Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Erkki

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Erkki
potkutyyny
potkutyyny
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Kauhava

Erkki

#1

Viesti Erkki »

Noh pakkohan se on jostain aloittaa...

Alku
Kaikki alkoi yleisurheilusta, olin nopeampi kuin jänis, joten en saanut enää kilpailla. Vaihdoin jalkapalloon mutta ei David Beckham saanut mitään aikaiseksi kikkailuilleni, joten päätin että saapa jäädä harjoittelemaan. Yläasteella löysin hienon harrastuksen nimeltä punttien nostelun. Salilla käyntiä en ole unohtanut kokonaan vaan olen jättänyt sen tällä hetkellä takavasemmalle. Nyrkkelyssäkin kävin ja se oli mielestäni oikein mukavaa, mutta eipä noita nyt oikein voi sanoa kunnolla harrastamiseksi.

Nyrkkeilyssä oli osa syy siinä että, halusin vähä enemmän toimintaa mukaan, eikä pelkästään nyrkkeilyä. Kavereilta kuulin että ne oli aloittanut Compat Karaten ja mietin silloin että mitä v#ittua se on. Teemu tietysti yks kerta kysyi multa, että haluanko mukaan ja tietysti sanoin "voin mä tulla". Siitä se rakkaus sitten lähtikin :smt049 . Tällä hetkellä minulla on kertoja kertynyt tällä hetkellä vähän, mikä tosin harmittaa tosi tosi paljon!

Tavoitteet
Tällä hetkellä imen itseeni kaikein sen opin ja tiedon mitä tulen samaan. Kiirettä ei minulla ole vaan rauhallisesti eteenpäin. Kehittyä paremmaksi kuin Chuck Norris.

Muuta ihmeellistä
Rakastan kirjojen lukemista, videopelien pelaamista, lenkkelyä ihanan sessen kanssa. EEEI armeija alkaa heinäkuussa!

Uudet tuulet puhaltaa ja nyrkit pystys eteen päin.

Muista nostaa sitä helevetin polvea!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 67 kurkkijaa