Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

DaNjA

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

DaNjA

#1

Viesti DaNjA »

Olen tälläinen Tai-Shin-Mun Kung-Fun harrastaja, 17 vuotias tyttönen. Olen harrastanut lajia vuoden. Olen sen 160cm pitkä, eli en kovinkaan iso, viimeksi puntarilla käynillä vaaka näyttä n.70kg

Tulen kirjoittamaan mitä vasta treenannut treeneissä, mutta en kovinkaan yksityis kohtaisesti, koska kaikki mitä tehen, ei välttämättä ole suotavaa kertoa tarkasti ulkopuolisille, jotka "typerinä" saattavat kokeila näitä.
Tuntemuksia ja edistyksiä saatan joskus kirjoitella
Viimeksi muokannut DaNjA, syys 16, 2005, 14.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#2

Viesti Tohtori Krabola »

Tervetuloa avautumaan :D
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#3

Viesti sivarinlötkö »

Salailu ip- ja kamppailuasioissa kertoo lähes aina humpuukista. :roll:
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#4

Viesti DaNjA »

Tohtori Krabola kirjoitti: Tervetuloa avautumaan :D
Kiitos kiitos... :smt045
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
dop
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 363
Lauteille: Maaliskuu 2005

#5

Viesti dop »

Salailu ip- ja kamppailuasioissa kertoo lähes aina humpuukista.
Tai vain kunnioituksesta opettajaa/seuraa kohtaan.
voipa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1040
Lauteille: Huhtikuu 2005

Re: DaNjA

#6

Viesti voipa »

DaNjA kirjoitti: Tulen kirjoittamaan mitä vasta treenannut treeneissä, mutta en kovinkaan yksityis kohtaisesti, koska kaikki mitä tehen, ei välttämättä ole suotavaa kertoa tarkasti ulkopuolisille, jotka "typerinä" saattavat kokeila näitä.
Ainahan sinne voi laittaa esim. disclaimerin "Don't try this at home." :D
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#7

Viesti kenttiensankari »

dop kirjoitti:
Salailu ip- ja kamppailuasioissa kertoo lähes aina humpuukista.
Tai vain kunnioituksesta opettajaa/seuraa kohtaan.
Niin, tai sitten esim. vapaaotteluseuran opettajalla on luotu hyväksi havaittu treenisysteemi jossa on punttitreenit sun muut suunniteltu ja hän saa hommasta elantonsa.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#8

Viesti Mika »

sivarinlötkö kirjoitti: Salailu ip- ja kamppailuasioissa kertoo lähes aina humpuukista. :roll:
Ei tässä tapauksessa. Kyse lienee lähinnä kovetusmetodeista, jotka pitää näyttää ja selittää juurta jaksain, ei näin netitse. Voi koskea muutakin, en tunne lajia niin hyvin, mutta tässä tapauksessa syyt ovat perustellut.

Dopin ja kenttiensankarin syyt ovat myös valideja. Mutta pidetään tämä ketju pyhitettynä Danjalle, kiitos. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#9

Viesti DaNjA »

16.9.2005 perjantai

Kello on kohta kymmenen...voisi alkaa nukkumaan ja valmistautua huomiseen kung-fu leiriin...hävettää mennä edes treenaamaan, koska viikon tauon jälkeen en muista ollenkaan miten eräs kolmas oppilaskata alkaa...Mulla opetettiin paljon sitä ja kyllä osasin silloin tosi hyvin, mutta nyt kun en ole treenannut...hävettää ja nolottaa mennä sinne, mutta kuitenkin pääpystyssä, vaikka vähän väsyneenä(kuten yleensä) tallustelen salille....
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#10

Viesti DaNjA »

17.9.2005 lauantai

Kung-fu leiri alkaa ja tallustelen salille varttia vaille kahdeksan, lunta on satanut, viime iltana. Ensi lumi Ivalossa, toivottavasti ei jä nyt vielä pysyvästi.

