Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Pippunen

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#16

Viesti Mika »

pippunen kirjoitti: Loppuillasta pitää jotain terveellistä tempaista ip:ksi että vähän tasapainottaa tuota pröystäilyä.
Itsepuolustukseksi? :D
Okei, iltapalaksi, huono vitsi... :smt090

Mutta joo. Tällaiset ulkomaankomennukset aina kiinnostavat. Kerro lisää! :)

Miksi, kuinka kauan, mitä opiskelet jne.

Jos et halua sutata päiväkirjaasi, mehän voimme aloittaa Kahvilassa uuden ketjun ("Ulkomailla asuminen" tai "Ulkomailla opiskelu" tms.).
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
pippunen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 74
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#17

Viesti pippunen »

Lauantai 19.11.

-Lepoa -jollei pientä tanssahtelua iltasella lasketa.

Sunnuntai 20.11.

-Oma-aloitteisesti liikesarja- ja potkutreenit. Valitettavasti juuri tunnelmaan päästyäni minua tultiin varaamaani liikuntasaliin häiriköimään. Tyttöjoukko väitti kivenkovaan harjoittelevansa aina sunnuntaisin siihen aikaan diskotanssia. Kyllä hatutti, mutta hankala on yhden pieen ihmisen alkaa ajamaan kymmenen ihmisen joukkoa ulos, joten louvutin :?

Tänään sitten ohjatut lajitreenit edessä ja nyt on pakko suorittaa murskaukset tulevaa vyökoetta silmällä pitäen. Kotona murskaukset aina tehdään vyökokeen aikana, mikä usein venyttää tilaisuutta erittäin pitkäksi. Täällä itse vyökoe on ihan suorittajan ja graduoijan välinen tapahtuma. En pane pahakseni.

D-Day + 12
ITF TKD 2001- ->1. Dan


Ultimately it's not a matter of
which style is better than the
other. It all comes down to
which style works for you.
~Simon Walker~
pippunen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 74
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#18

Viesti pippunen »

Maanantai 21.11.

Treeneissä ottelua ja itsepuolustusta. Loppuun sitten muutamat kurskaukset. Tuntuipa kummalliselta murskata koetta varten focus-lautoja, kotona käytetään aina puulevyjä (kokeessa). Onneksi ne kuitenkin meni läpi -yksi juttu pitää tehdä vielä uudestaan kovemmalla laudalla. Yksi murskaus on vielä kokonaan suorittamatta ja sitten pitää tehdä yksi hidas potkusarja (mitä ei vaadita Suomessa, interesting)

Ohjaaja vain sanoi että mie löin sitä lautaa ensin kuin tyttö. "Mutta minähän olen!" -Niin ja siitä haluaisinkin puhua sinun kanssa, mutta hoidetaan tämä ensin pois alta!

Ilmeisesti adrenaliinia pukkasi systeemiin sen verran, että lauta meni rikki kuin ei mitään :lol:

Päivän syömiset:
-Kaurapuuroa ja vadelmahilloa aamulla
-Kana-paprika sörsseliä riisin kanssa
-pari paahtoleipää parpikalla
-mandariinia ja banaania
-loput salmiakit, mitä puolentoista kuukauden takaisesta hoivapaketista oli jäljellä :?

Iltapalaksi lisää paahtoleipää ja teetä tai kaakaota. (Ilman paahtamista tämä täkäläinen "leipä" muuttuu suussa purukumiksi..)
ITF TKD 2001- ->1. Dan


Ultimately it's not a matter of
which style is better than the
other. It all comes down to
which style works for you.
~Simon Walker~
pippunen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 74
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#19

Viesti pippunen »

Keskiviikko 23.11.

Squash aamulla. Eka peli meni minun osalta hyvin -hävisin vain 15-9! Seuraava menikin sitten kaverille selkein lukemin 15-3. Hyvälta tuntui kuitenkin pelata, voisin jopa sanoa kehittyneeni ihan pikkiriikkisen, kun en enää ihan joka erässä ole pelkkä vastaantulija. Harmi vain että kaveri lähtee jouluna takaisin kotiin Saksaan ja pitää etsiä uusi pari joka osaa pelata, muttei vedä herneitä nenään tällaisen tumpelon kanssa.

