Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Verr

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 330
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

Re: Verr

#481

Viesti Verr »

JanneM kirjoitti:
Verr kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Reenata voi kato vaikka heittää läppääkin. ;)
Meidän salilla harjoittelijaan luotetaan sinä, että hän treenaa ilman erillistä komentelua (ellei touhu mene ihan yleiseksi lapseiluksi) ja jos ei treenaa, niin se on läpättäjän oma ongelma. Sillon ei opi.
Ei mulla sitä vastaan oo mitään että ihmiset itte mölisee treenatessaan. Oon ehkä vaan vähä suomalaismaisen jäyhäjakke :D
Sä oot kato tommonen takakiree jurottaja... ;)
Se on meillä vihreen vyön vyövaatimus.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 20209
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Re: Verr

#482

Viesti JanneM »

Verr kirjoitti:
JanneM kirjoitti:
Verr kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Reenata voi kato vaikka heittää läppääkin. ;)
Meidän salilla harjoittelijaan luotetaan sinä, että hän treenaa ilman erillistä komentelua (ellei touhu mene ihan yleiseksi lapseiluksi) ja jos ei treenaa, niin se on läpättäjän oma ongelma. Sillon ei opi.
Ei mulla sitä vastaan oo mitään että ihmiset itte mölisee treenatessaan. Oon ehkä vaan vähä suomalaismaisen jäyhäjakke :D
Sä oot kato tommonen takakiree jurottaja... ;)
Se on meillä vihreen vyön vyövaatimus.
:lol:
hahahaha

Kyllä sä sen sit ainakin läpäset. :D
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Eizei
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 932
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Verr

#483

Viesti Eizei »

Se on JanneM sillai että tuo hoku ei olis sun laji. Saisit vähän treenata tota takakireyttä. :lol:

Meille tuli muuten kurssille Mukwanista joku 5v renannu hurja, joka puhui olleen lähes maajoukkuemiehiä. Ekoissa reneissä kyseli koska pääsee sparrailemaan. Täytyy kait suoda mahdollisuus mitä pikimmin.

Verr, sori ku sotken päiväkirjaas, tää juttujen taso pääs vaan vakuuttamaan. :D Harjoitteluintoa!

AJ
Antti Junikka
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 20209
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Re: Verr

#484

Viesti JanneM »

Eizei kirjoitti: Se on JanneM sillai että tuo hoku ei olis sun laji. Saisit vähän treenata tota takakireyttä. :lol:

Meille tuli muuten kurssille Mukwanista joku 5v renannu hurja, joka puhui olleen lähes maajoukkuemiehiä. Ekoissa reneissä kyseli koska pääsee sparrailemaan. Täytyy kait suoda mahdollisuus mitä pikimmin.

Verr, sori ku sotken päiväkirjaas, tää juttujen taso pääs vaan vakuuttamaan. :D Harjoitteluintoa!

AJ
Mä luulen, että jos mä alkaisin treenaamaan hokua, niin viimeistään jollain leirillä mut potkastais koko lajista käkeen, kun en malttais pitää turpaani kiinni... :lol:

On ne Mukwanilaiset hurjia... ;) Minkä niminen. Laita vaikka yksärillä...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 330
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

Re: Verr

#485

Viesti Verr »

Joo tänään alkulämmöissä jotain ynseitä Manen nypläyksiä. Sitte sparrattiin 3x7min. Eka sparri oli semmosta tosi isoa valkovöistä vastaan. Pidin ouppenia ja sitte se yritti ohitella. Se tuli aina halffiin, jossa se ei kuitenkaan osannu kovin hyvin olla ja menin kahesti sen selkään. Yritti myös kimuraa ja americanaa siitä halffista mutta ei yllättävästi sit saanu tehtyä ku olin niin niljakas. Sitte otin presenteriä vastaan, joka on sinivyö. Olin ihan shokissa ku mulle tehtiin ekaa kertaa elämässä juji guardista alta. Onnistuin kyllä välttään noita useempia sitte tuon ekan jälkeen, mutta lähellä olivat, mokomatkin jujit. Jouduin myös ainaki kerran triangeliin ja tais olla että kimurankin haki. Oisinko joku 4 taputusta taputellu sparrin aikana. Meni kuitenki ihan suhteellisen hyvin tuoki sparri, pääsin kerran jopa ohi ja väläytin vähä KOS:ia :D Vika sparri Tinoa? vastaan, aattelin että nyt tulee tasaset ku sillä oli valkonen vyö. Se oliki sitten tosi kova ja treenannukki pitkään. Varmaan 6-7 kertaa lopetti mut. Kerran rymysin sideen, mutta se käänsi mut pois heti. En osaa kyllä pitää tuota sideä yhtään, mounttiki on tosi huono. Johtuu vissiin siitä että oon aina paininu jonku Villen kanssa, jonka ottaa aina guardiin. Lopussa pari ohitusta butterflyhyn. Sitte Bruno heitti jotain settiä ja treenit loppu. Fiilistelin vähä säkillä ja sitte kävin näyttämässä Brunolle hauista.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 20209
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Re: Verr

