Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

tabitha

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#1321

Viesti tabitha »

ma 18.09.2006

Löysä viime viikko. Tästä tulee tiukempi. Lupaan. :bs: Daito-ryu 120min. Nyt taas alkaa tulla tekniikka paremmaksi parin viikon kuivan kauden jälkeen. Kun vain oppisi olemaan hermostumatta ja hakematta otteita ja asentoa uudelleen - vedetään loppuun asti sillä mitä alussa saa.

ti 19.09.2006

30 leukaa (kädet 90asteen kulmassa) viiden- kuuden sarjoissa. Viime viikolla sain vedettyä 2 leukaa suorilta käsiltä mikä on tähän mennessä kynäniskaelämäni suurin tähtihetki. Nyt en saanut enää, kuin vain yhden. 2x20 jännehyppyä.
Typerää touhua, mutta halusin tehdä jotain, kun ei ollut treenejä.

ke 20.09.2006

Daito-ryu 120min. Minulle avautui hiukan lisää asioita jalkojen käytöstä lukottamiseen. En kyllä todellakaan ole kovin hyvä. No, sitten vain edistyy hiukan hitaammin kuin muut, mutta enköhän pääse ihan järkevälle tasolle jossain vaiheessa.

Punttisalilla ja tapaamassa vanhoja aikidokavereita.
ylätalja 55kg (eka sarja 60kg) 4x4
alatalja 50kg 4x4
mave 35kg 4x4
reisikone ( :oops: ) 75kg 4x8
vatsat 20kg 2x20
selät 20kg 2x20
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#1322

Viesti tabitha »

Älämölö kirjoitti: Ja sama täällä... :cry: Ihan helen rankkaa, kiittämätöntä ja totaalisen turhan tuntuista hommaa tuo koulunkäynti välistä! Ihan tuubassa saa paiskia hommia ja tuntuu, että kaikki aika menee joko koulupäivästä palautumiseen tai seuraavaan valmistautumiseen...
Nimenomaan kiittämätöntä. Kukaan ei VÄLITÄ p*skaakaan siitä että koulu haukkaa joka päivästäni 8 tuntia itse läsnäolemiseen ja lisäksi 2-3 tuntia läksyihin, vaan oletetaan kaikkien muiden askareiden hoituvan niin kuin peruskoulunkin aikana... kaverit saa jäädä, kun ei ole aikaa, samoin treenit ja piirtäminen (ja potku-kirjoittelu). Ja itse vielä olen hyvämuistinen eikä tarvitse päntätä paljon. Ja mitä sitten jos sairastuu? Helposti menee koko jakso v*tuiksi.
Ja miksi pitää mennä homehtumaan TURHILLE pakollisille aivorunkkauskursseille kuten filosofia, psykologia, 3(!)et:n kurssia, terveystieto, kuvis, musiikki ja ryhmänohjaus?

Kauhea avautuminen :oops:
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#1323

Viesti Verr »

tabitha kirjoitti: mave 35kg 4x4
Hei rautaa siihen tankoon! Muut painot sulla onkin suhteellisen kovia, miksei tämä?
Harva minua kestää ja minä harvaa.
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#1324

Viesti tabitha »

kakka tekniikka...

okei yritin 40 kilolla mut ei onnistunu
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 69
Viestit: 20209
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#1325

Viesti JanneM »

Verr kirjoitti:
tabitha kirjoitti: mave 35kg 4x4
Hei rautaa siihen tankoon! Muut painot sulla onkin suhteellisen kovia, miksei tämä?
Tabby on hei tyttö... sen ei tarttis oikeesti välttämättä tehdä noita muitakaan liikkeitä noin isoilla painoilla. Mutta kun se on vahva tyttö ja voi tehdä.
Mun suositus on, että vähennät painoja ja lisäät toistoja (huomattavasti)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 5373
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#1326

Viesti KungFuMiäs »

Nimenomaan kiittämätöntä. Kukaan ei VÄLITÄ p*skaakaan siitä että koulu haukkaa joka päivästäni 8 tuntia itse läsnäolemiseen ja lisäksi 2-3 tuntia läksyihin, vaan oletetaan kaikkien muiden askareiden hoituvan niin kuin peruskoulunkin aikana... kaverit saa jäädä, kun ei ole aikaa, samoin treenit ja piirtäminen (ja potku-kirjoittelu). Ja itse vielä olen hyvämuistinen eikä tarvitse päntätä paljon. Ja mitä sitten jos sairastuu? Helposti menee koko jakso v*tuiksi.
Ja miksi pitää mennä homehtumaan TURHILLE pakollisille aivorunkkauskursseille kuten filosofia, psykologia, 3(!)et:n kurssia, terveystieto, kuvis, musiikki ja ryhmänohjaus?
Korkeakoulussa tai yliopistossa tämä sitten helpottaa hienosti, kun useimmiten ei ole mitään läsnäolopakkoja paitsi jossain oikeasti tärkeissä aineissa. Minä otan nyt takaisin kaikki se aika joka meni hukkaan lukiossa :D , tälläkin viikolla olen istunut koulussa yhteensä 7 tuntia ja huomenna tulee 1 tunti lisää, näin mennään.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#1327

