Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Makez

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Makez

#16

Viesti Hirabayashi »

Täytynee muistuttaa, että iskunkestävyysharjoitukset ovat osa lajia, koska jos ei kestä iskuja niin ei voi tapellakkaan kunnolla. Joten on tärkeää harjoitella iskemällä toista ;) ylt-ympäriinsä eri kehonosiin erillaisia iskuja koventaen voimaa, kun ei enää tunnu missään.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Makez

#17

Viesti Lasse Candé »

Pahoittelen sivuraidetta, mutta asennoista kirjoitin "asentoajattelu". Se että thaikussa olisi standardiasentohan tarkoittaisi sitä että säännöt kieltäisi kaikki muut. Asentoajattelu kumpuaa lajin ottelutaktiikoista mikä kumpuaa ennen kaikkea tekniikoista joita saa käyttää ja muista sääntöjen jutuista. Pointti säilyy: Asentoajattelu on erilainen ja eri tarkoitukseen.

Suoria hyökkäyksiä on juurikin tarkoitus käyttää sellaisella tavalla mitä ei voi ennakoida. Toki sovitussa ottelussa, missä aukkojen tekeminen tulee tärkeämmäksi myös tämä asia hieman muuttuu.


Tarkoitus ei ole mitenkään väitellä. Huomaan että ajatukset menevät melkolailla eri raiteita. Teidän raiteisiinne Wado ei enää sopine, mutta täytyy ymmärtää että vika ei ole Wadossa vaan teidän ja Wadon yhteensopivuudessa.

Jos Wadosta tarvitsee vielä jutella, niin siirtykäämme Wado-ketjuun dojolle.
Makez
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 11
Lauteille: Kesäkuu 2011
Paikkakunta: Joensuu

Makez

#18

Viesti Makez »

2.7.2011 Nyt oon ruvennu keskittymään treenatessani rentoudella tuotetettavaan voimaan, sillä ite oon huomannu omassa tekniikassani että siitä on puutetta. :? . Olen myös jättänyt kovetuksen pois treenistäni.
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Makez

#19

Viesti Hirabayashi »

Oisit vaan jatkanu sitä kovetusta :/
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 48 kurkkijaa