Paljon paremmin sopi päivärytmiin tuo myöhäisempi aloitusaika. Pikkuhiljaa ollaan hivutettu sitä klo 8 -> 10:30... opiskelija on laiska vapaapäivänään :lol:

Illalla taas lajitreenit. odotan innolla :p

Edittiä:

Lajitreenit taas takana. Omaa kahta ylintä sarjaa hinkattiin koko aika. Alkaa jo tympiä samojen juttujen toistaminen (joo joo kertaus on opintojen äiti). Tässä vaiheessa vain alkaa olla omasta mielestään niin hyvä (heh heh) ettei niitä (karkeitakaan) virheitä vaan tajua enää. Ohjaaja opetti kahta uutta 1. dania suurimman osan ajasta ja kävi sitten vain katsomassa kultakin yhden liikesarjan. Minulle se näpäytti sinisen vyön liikesarjan takataskusta -inhoan kyseistä liikesarjaa sieluni syövereitä myöten ja siinähän riitti sanottavaa. Onneksi kuitenkin sanoi jokaisen virheliikkeen jäkeen mikä mättti.

Loppuun sitten sain taas murskailla ja paljastui minulle sekin seikka että 360 mid air kick onkin 360 hyppytakapotku eikä sivupotku niin kuin luulin. Helpotti asiaa kummasti. Maanantaina pitää sitten saada se suoritetuksi.
Sain myös dung sonkalin tehtyä kovemmalla laudalla *yippii* Kumarrukset unohtu ja siitä sitten kovasti tuli sanomista, etiketti ennen kaikkea :oops: . Kyseisen ohjaajan kanssa mulla vain tahtoo mennä sinutteluksi muutenkin.

Päivän syönnit:
-Kaurapuuroa vadelmahillon kanssa
-muutama paahtis paprikalla ja margariinilla
-mandariineja ja banaani
-possusuikaleita, kasviksia ja riisiä
-juomana maitoa, mehua ja vettä, ilmeisesti pääsen kohta eroon kahviaddiktiosta!!
ITF TKD 2001- ->1. Dan


Ultimately it's not a matter of
which style is better than the
other. It all comes down to
which style works for you.
~Simon Walker~
pippunen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 74
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#20

Viesti pippunen »

Perjantai 25.11.

Säälittävää(kö) mennä yksikseen salille tahkoamaan takea perjantai-iltana?? Ei suinkaan, vaan rauhoittavaa ja rentouttavaa. Stressaava kouluviikko takana (kolme päivää ryhmäesitelmän valmistelua, esitys -Hallituksen kokoushuoneessa, kiva ympäristö!! ja yks p*rhanan oppimistehtävä), joten hiljaisuus ja yksinäisyys rentoutti mukavasti vaikka hiki pukkasi päälle. Mieli tuntui ah, niin seesteiseltä ja ajattelin ihan puhtaasti suomeksi (ei oo meinaan tapahtunu lokakuun puolenvälin jälkeen, rassaa välillä)

20 min liikesarjoja alkulämppäriksi, hitaalla tempolla mutta aika voimakkaasti.

20 min potkuja -eka ilmaan; etu-, kierto-, sivu-, taka-, takakierto- ja koukkupotkut. Sitten samat yhdistettiin eri järjestyksessä hitaaksi sarjaksi. Tuskan hiki valuu kun pitää laskea hitaaaaasti kahdeksaan yhden potkun aikana ja siirtyä heti seuraavaan laskematta jalkaa alas. Sama toiselle puolelle. Aluksi olin yhtä rento kuin heinäseiväs ja tasapaino oli ihan nollissa, heitin väliin parit HwaRangit ja jatkoin hieman rennommin, jolloin tasapaino parani. Minun koukkupotku vain on ihan syvältä kun ei sitä ole pajoa tullut harjoiteltua -kotona omassa seurassa tulkitaan että koukkupotku itsessään ei ole potku, mutta takakiertokoukkupotku on. Lonkkaluur rutkuu ja rutisee, tuntuu välillä vähän ikävältä. Auttaiskohan jos noita "ulkoreisiä" voimistais??