Treenit alkaa tervehdyksellä.
Sitten alkaa katojen muisteleminen...ööö...muistan kolmen kuninkaan...ihan hyvin :D
Ensimäistä oppilaskataa yritin, sen muistin. No sitten kakkonen, sekin muistuu ja sitten kolmonen..voi ei...viime viikolla oppinut paljon ja muistin hyvin ne, mutta kun treeneissä en käynyt, niin muisti teki tepposet...kolmesen alkua en edes muistanut...alku asento, joka on on sama kaikissa muistan, mutta en siitä enempää. Onneksi Janne näytti liikkeen ja muistan nyt sen. Mutta se on niin hauskaa kun moni eri ihminen opettaa jonkun liikkeen ja kaikilla tietyt liikkeet ovat paljon erilaiset, noh yritän edes jonkun mieleen opetella liikkeen.
Sitten vähän sapelilla treenausta ja leirin opettaja katsoi osaanko minä ja osasin.
Sitten alas kovettamaan rottingilla kädet ja jalat puukapulalla.
Ylös tekemään tekniikkaa, joka muistutti lopulta sparraukselta, joka tavallaan oli hauskaa ja tavallaan ei.
Vielä tänään uudestaan leirille, joka jatkuu klo:14.00-17.00
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#11

Viesti DaNjA »

17.9.2005 launatai 14-17

Treenit vedetyt ja ei mitään ihmeellistä. Kovetin papusäkillä ja mulle opetettiin kolmoseen lisää tai no loppuun, mutta mua muutenkin ärsytti kaikki ja kun en muistanut kun yhden uuden liikkeen...ärsyttää kun ei muista...ja muutenin olin väsynyt, ja tuntui että treenit oli nyt mitä oli...mutta toivottavasti huomenna on toisin
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#12

Viesti DaNjA »

18.9.2005 aamutreenit leirillä...8-11

Aamulla herätys kello soi, ei jaksa...väsyttää, mutta pakko. Normaalisti herätys olisi puol kahdeksalta, mutta pitää siirtää sitä seitsemään, koska piilareitten laitossa menee se puoltuntinen ainakin. Niin aloittelija kun olen vielä.
Treeneissä lämmiteltiin ja tehin kolmos oppilaskataa...harmitti eilinen, kun en oppinut kun yhden uuden liikkeen. Sitten minulta tultiin kysymään miksen tehe oppilaskataa loppuun ja sanoin, etten muista sitä!
Ja tehtiin muutaman otteeseen se yhdessä läpi ja nyt osaan sen...iltapäivällä, jos Juho on kiltti, hän opettaa minulle nelosen alun...
Kovetin aamulla rottingilla ja ppöytäpapu säkillä...siinä se olikin.
Sapelin ja pitkän kepin liikkeet harjoittelin, jotta ei unohtuisi unholaan...
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#13

Viesti keskilinja »

DaNjA kirjoitti: harmitti eilinen, kun en oppinut kun yhden uuden liikkeen. Sitten minulta tultiin kysymään miksen tehe oppilaskataa loppuun ja sanoin, etten muista sitä!
Ja tehtiin muutaman otteeseen se yhdessä läpi ja nyt osaan sen...iltapäivällä, jos Juho on kiltti, hän opettaa minulle nelosen alun...
Eikö kannattis eka opetella varmasti muistamaan se kolmonen. Itse en nää ainakaan järkeä jos aamulla en muistanut opetettua liikesarjaa niin uutta kehiin?
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#14

Viesti DaNjA »

no se taas..puhuttii kyllä että ens viikolla se aloitettais :D
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#15

Viesti DaNjA »

18.9.2005 sunnuntai 14-17

Jes, vihdoinkin viimeinen osa leiristä...lämmiteltiin ja tehtiin oman mielen mukaan liikkeitä. Sain myös kuvattua kameralle oppilaskadoista 3 ja 4 jonka saan opittavaksi ensi viikolla...en tietenkään kokonaan, mutta kuitenkin. Sitten kuvasin jonkun satevarjo jutun, joka soveltuu tytöille ja en nyt edelleen ole nimistä varmoja, mutta itse silleen kutsun niitä varjostuksiksi, koska olen aina niin kuullut, kait ne on jotain vuoriplaaplaa liikkeitä, en tiedä...niistä nelosen ja viitosen kuvattua...eli kotia katselemaan ja muistelemaan liikkeet, jos unholaan jää...
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 81 kurkkijaa