Viesti bodyguard »

tabitha kirjoitti: Nimenomaan kiittämätöntä. Kukaan ei VÄLITÄ p*skaakaan siitä että koulu haukkaa joka päivästäni 8 tuntia itse läsnäolemiseen ja lisäksi 2-3 tuntia läksyihin, vaan oletetaan kaikkien muiden askareiden hoituvan niin kuin peruskoulunkin aikana... kaverit saa jäädä, kun ei ole aikaa, samoin treenit ja piirtäminen (ja potku-kirjoittelu).
Öö.. luodaankohan tässä taas itselle kiirettä turhaan? Jos koulu vie 8 tuntia joka päivä (siis vain viitenä päivänä viikossa) ja läksyt vaikka kolme tuntia (nämäkin oletettavasti vain koulupäivinä. Ja lisäksi nukut 8 tuntia (harva koululainen nukkuu niin paljoa. Niin jää arkipäivisin 5-6 tuntia ylimääräistä ja viikonloppuisin 16 tuntia. Jos esim viidessä tunnissa eio kerkeä treenaamaan tai näkemään kavereita niin sitten ajankäyttöä kannattaa miettiä uudestaan.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#1328

Viesti kenttiensankari »

Lukiossahan saa tehdä itse lukkarit, jätä pari kurssia pois ja elämä helpottaa. Parempi se on ottaa iisimmin kuin alkaa kärsimään burnoutista. Lisäksi oot vasta 16 vai 17(?), joten ei siulla ole mihinkään kiire.

Niin, ja tuo lukio on yleissivistävä koulutus, joten siellä pitää olla turhaa sontaa pakollisina aineina. Niistä saa kivoja numeroita ja helppoja kursseja :) Siksi minä otin niitä jopa valinnaisina. Potku kirjoitteluun saa aikaa kun valkkaat pari ATK-kurssia :D
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#1329

Viesti sivarinlötkö »

Samaa kenttiksen kanssa. Mikä pakko sitä lukiota on käydä 8 kurssia per jakso tahdilla? Tavallinen tahtihan on 5-6 kurssia/jakso, joista vielä osa siten suoritettavia että eivät vaadi 5h/viikko läsnäoloa...
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 4953
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#1330

Viesti Mänzy »

Mutta jos haluaa mahdollisimman nopeasti lukiosta eroon, jotta voi lähteä yliopistoon opiskelemaan ja treenaamaan mieleistään lajia, on luettava paljon.

Sorry Tabby, jos olen hakoteillä, mutta näin olen kirjoittelustasi ymmärtänyt. Hauskaa, että olet palannut Potkuun! :)



Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#1331

Viesti Verr »

JanneM kirjoitti:
Verr kirjoitti:
tabitha kirjoitti: mave 35kg 4x4
Hei rautaa siihen tankoon! Muut painot sulla onkin suhteellisen kovia, miksei tämä?
Tabby on hei tyttö...
Mä oon hei lapsi.


No ei vaan. Sun kannattais tosiaan lisätä toistoja, voima ei aina ole voimaa.
Viimeksi muokannut Verr, syys 21, 2006, 17.56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#1332

Viesti kenttiensankari »

Sillä että paiskii tuon 8 kurssia per jakso ei kyllä saavuteta lukion läpäisyä yhtään sen nopeammin kuin 5-6 kurssin tahdilla. Kerkeää vaan opiskella enemmän kursseja. Noita pakollisiahan on sen verran että niitä riittää kolmannellekkin vuodelle. Eikä kirjoituksiin ole mitään järkeä mennä jos samaan aikaan käy 8 tuntia päivässä koulussa muutenkin, joten menee ihan väkisin kolmannelle vuodelle lukio. Japskijujutsua voi treenailla vielä 80-vuotiaanakin, ei siinä yksi treenivuosi pois missään tunnu.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#1333

Viesti tabitha »

Mänzy vastasikin jo, Sivari.

Vedän lukion vaikka p**se veressä kolmeen vuoteen (sain siis ekana vuonna 9 kurssia mikä tarkoittaa juurikin tätä 8-9 kurssin jaksotahtia koko loppuajan)

Kenttis: ei ehkä yksi menetetty treenivuosi tunnu missään, mutta yksi vuosi lisää lukiossa, jossa on inhottavaa, tuntuu.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
deelux
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 71
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#1334

Viesti deelux »

Ja sitten voi kanssa tenttiä, etenki kun ois syytä. Luulis ainakin ET:n irtoavan ykköskurssin jälkeen kotihommina :) muista pilipalipakollisista en uskalla sanoa

:kiire:
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#1335

Viesti Verr »

Hei järki käteen! Jos tuntuu että kuolee niin läksyjä voi valikoida. Raapasee jotain sinnepäin ;) Tää on toiminu tähän asti. No joo. Välillä kun oikeasti joutuu valikoimaan niin harmittaa kun saa kuulla tunnollisuuden puutteesta juuri silloin kun oikeasti on saanutkin suuren työmäärän alla itseään niskasta kiinni.

Se 6 kurssia on kyllä ihan täysin maksimi, itsenäistä jos tuohon päälle lyö ja on tunnollinen niin lähtee äly.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 79 kurkkijaa