Lopuksi 20 min 360 hyppytakapotkua. Jää vajaaksi ja on matala. Ponnistusvoimaa pitäisi treenata mutta ei ehdi enää tähän hätään, täytyy vain pyrkiä saamaan tuo kierto kohdalleen ja molemmat jalat "pysymään ilmassa" potkun aikana. Maanantaina pittee murskata paksu beige lauta tuolla potkulla *polvet lyö loukkua*. Kaksi päivää siis on aikaa *puree kynsiä*.

Olen siis tosi säälittävä huomenna ja menen illalla salille. Lauantaina ,ajatella: on pippunen polla mennyt ihan sekaisin :rasta:

D-Day + 8
ITF TKD 2001- ->1. Dan


Ultimately it's not a matter of
which style is better than the
other. It all comes down to
which style works for you.
~Simon Walker~
pippunen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 74
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#21

Viesti pippunen »

Lauantai 26.11.

Säälittävää kyllä sain vääntäydyttyä sinne salille.

Lämppäriksi taas liikesarjoja, kaikki kertaalleen läpi ja ylimmät vielä kahdesti.

Sitä hidasta potku(rääkkäys)sarjaa sitten seuraavaksi varttitunti. Koukkupotkua tehdessä kuulee selvästi kuinka lonkat rutisee ja muutenkin se potku on ihan kökkö. Muut pystyn tekemään suhteellisen puhtaasti, hirvittää vaan kun joka potkun aikana tosiaan pitää hitaaaasti laskea kahdeksaan. *puuskutus*

Sitten kämppis talsi sisään kameran kansa ja otettiin muutama videonpätkä siitä minun 360 hyppytakapotkusta. Lähes joka kerta tukijalka valitettavasti on joko maassa tai juuri laskeutumassa potkuhetkellä. Pitäsköhän alkaa himopunttaajaksi?? Levytanko selkään ja kyykkyjä, kyykkyjä. :lol: Tiedän olevani liian laiska siihen -ja liian ujo menemään tavalliselle punttikselle jätkien tuijotettavaksi. :oops:

En nyt sunnuntai-iltana enää muista mitä tuli äpöstettyä (eli syötyä), paitsi että kaksi drinkkiä join ja söin sipsipussin, semmosen karkkipussin kokoisen joka oli puolillaan ilmaa. Ja minttusuklaata. Paahtoleipää, jotain jauhelihapasteijan tapaisia pötkylöitä 2 kpl, epäterveellistä kumminkin.

Sunnintai 27.11.

Ja jälleen innoissani *hah* ryntäsin salille, henkilökunta alkaa minua jo katsomaan vinoon kun yksinäni aina siellä riehun.

Nyt jätin hyppelyt väliin, takauoli kun laulaa hallelujaa kävellessä. Sitä rääkkäyspotkujuttua sitten, liikesarjoja ja niitä kaatumishommeleita. Kamalalta tuntuu kaatua suorilta jaloilta ja ottaa oma paino kyynärpäillä vastaan. :? Maanantaina pitää sitten oikeissa treeneissä toivoa että on noita itsepuolustusjuttuja, kolme juttua pitää selvittää vielä ennen vyökoetta ja treenata niitä.

Jotenkin tuntuu että sen vyökokeen vois jättää tammikuulle..

Syöty on
-Kaurapuuroa mustikkahillolla
-Näkkäriä (kiitos äiti!)
-teetä ja kahvia kamalasti
- Keksiä varmaan puoli pakettia
-Pari leipää

D-Day + 6 ??
ITF TKD 2001- ->1. Dan


Ultimately it's not a matter of
which style is better than the
other. It all comes down to
which style works for you.
~Simon Walker~
pippunen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 74
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#22

Viesti pippunen »

Maanantai 28.11.