#486

Viesti JanneM »

Verr kirjoitti: Diipadaapadaa jaadijaadijaa...
Fiilistelin vähä säkillä ja sitte kävin näyttämässä Brunolle hauista.
:lol:
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
j-system
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 141
Lauteille: Toukokuu 2006
Etulaji: BJJ
Sivulajit: MMA
Takalajit: Hokutoryu, Krav Maga, Kickboxing, Bujinkan

Re: Verr

#487

Viesti j-system »

:smt042
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 330
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

Re: Verr

#488

Viesti Verr »

Eilen hulluharrin veto. Oli painijuttuja, osa samoja ku Bastoksen leirillä. Sparrit meni hyvin, mutta Parviainen yritti sweepata mut omoplatasweepillä, ku mun käsi oli americanassa. Sattu. Sitte se pohjusti jujia painamalla mun silmään peukalolla. Sattu. Parviaiselle en taaskaan pärjänny, yhen sinisen jujitin ja yks keltanen taas möyhys painiessa ja oli ihan totaalisen puutunut :D
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 330
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

Verr

#489

Viesti Verr »

Terve taas. Treenit oli syksyllä vähän laskusuhdanteessa sosiaalisen elämän kasvettua kaupunkiin muuton seurauksena. Normitreeneissä on viime aikoina tahkottu vihreän tekniikkaa ja parina sunnuntaina on käyty aktiivisimpien kanssa matsijuttuja. Viime sunnuntaina otettiin lämmöt säkillä, sitten 3 x 3 min säkillä, 3 min pystysparria. Tän jälkeen 3x3min clinch-sparria ja 3x3 min mattoa.

Muita juttuja oli Julinin leiri jossa piti olla ottelu, mutta vastustajalle tulikin pääkipua.

Eilen tultiin vyötekniikkaleiriltä jossa käytiin läpi vihreän tekniikat. Suurella osalla pääsiäiseen tähtäävillä oli vielä todella paljon tekemistä; suoriuduimme paremmin, vaikka tähtäämme vasta kesälle vyökokeilemaan. Kehuja tuli tai-otoshista ja haraigoshista.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 330
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

Verr

#490

Viesti Verr »

Tänään kesäleiri. Vyökokeesta vihreä vyö. Vyökoematsit korvasin ottamalla ottelun avajaisten yhteydessä jonka voitin ensimmäisessä erässä kuristuksella.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Verr

#491

Viesti Sitav Abdullah »

Onnitelut!!
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 330
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

Verr

#492

Viesti Verr »

Kamppailija.netin blogi kirjoitti: Raumalle mentiin pienissä jännityksensekaisissa tunnelmissa. Eniten mietitytti se, otanko vyökoeotteluja kilpaottelun lisäksi. Lisäotteleminen ei sinällään olisi ollut pahitteeksi, mutta en tahtonut mennä särkyneenä kisamatsiin. Ennen vyökoetta kuitenkin selvisi että kilpaottelu korvaa vyökoeottelun ja vyökokeeseen mentiin kevein mielin. Vyökoe menikin varsin sujuvasti tuttujen ukejen kanssa. Kaksi kokelasta ohjattiin ulos kokeesta. Vyökoematseissa taso oli yllättävän hyvä, mutta Ville antoi silti isän kädestä. Ensimmäinen vastustaja tippui kyllä päähän ohjautuneesta lyönnistä, mutta toinen otti lukua aivan puhtaasta osumasta. Väntär jatkatutti otteluja vielä luvunlaskujen jälkeen, vaikka päähän lopsui jalkaa aika kiitettävästi. Muut saivat vihreän vyönsä, meidän passeja ei leimattu ennen kisaottelua.

