Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Antti K

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Antti K
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1285
Viestit: 1339
Lauteille: Tammikuu 2012
Paikkakunta: JKL

Antti K

#91

Viesti Antti K »

Keskiviikko ja liian pitkä päivä clubilla. Piti lähteä anoppilaan pääsiäiseksi, mutta tulikin työkeikkaa, joten jäin yksin kotiin. Muutahan tekemistä minulla ei sitten ole kuin roikkua salilla, joten tämän päivän saldoksi 5 ja puoli tuntia, johon mahtuu myös kolme tuntia oikeaa treeniä. Alkuun siis pukusparria kisamielellä. Lämmittelyerien jälkeen 12min keskellä siten, että 2min välein tuore kaveri vastaan. Kaksi tämmöistä pätkää ja muutama irtopätkä + muiden sparrausta ja virta oli kyllä loppu. 1,5h jotain tekniikkaihmettelyjä ja lepäämistä ja suursensein pukutreeneihin, joissa myös kovia sparripätkiä riittävästi. Nyt sattuu joka paikkaan.
Kuvake
Antti K
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1285
Viestit: 1339
Lauteille: Tammikuu 2012
Paikkakunta: JKL

Antti K

#92

Viesti Antti K »

Torstai, riveä ja pukusparria. Tangolla kikkailut lämmöiksi ja riveä 3x 70, 3x 80, 2x 90, 2x 90, 1x 90 ja 1x 90kg. Perään vielä kaksi ykköstä 80kg rive + työntö. Puntin jälkeen noin tunti pukusparria. Ei enää jaksanu kunnolla. Huomenna siis lepopäivä.
Kuvake
Antti K
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1285
Viestit: 1339
Lauteille: Tammikuu 2012
Paikkakunta: JKL

Antti K

#93

Viesti Antti K »

Lauantaina vapaavuorolla jotain alle 2h pukusparria, välillä kevyesti ja välillä vähän vähemmän kevyesti. Happi oli kyllä ihmeen tiukassa, mutta muuten meni ihan ok.
Kuvake
Antti K
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1285
Viestit: 1339
Lauteille: Tammikuu 2012
Paikkakunta: JKL

Antti K

#94

Viesti Antti K »

Sunnuntai ja lenkki. 33min, ks 161 ja huiput 180. Tasavauhtinen, mutta lopussa pari lyhyttä ylämäkispurttia. En vieläkään pidä juoksemisesta.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Antti K

#95

Viesti Mika »

Antti K kirjoitti: En vieläkään pidä juoksemisesta.
:smt003

Auttaisikohan sinua sama kuin minua? Minähän en KOSKAAN käy juoksemassa, mutta joskus menen ulos kuuntelemaan musiikkia korvalapuilta ja samassa liikun musiikin vauhdittamana selvästi kävelyvauhtia ripeämmin. Kyse on siis musiikin kuuntelemisesta, ei missään nimessä juoksemista.

Ja itsepetoksen määrä on rajaton... brushteeth
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Antti K
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1285
Viestit: 1339
Lauteille: Tammikuu 2012
Paikkakunta: JKL

Antti K

#96

Viesti Antti K »

Mika kirjoitti:
Antti K kirjoitti: En vieläkään pidä juoksemisesta.
:smt003

Auttaisikohan sinua sama kuin minua? Minähän en KOSKAAN käy juoksemassa, mutta joskus menen ulos kuuntelemaan musiikkia korvalapuilta ja samassa liikun musiikin vauhdittamana selvästi kävelyvauhtia ripeämmin. Kyse on siis musiikin kuuntelemisesta, ei missään nimessä juoksemista.

Ja itsepetoksen määrä on rajaton... brushteeth
Jaa.. Yleensä on musiikkia mukana, tänään poikkeuksellisesti ei. Jos juoksu alkais tätä kautta maistumaan, ongelmaksi voi muodostua se, että suuin osa mun musiikkikokoelmasta on vinyylillä, joka on aika epäkäytännöllinen formaatti juostessa. En tosin ole kokeillut.

Ja musiikista huolimatta itsepetos ei ainakaan vielä ole onnistunu. Ehkä mä olen liian älykäs, että en tule huijatuksi, tai vaihtoehtoisesti liian tyhmä, että en onnistu huijaamaan edes itseäni.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Antti K

#97

Viesti Mika »

Antti K kirjoitti: [Jos juoksu alkais tätä kautta maistumaan, ongelmaksi voi muodostua se, että suuin osa mun musiikkikokoelmasta on vinyylillä, joka on aika epäkäytännöllinen formaatti juostessa. En tosin ole kokeillut.
:nauruhammas:

Vinyyli = :peukku:
Ja musiikista huolimatta itsepetos ei ainakaan vielä ole onnistunu. Ehkä mä olen liian älykäs, että en tule huijatuksi, tai vaihtoehtoisesti liian tyhmä, että en onnistu huijaamaan edes itseäni.
:smt003

Sen verran tosissani oikeasti olin, että tuota kautta olen saanut itseäni huijattua. Totta kai se juokseminen on aivan hirveää witun pashaa, mutta sitä nimenomaan ei saisi ajatella liikaa. Tai sitten pitäisi keksiä jotakin muuta, mutta siihen eivät omat resurssini ole riittäneet.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Antti K
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1285
Viestit: 1339
Lauteille: Tammikuu 2012
Paikkakunta: JKL

