Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

JanneM

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2194
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

JanneM

#3271

Viesti JanneM »

Kari Aittomäki kirjoitti:Aikamoinen suoritus.
Onnittelut, olette todellinen alan mies, sir.
Kiitoksia Kari. Nämä sanat todelliselta legendalta lämmittävät sielua.

OSU!
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93761
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

JanneM

#3272

Viesti Mika »

Tuo oli varmaankin paras kirjoitus, jonka olen koskaan lukenut uudesta vyöarvosta. :peukku:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 11223
Lauteille: Kesäkuu 2008

JanneM

#3273

Viesti Jorge »

JanneM kirjoitti:
Yksi asia mikä itseäni vaivaa myös paljon on se, että olen päästänyt kehoni taas täysin rappiolle. Olen sairaalloisen ylipainoinen ja sen vuoksi painiminen ja muu liikunta on välillä epämiellyttävää. Käytänkin nyt tämän mustan vyön mukanaan tuoman energian oman kehoni remonttiin. Olen itseasiassa aloittanut kropparempan jo jokin aika sitten kun kävin lääkärin pakeilla ja aloitin matkan kohti vatsalaukunohitusleikkausta. Lääkärintarkastuksessa minut todettiin yllättävän terveeksi. Ei sokeritautia, ei kohonnutta verenpainetta, ei mitään. Vain kolesterooli oli 0,1 yksikköä kohonnut ja kolesteroolitasapaino oli heittänyt. Tästä on siis hyvä lähteä toteuttamaan ensin 7% painon pudotusta ja sittemmin lopulta leikkaukseen. TOki leikkaus ei ole mikään autuaaksitekevä, mutta tiedän pystyväni pudottamaan painoa, sen pitämiseen tarvitsen tukea tuosta leikkauksesta.
Mieti nyt, hyvä mies, vielä n. 1000 kertaa, ennen kuin lähdet nuorena ja terveenä leikkauttamaan sisuskalujasi. Vaikka yksi tai kaksi lekuria sellaista olisikin ehdottanut.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2194
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

JanneM

#3274

Viesti JanneM »

Mullehhan ei ykskään lekuri ole sitä ehdottanut vaan lähdin itse ottamaan asioista selvää ja kysymään lääkäriltäni asiasta. 10v päästä olisin jo liian vanha leikkaukseen eikä sitä enään tehtäisi.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 11223
Lauteille: Kesäkuu 2008

JanneM

#3275

Viesti Jorge »

Joo, en siis ole tosiaankaan puuttumassa henkilökohtaisiin ratkaisuihisi, mutta olen itsekin runsaaseen ylipainoon taipuvainen ts. kiloja tulee, jos ei treenaa todella kovaa ja/tai kontrolloi syömistä ja juomista puritaanisesti.

Mutta olen seurannut kavereita, joille on tehty leikkauksia ruuansulatuskanavaan (toki hiukan radikaalimpia esim. syövän ja haavaisen tulehduksen takia) ja vaikka sillain perusnormaalia elämää pystyy elämäänkin, niin ei se aivan sama ole, kuin "ehjällä kanavalla", vaan ravinnon imeytyminen, vessakäynnit ym. on mietittävä tarkemmin. Siis ihan onnistuneen leikkauksenkin jälkeen.

Ja mikään leikkaus ei ole riskitön, vaikka vatsalaukun ohitus nykyään onkin aika kehittynyt ja pieni operaatio.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2194
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

JanneM

#3276

Viesti JanneM »

Tästä asiasta keskusteltiin juurikin ravintoterapeutin kanssa, eli miten tulee syödä ennen ja jälkeen leikkauksen ja miten se tulee vaikuttamaan kaikkeen toimintaan.
Leikkaavan lääkärin kanssa sitten tietenkin keskustellaan mahdollisista riskeistä ja siitä voinko jatkaa esim jiujitsua normaalisti kunhan leikkaushaavat yms ovat parantuneet.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 8 kurkkijaa