Vastustajani oli n. kokoiseni oranssivyö Punkaharjulta, joka oli viime leirillä voittanut ottelunsa alle minuutissa kuristuksella. Lämmittelyissä havaitsin että kaveri oli varsin sähäkkä, mutta mitenkään erityisen voimakkailta eivät tekniikat vaikuttaneet. Tunnin odotteluaika oli varsin tuskainen, mutta sääntöpalaverin alettua alkoi jännitys karista. 10 minuuttia ennen ottelua olin omassa päädyssäni erittäin valmiina ottelemaan. Tiesin mielessäni että tulisin voittamaan ottelun. Kun ottelu alkoi, kaveri kävi samantien ladatulla kiertopotkulla kimppuun ja lähietäisyydelle. Siinä tapahtui jotain häsläystä, ja olin hiukan hukassa enkä oikein löytänyt tilanteeseen mitään muita ideoita kuin sitominen painiin. Tosin vastustajakaan ei saanut pystyssä mitään mainittavaa aikaan, melkoista huitomista tuntui olevan. Ensimmäinen mattoonmeno tapahtui melko äkkiä, jotenkin kampittelin molemmat maahan. Sieltä meidät kuitenkin nostettiin ylös ja taas kaveri teki saman rynnistyksen. Nyt maahan päädyttyämme olin vähällä saada alta jujin, josta kaveri kuitenkin karkasi. Potkaisin häntä kauemmaksi ja syöksyin jalkoihin kaataen hänet. Tässä vaiheessa pääni jäi otteeseen joka oli kyllä erittäin löysä, eikä se vaikuttanut minuun lainkaan kuristavasti. Vastustaja puristi ja väänsi kaikin voimin, itse olin varsin rauhallinen ja tajusin antaa kaverin vain puuduttaa itseään. Tuomari tuli mattoon katsomaan vaikuttaako kuristus ja näytin hänelle peukkua biggrin Vastustaja puristi jaloillaan yrittäen saada ilmoja pihalle mutta tunsin että hän vain väsyy. Lopulta meidät nostettiin taas ylös. Kolmannen kerran hän ryntäsi samalla tavoin päälle, tällä kertaa lähietäisyydellä kiepsahdin selkäpuolelle ja sain oikealla kädellä kaulusotteen. Uskoin pelaavani lopetuksen tästä tilanteesta ja jalkoja käyttämällä kaadoin/kaaduimme paketin maahan ja sain kunnon backmountin. Sain vasemman käden oikeaan liepeeseen ja aloin kiristää. Hetken kuristettuani hölläsin kun luulin vastustajan taputtavan, mutta tajusinkin että hän löi minua vasaralyönneillä. Otin vielä paremman otteen, sain hyvin kireän kuristuksen ja muutamassa sekunnissa tuli luovutus. Olin kuin ihmeen kaupalla osannut olla vääntämättä turhaa voimaa käyttäen, enkä ollut edes juuri hengästynyt. Tuomari julisti minut voittajaksi ja kävin kättelemässä vastustajan huoltajan, vastustajan ja pokkaamassa pokaalin.

Havaintoja:
-Kirkas ja erittäin selkeä värinäkö+putkinäkö, erityisesti haavoittumattomuuden tunne
-Järki oli mukana painiessa, rauhallisuus, hengitys.
-Harmitus kun olisi halunnut haastaa "fiksuun" pystyotteluun.
-Asteittainen hölmistys ku kaveri rynni raivokkaasti suoraan päälle.
-Ottelun jälkeen aivan hukassa, muiden otteluiden seuraamisesta ei tullut mitään...
-Hienointa koko päivässä oli hetki ennen ottelua tullut valtava itsevarmuuden tunne.

Kyllähän se vihreä sieltä sitten tuli, monet kehuivat matsia vaikka omasta mielestäni se oli tapahtumiltaan aika köyhä ja lopetuskin tuli "vanhalla perinteisellä". Uutta vyöarvoa ei oikein vielä tajua.

Hyvät fiilikset jäi Raumalta!
Harva minua kestää ja minä harvaa.
jma
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 116
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: JKL

Verr

#493

Viesti jma »

Onnittelut uuden vyön ja voiton johdosta toipilasosastoltakin. Kuristat sitten meikäläiseltä valot pois elokuussa, jos ei ennemmin treeneihin pääse ;)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 84 kurkkijaa