011

#7 Sähly 1h

Keskiviikko 6.4.2011

#11 Judo 1,5h

Matosta eka käännöksiä eri sidonnoista lämmitely mukaisesti ja siihen vielä muutama pikanen kuristus/lukko/ käännnös kilpparista. Lopuks vähän otetaistelua ja sitte pari ranttua.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#43

Viesti TommyV »

Torstai 7.4.2011

#4 Lukkopaini 1,5h

Katottiin lähinnä juttuja mountista päällä olevan kannalta. Ekaksi katottiin lähinnä siinä pysymistä ja sitte oli ezekiel ja juji s mountin kautta. Sparris tuli sitte huomattuaki että noi lopetukset mountista onki mulla vähän heikot että niitä vois työskenellä.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

TommyV

#44

Viesti TommyV »

Lauantai 9.4.2011

Aprilli Shiai kurikka

Joo elikkä tämä päivä meni Judo kisoissa ja tässä pieni raportti päivä tapahtumista omalta osaltani.
Aamulla lähti nälkäinen (kirjaimmelisesti) soturi Vaasasta Kurikkaa kohden. Puntari näytti 72.2kg ja sarjaan 73kg mentiin heittämällä ku koti puntari oli näyttäny väärin. Kolme kiloo läskii olin laihduttanu viikon aikana ja das sechspäkki melkeen näky hetken punnituksen jälkeen ennenku rupesin mässää taas. Siinä sitte sellane 6 h odotus ennen eka matsii ja oli jotenki sellanen "pökkönen" olo ennen eka matsii ku oli istunu ja seissy ja lämmitelly koko päivän muttaei siinä mitään, tulta päin.

Eka matsi oli ennestään tuttua vihreä vöistä herrasmiestä vastaan jonka olin joskus pari vuotta sitte kohdannut ja voittanut joten itseluottamus oli korkealla. Matsi alkoi ja ja ekas minuutis ei tapahtunu paljoa mitään kunnes tein huonon uhrautims heiton josta sain yukon. Hetki tämän jälkeen vastustaja sai passivisuus varoituksen ja tais mennä vähän sillä pakka sekasin siitä koska hetki tämän jälkeen sain tehtyä 10 pisteen harai-goshin ja eka voitto oli plakkarissa.

Toka vastustaja oli sitte ruskea vöinen kaveri joka oli minulle aivan tuntematon entuudesta.
Ekat pari minuuttii meni tasaväkisessä väännössä jossa käytiin matossa useamman kerran mutta pisteitä ei tullut kummalekkaan. Rupesin hieman jo väsymään mutta vastustajalta loppu yhtäkkiä koko bensa tankki ja pääsin rokottamaan harai-goshilla taas, ippon.

Semifinaali
Kolmas kaveri oli sitte musta vöinen tyyppi jonka olin kohdannut myös aikaisemmin huonoin tuloksin.
Tästä ottelusta on muistikuvat aika heikot mutta olin kyllä ottavana osapuolena koko ajan ja taisin sitte hävitä siinä 1,5 minuutin kohdalla jalkoihin menevällä vastaheitolla kun yritin harai-makikomii.

Pronssimatsi
Tässä oli kans mulle entuudestaan tuntematon sinivöinen vastustaja. Tämä oli aika pikanen matsi ku melkeen heti kaveri yritti jotain nostoa tai vastavaa taaksepäin menevää heittoo ja taisin siitä pyyhkästä hänet ouchi-garilla josta irtos ippon.

Elikkä pronssi tuli kotiin 3 voitolla ja yhdellä tappiolla. Ihan tyytyväinen olen vaikka tämä matsi missä hävisin olin ehkä vähän hätäinen ja yritin hakea ratkaisua vähän liän innokkaasti ja osaavat kaverit osaa sitte heti rokottaa. Mutta kaiken kaikkiaan ihan hieno päivä ja kivaa oli.
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3168
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Espoo

TommyV

#45

Viesti Benu »

Onneks olkoon Tommy!
Lazy jiu-jitsu
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 3 kurkkijaa