Joka paikkaa kolottaa viikonlopun jäljiltä, niska varsinkin on ihan jumissa -voi kyllä johtua siitä että minun tyyny on ihan p*rseestä; halppistuote WalMartista, pah. Ja toista polvea n silleen kolottanu/kivistäny jo monta päivä ihan vaan istuesä. Kävellessä ja treenatessa sitä ei edes tunne. Kaukalopallomokke ajoilta mulla onkin "ylinaksuvat" polvet ja lonkat, selkäkään ei tykkää ihan kaikesta.

TKD:ssä kuitenkin säkkitreenit. Voi että mie inhoan niitä ko niissä aina tullee niin kauhia hiki!! :D Ja muutenkaan en oikein osaa käyttäytyä niitten säkkien lähellä vaan aina potkun jälkeen kun se säkki jää heilumaan niin mie halin niitä. Alkulämppäriksi kuitenkin perusjumppaliikkeitä (nivelten pyörittelyt ja jotain pikkuvenytyksiä) ja "Boosabumnim käskee" -leikkiä lasten mieliksi. (Ikäjakauma tässä ryhmässä on siis 10-vuotiaasta ylöspäin tällä hetkellä.) Uudet mustat vyöt vain eivät oikein saaneet itseään muutaman vuoden nuorempia poikia asennoitumaan lämppäreihin kunnolla, mikä hermostutti minua.. *kärtyp*erse* Säkkiä kuiten hakkasin sitten raivonpuuskasta huolimatta laiskasti, mutta lihaskuntohommat asenteella, ne sentään osasin.

Ei vielä oikein ole selvää että mikä on "switch mule kick" -jonkun sortin takapotku joo mutta suoritustapa mulle vähän hämärä.

Sitten tärräävin käpälin tekemään sitä hyppytakapotkumurskausta. No, sain mie sen laudan kolmeasti hajalle mutta vissiin se pittää vielä näyttää uudestaan. Kökkö. -Ei kun siis, YES, SIR! OF COURSE, SIR!

Ja sitä hidasta potkusarjaa kuitenkin kehuttiin. Mie tein sitä kuulemma liian hitaasti. Pitääkö kaikki aina lyödä yli?

Keskiviikkona itsepuolustusjuttuja ja sitten kotiin pureskelemaan kysyiä ja lukemaan teoriaa. Missähän välissä mie luen koulun tentteihin? Kaikki kolme olis ens viikolla. Tulee ihan lukio mieleen, hyi.

Vaikka no, elämä on...

Choisseja... ;)

Taekwondo yleensä minun kohdalla voittaa tätä nykyä. [smilie=ppsmilie.gif]

Ruuat:
-aamupalaksi kaks palaa leipää ja iso motti mustaa kahvia
-Lounaaksi kaurapuuroa mustikkahillolla
-Päivälliseksi BigMac-ateria... :oops:
-Välipaloiksi banaani ja 2 mandariinia

Juoda pitäis enemmän. Ja ottaa niitä vitamiinipillereitä mitä tuolla kaapissa on... Tällä viikolla saan vielä suklaakalenterin tuohon kaveriksi ja ai jai...

EDIT: D-Day + 5.. :shock:
ITF TKD 2001- ->1. Dan


Ultimately it's not a matter of
which style is better than the
other. It all comes down to
which style works for you.
~Simon Walker~
pippunen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 74
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#23

Viesti pippunen »

Keskiviikko 30.11.

Ottelu- ja itsepuolustustreenit. Ei oikein meinaa treeneissä aika riittää molempiin. Ottelukin on pelkästään ottelua, ei käydä esim. erilaisia tekniikkayhdistelmiä läpi. Niitä pitäs kai oppia sitten säkkitreeneissä.