Antti K

#98

Viesti Antti K »

Lauantai ja BJJ Finnish Open. Viimeinen valmistautumisviikko meinas mennä flunssassa, mutta ei se ikinä ehtiny sitten kunnolla päälle. Treenejä ei kuitenkaan sunnuntain jälkeen. Painoki heitteli sen verran, että oisin joinain päivinä alkuviikosta päässy pykälää pienempään sarjaan, mutta nyt ainakin mentiin vielä -94:ssa. Puntarilla paino aika lailla tasan 90. Ekassa ja ainoassa matsissa tuli vastaan Kaarelan Tomi, jolle hävisin syksyllä edellisissä Finnish Openeissa kohtalaisen yrityksen päätteeksi kuristuksella. No, nyt mentiin täysi aika, mutta selvä 0-10 -pistetappio. Väitän silti, että aivan niin yhteen maaliin ei menty, mitä pisteistä voisi luulla, mutta selkeä ja rehellinen tappio silti totta kai. Itse matsista ei silti jäänyt kaivelemaan oikeastaan muu kuin oma surkea aloitus, jossa jäin alle ja kaveri suoraan sideen. Vähän oli hätäistä oma touhu välillä, mutta tuli siinä jotain järkevääkin yritettyä, että ihan ok. Ei muuta ku takaisin treenaamaan.
Kuvake
Antti K
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1285
Viestit: 1339
Lauteille: Tammikuu 2012
Paikkakunta: JKL

Antti K

#99

Viesti Antti K »

Maanantai ja lukkoa ja nyrkkeilyä yhteensä 1,5h. Paini kulki ihan ok, paitsi lopussa, kun kunto loppu. Välissä puolentusinaa nyrkkeilyerää todella pitkästä aikaa. Kivaa oli, mutta turpaan tuli ja happi loppu.
Kuvake
Antti K
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1285
Viestit: 1339
Lauteille: Tammikuu 2012
Paikkakunta: JKL

Antti K

#100

Viesti Antti K »

Keskiviikko ja pulin lukkopaini. Huonosti nukuttu yö ja syömisen laiminlyönti veivät voimia, mutta ihan ok meni treenit ja painit jos Paulin heelhookkeja ei lasketa.
Kuvake
paletudo
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 518
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä

Antti K

#101

Viesti paletudo »

Antti K kirjoitti: Keskiviikko ja pulin lukkopaini. Huonosti nukuttu yö ja syömisen laiminlyönti veivät voimia, mutta ihan ok meni treenit ja painit jos Paulin heelhookkeja ei lasketa.
Hiilarista saa aina yhden pisteen. Eiks se niin menny? :) Kuperkeikkahiilarista kaksi.
Miten sattuu ja minne sattuu
Kuvake
Antti K
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1285
Viestit: 1339
Lauteille: Tammikuu 2012
Paikkakunta: JKL

Antti K

#102

Viesti Antti K »

paletudo kirjoitti:
Antti K kirjoitti: Keskiviikko ja pulin lukkopaini. Huonosti nukuttu yö ja syömisen laiminlyönti veivät voimia, mutta ihan ok meni treenit ja painit jos Paulin heelhookkeja ei lasketa.
Hiilarista saa aina yhden pisteen. Eiks se niin menny? :) Kuperkeikkahiilarista kaksi.
Mä en laske niitä ollenkaan.

Torstai ja aamulenkki. 31min, keskisyke 167 ja maksimit lopun ylämäkispurtissa 185.
Kuvake
Antti K
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1285
Viestit: 1339
Lauteille: Tammikuu 2012
Paikkakunta: JKL

Antti K

#103

Viesti Antti K »

Torstaina illalle vielä vaparipekun veto ja tunti lukkopainisparria siihen päälle. Eksyin paikalle vähän turhan aikasin, joten tein vielä riveä 3x 70, 3x 80, 3x 85, 3x 90 ja 2x 90 siinä odotellessa. Pekun jälkeen sparrissa meno oli kyllä melko mielikuvituksetonta, ehkä liika treeni samalle päivälle on sitten kuitenkin liikaa. Tulipahan silti ainakin yksi hyvä oivallus siinä sparratessa. +Nyt alan uskoa, että jalkalukkopuolustukseen pitää jatkossa uhrata vähän ajatusta. Tosin ehkä opin jo kahdesta kerrasta tällä kertaa, kun alkuerien jälkeen en enää moisiin jäänyt.
Kuvake
Antti K
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1285
Viestit: 1339
Lauteille: Tammikuu 2012
Paikkakunta: JKL

Re: Antti K

#104

Viesti Antti K »

Perjantai ja pukupekun vetoa Hannun kanssa. Itselle siis kevyttä jumppailua ja vähän leukoja ym siinä samalla.
Kuvake
Antti K
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1285
Viestit: 1339
Lauteille: Tammikuu 2012
Paikkakunta: JKL

Antti K

#105

Viesti Antti K »

Lauantai ja juoksulenkki. 5km, ensimmäiset 4km kohtalaisen kovaa ja viimeinen kilometri rauhallisemmin jäähdytellen. Ks 158, maksimi 173. Ensimmäisen 4km ajan (muutaman sadan metrin lämmittelyn jälkeen) sykkeet taisivatkin olla koko ajan siinä 170 luokkkaa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 84 kurkkijaa