Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Andy

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4042
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#16

Viesti fatman »

Andy kirjoitti: Pitää varmaan ottaa kovaa sparria jonkun vähän osaavamman kanssa, ettei ala kuvitella itsestään liikoja - sen verran hyvä fiilis on nyt. ;)
Ah, niin tuttu tunne! Oikein odottaa seuraavia treeneja ja toivoo että joku hiukan kurmoottaisi ja kun on palannut maan pinnalle voi taas sanoa itselleen; tiesinhän mä etten mä mitään osaa. :)
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18966
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#17

Viesti Andy »

Toiveeni toteutui. Kävin erän aikana kahdesti lattiassa. Enää ei ole yhtään niin kovajätkämäinen olo. :roll:
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5373
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#18

Viesti KungFuMiäs »

Toiveeni toteutui. Kävin erän aikana kahdesti lattiassa. Enää ei ole yhtään niin kovajätkämäinen olo
Haetteko näin normaaleissa treeni sparreissa aina knockouttia? Kuinka monta kertaa viikossa te näin sparraatte?
Kuvake
renne
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 406
Lauteille: Tammikuu 2005

#19

Viesti renne »

Ei haeta, mutta sovittaessa voidaan ottaa vähän kovempaa varsinkin pakkiin. Päähän ei ole tarkoitus riuhtoa turhan kovaa.
We're all given some sort of skill in life. Mine just happens to be beating up on people.
Sugar Ray Leonard
Kickboxing Team
Jopo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2241
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Pori

#20

Viesti Jopo »

Ei todellakaan haeta! Loppuisi reenaminen aika lyhyeen jos näin olisi ;)
Sparraamista on suurinpiirtein joka reeneissä, niin ja kontakti on kevyttä. Ellei itse toisin halua... :evil:
Eli, me ei harrasteta mitään jenkki tyylin bs reeneemista, ihmisiä ei ole tarkoitus murjoa, satuttaa, nöyryyttää yms. reenien aikana.

Edit: kerkis renne ensin. no menköön joka tapauksessa.
” Liiasta nestetankkauksesta seuraa ainoastaan se, että paska lentää keihästä kauemmaksi.”
Rädyn ohje kaikille urheilijoille
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18966
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#21

Viesti Andy »

Jahah, pojat ehti jo valistamaan. Aho ei tosiaan hakenut mitään tyrmäystä - muuten minä en olisi kävellyt kehästä omin jaloin. :roll: Sain kiertarin vatsaan, mistä hoipuin vähän aikaa ja putosin sitten polvilleen. Olen ottanut varmasti satoja vastaavia tällejä suojaukseen, mutta nyt se sitten napsahti kohdilleen. Loppuerän olin sitten ihan muissa maailmoissa ja sain vielä nyrkistä päähän. Kai enemmän horjahdin kuin varsinaisesti putosin siitä, mutta päädyin joka tapauksessa kanveesiin. Edellisen kerran olen kontannut joskus kesällä, että se ehkä kuvastaa, kuinka tavallista tämmöinen on.

Luonnollisestikaan meillä ei kukaan hakkaa jotain peruskurssilaisia tai tyttöjä tajuttomaksi :evil: , vaan vain niitä lyödään, jotka sen kestää ja jotka tällä lailla tahtoo treenata.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18966
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#22

Viesti Andy »

Lenkkeily on näemmä parantanut kuntoa. Leposyke lepopäivän jälkeisenä aamuna laskenut 40:stä 36:een reilussa puolessa vuodessa.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#23

Viesti Elina »

:shock: No on jo alhanen! :notworthy: Mun iskällä oli yleisurheiluaikoinaan jotain 38, mutta itsepä tuskin pääsen moiseen niin kun ikuna :lol:
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#24

Viesti mronkain »

Andy kirjoitti: Lenkkeily on näemmä parantanut kuntoa. Leposyke lepopäivän jälkeisenä aamuna laskenut 40:stä 36:een reilussa puolessa vuodessa.
Oletko varma että olet hengissä? :shock: :lol:

- Marko
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18966
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#25

Viesti Andy »

Sehän ei toki ole pelkästä treenaamisesta kiinni. Minulla on myös maksimisyke kohtuullisen alhainen ja penskana lääkäri väitti jonkun röntgenin tms. jälkeen, että minulla on iso sydänlihas.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#26

Viesti mronkain »

Andy kirjoitti: Sehän ei toki ole pelkästä treenaamisesta kiinni. Minulla on myös maksimisyke kohtuullisen alhainen ja penskana lääkäri väitti jonkun röntgenin tms. jälkeen, että minulla on iso sydänlihas.
Andy reenaa suurella syrämmellä! :lol:

- Marko
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18966
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#27

Viesti Andy »

Eilen säkkiä ja sparria. Löin parin minuutin sisään kaksi säkkiä alas katosta. On nitä tippunut aiemminkin,muttei sentään tuota tahtia.

Sparrissa olin ylimielinen, kun vastustaja oli vähän heikkotasoisempi. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. :? Kaveri löi suoran niin, että pääni litistyi seinän ja nyrkin väliin. Se ei tunnu mukavalta, voin vakuuttaa. :smt075 Kaveri oli kyllä huomattavasti järkyttyneempi kuin minä - ilmeisesti kolahdus oli melkoinen, vaikken sitä itse pannut merkille.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18966
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#28

Viesti Andy »

Kuntotesti: Antropometria. Sykkeen otto levossa ja sen jälkeen seisaaltaan hermoston tilan selvittämiseksi. Pompputesti kontaktimatolla. Maksimihapenottotesti + laktaattiarvojen mittaus + syke juoksumatolla sauvakävellen. Pompputesti toiseen kertaan. Lisäksi potkutyynyjen mättämistä ja laktaattiarvot sen jälkeen.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20208
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#29

Viesti JanneM »

Tulokset?
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18966
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#30

Viesti Andy »

En ole vielä saanut täydellistä analyysia. En missään tapauksessa aio panna sitä nettiin kokonaisuutena yleisesti nähtäville.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 92 kurkkijaa