Paikalla oli enimmäkseen junioreita, vain minä ja kaksi muuta oli aikuisia, nekaksi muuta pitkiä miehiä niin että alakynnessä olin. Junnut taas olivat minua napaan asti, joten ei sekään paljoa auttanut.

Itsepuolustuksessa sitten pääsin käymään pari viimeistä kaatumistekniikkaa läpi, sitten olikin aika poistua. Lisäksi maassa kuristuksia -kuristajana minua napaan asti yltävä tyttö.. ja lauantaina vastaan asettuu tietysti iso mies :?

Päivän syömiset
-Kaurapuuroa, näkkäriä ja maitolasillinen aamulla
-suklaata, popkornia ja semmoinen jouluinen "karkkisauva" ;)
-Biffiä ja riisiä
-Kahvia mooonta kuppia. Tänään oli siis stay at home and study-pävä..

D-Day + 2
ITF TKD 2001- ->1. Dan


Ultimately it's not a matter of
which style is better than the
other. It all comes down to
which style works for you.
~Simon Walker~
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#24

Viesti Verr »

pippunen kirjoitti: Keskiviikko 30.11.
ja lauantaina vastaan asettuu tietysti iso mies
Kurkku sillä on köriläälläkin ;)
pippunen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 74
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#25

Viesti pippunen »

Verr kirjoitti:
pippunen kirjoitti:Keskiviikko 30.11.
ja lauantaina vastaan asettuu tietysti iso mies
Kurkku sillä on köriläälläkin ;)
Sitä vaan että se on miun kurkku mitä kuristetaan... :headlock:


:?
ITF TKD 2001- ->1. Dan


Ultimately it's not a matter of
which style is better than the
other. It all comes down to
which style works for you.
~Simon Walker~
pippunen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 74
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#26

Viesti pippunen »

Lauantai 3.12.

Do dih. Vyökoe on takana, että mie inhoan noita tilaisuuksia. Totta tai aluksi olin jäykkä kuin heinäseiväs kunhermostutti niin kamalasti. Suorittamassa olin kuitenkin yksin -hiukka eri tilanne kuin kotona, olen kahdella edellisellä kerralla käynyt leirivyökokeessa.. Flammee varmaan tietää miltä se tuntuu.

Teoriakyselyt ekaksi, liikesarjat, pikkuisen pilkun viilaamista ylimpään liikesarjaan -mikä oli kuulemma ihan spessupalvelu just mulle.. hmm.. askelottelut, itsepuolustus ja murskaukset. Se siitä. Huh.

Tulokset saa tietää "sitten joskus" ;)

Now waiting..
ITF TKD 2001- ->1. Dan


Ultimately it's not a matter of
which style is better than the
other. It all comes down to
which style works for you.
~Simon Walker~
pippunen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 74
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#27

Viesti pippunen »

Maanantai 5.12.

Liikesarjatreenit. Aluksi tahkottiin kolme ensimmäistä liikesarjaa ophjaajan laskun mukaan - tahti oli pampampampam... Hitaammalla heikotti. Sitten ns. ketjutetut liikesarjat eli ihan vaan kaikki liikesarjat putkeen ilman hengähdystaukoja tms. Heikoimmalla heikotti vielä lisää. Salilla ilma on mennyt kuivaksi ja inhottavaksi hengittää näin pakkasten tultua (Täällä ei nämä lämmityssysteemit kuitenkaan ole ihan kotimaan luokkaa..). Loppuun sitten oman ylimmän liikesarjan hinkkaamista. Minulla se siis edelleen on HwaRang, vyökokeen tuloksista ei hajuakaan.

Keskiviikko 7.12.


Murskaustreenit. Vähän laiska olo, lähinnä pitelin lautaa kaverille ja neuvoin pienempiä. On kärsimätön olo tuon vyökokeen takia, haluttais saada tietää ennen ens viikkoa, lähden keskiviikkona joululomalle Vancouveriin -tietää melkein kolmen viikon laiskottelua ja jouluruokapatojen ääressä makoilua. Mutta sillähän ei ole väliä mitä joulun ja uuden vuoden välillä syö, vaan sillä mitä syö uuden vuoden ja joulun välillä... ;)

Tässä säiden kylmettyä olen huomannut, että pitkä paikallaan seisominen tai ulkona oleminen saa polvet väsymään (särystä ei voi oikeastaan puhua). Tätä "vaivaa" on ollut jo useampana vuonna. Treenatessa, kun lihakset ja nivelet vähän lämpiää ei tunnu mitään, mutta muuten oikea polvi naksuu ikävästi. Hmm... Kesällä ei siis tunnu mitään, lenkillä voi käydä vaikka maantiellä.
ITF TKD 2001- ->1. Dan


Ultimately it's not a matter of
which style is better than the
other. It all comes down to
which style works for you.
~Simon Walker~
pippunen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 74
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#28

Viesti pippunen »

Perjantai 9.12.

Tentit ohi minun osalta ja viimein oikeasti aikaa mennä salille. Juoksumatolla 20 min ja matkaa taittui 3 km, tahtia vois kiristääkin. Ulkona pystyn tuohon aikaan talsimaan neljäkin kilsaa helposti. Nuo laitteet vain on edelleen inhottavia... (eli jälkeenpäin huippaa ikävästi)

Sitten vatsa- ja selkälihas"rääkki". Perus suorat ja vinot vatsat, ja ylävartalon nostot selälle. Kyseiset liharryhmät on mulla olleet aina se heikoin kohta, omaa laiskuutta. Ylävartalolle punttia ja loppuun venyttelyt ja kotio.
ITF TKD 2001- ->1. Dan


Ultimately it's not a matter of
which style is better than the
other. It all comes down to
which style works for you.
~Simon Walker~
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#29

Viesti johannes »

pippunen kirjoitti: Ei vielä oikein ole selvää että mikä on "switch mule kick" -jonkun sortin takapotku joo mutta suoritustapa mulle vähän hämärä.
Oisko tuo bihamyo dwit chagi? Eli ne jalat silleen nätisti vaihtaa vaan paikkaa ilman mitään hyppyjä.
pippunen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 74
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#30

Viesti pippunen »

johannes: luulisin näin olevan. Tällaisen pienen ihmisen vaan on vaikea tajuta miten noita voi tehdä monta peräkkäin 1-2-3-tahdilla.

Lauantai 10.12.

Samaa kuin perjantaina, paitsi että juoksumatto hajosi kesken kaiken :oops:
Kaipa sitä sitten on aikalainen norsu kun vehkeet hajoaa.

Ruokailut:
-Jäätelöä
-kanaa ja riisiä
-runsaasti leipää
-useita annoksia alkoholia

Maanantai 12.12.

JEEE! Tänään sain hyppysiini uuden sertifikaatin ja opettajani omakätisesti laittoi vyöhön uuden natsan. Sähköteippiä, tasokasta (okei okei, sitä mie olen ennenkin käyttänyt!!)

Treeneissä ensin kuitenkin matsia. Paikalla oli aika vähän porukkaa, joten ei saanut kyllä kaikkea irti kun lopetettiin oikeastaan keskenkaiken ja aloitettiin askelottelut. Vähän saamaton olo, johtunee seuraavasta:

Päivän äpöstykset (eli suomeks ateriat):
-Aamulla näkkäri ja kahvia
-Lounaaksi patonki (ilman majoneesia huom!!)
-Päivälliseksi pizzaa ja limpparia
-Jälkiruuaksi jäätelöä

Menee tuo ruokapuoli hieman metsään, mutta meillä ei ole enää ruokaa kämpillä kun loppuviikosta lähdetään kahdeksi viikoksi lomalle.. Toivottavasti tammikuussa edes htuu vanhoihin farkkuihin! :naka:
ITF TKD 2001- ->1. Dan


Ultimately it's not a matter of
which style is better than the
other. It all comes down to
which style works for you.
~Simon Walker~
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 31 kurkkijaa