Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Paappa

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 259
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

#46

Viesti Feenix »

Sinoot minun uus idoli.:) Aivan mahtavaa lukea näitä sinun merkintöjä ja olen tooodella kateellinen sinulle asenteestasi ja sinnikyydestä.

Hmh. Minulla alkaa olemaan kyllä jo olee epäilyttävän paljon idoleita, hassu juttu, että suurin osa niistä on tanglangilaisia.^^
.go ahead, make my day.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1307
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#47

Viesti Paappa »

Joo olen huomannut. Täytynee löytää aikaa kaatuiluun. Kotona voisi tietysti kokeilla hillitysti pehmeällä matolla.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1307
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#48

Viesti Paappa »

Feenix kirjoitti: Sinoot minun uus idoli.:) Aivan mahtavaa lukea näitä sinun merkintöjä ja olen tooodella kateellinen sinulle asenteestasi ja sinnikyydestä.

Hmh. Minulla alkaa olemaan kyllä jo olee epäilyttävän paljon idoleita, hassu juttu, että suurin osa niistä on tanglangilaisia.^^
Minä sinnikäs? Tänään tunsin itseni luuseriksi sen heittoharjoittelun aikana. :cry: Kiitos kuitenkin.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
premier
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 750
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#49

Viesti premier »

Paappa kirjoitti: Minä sinnikäs? Tänään tunsin itseni luuseriksi sen heittoharjoittelun aikana. :cry: Kiitos kuitenkin.

Pöh. Ihan hyvin se meni ottaen huomioon, että taisit treenata niitä tänään ensimmäistä kertaa. Ne heitot, joissa pitää mennä sisään ja alas, vois olla helpompia, jos saisit jalkoihin vähän enemmän liikkuvuutta. Eli pääsisit kyykkäämään syvemmälle oikeissa paikoissa.

Mutta sun kokoselle tollaset perusshootit ja erilaiset "alhaalta ylös" heitot ei oo ehkä niitä parhaita työkaluja. Eli ei kannata ottaa paineita, vaikka et saisikaan niitä toimimaan. Harjottelua se vaatii joka tapauksessa. Tosin jos saat ne toimimaan niin ne on aika tehokkaita, kun vastustaja tulee kovaa ja korkealta maahan.

Oikee tekniikka on tärkeetä ja raaka voima auttaa :)
premier
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 93920
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#50

Viesti Mika »

Shuai Fa on vaikeaa. Jokainen Judoa harrastanut tietää tämän. Ei ole sen helpompaa Mantiksessa. Mutta onnistuessaan on tehokasta...;)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1307
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#51

Viesti Paappa »

Varmasti ovatkin tehokkaita. Sitkeästi vain treenaamaan. Täytyy tosiaan joskus ottaa aikaa ja tulla hallille kaatuilemaan painimatolle. Jahkailija varmasti ilmoittautuu vapaaehtoiseksi heittäjäksi. ;) Missä vaiheessa Shang Zhuangin kuvasarja muuten mahtaa olla, rupeanko itse kuvaamaan?
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 93920
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#52

Viesti Mika »

Paappa kirjoitti: Missä vaiheessa Shang Zhuangin kuvasarja muuten mahtaa olla, rupeanko itse kuvaamaan?
Kysypä asiaa Remolta, kun näet. Ji Ben Gongit ovat loppusuoralla, mutta Zhan Zhuangin kanssa saattaa mennä vielä tovi. Tähän on yksi force majeure -syykin, mutta juttele Remon ja Paavon kanssa asiasta.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1307
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#53

Viesti Paappa »

18.1 Tämän päivän harjoitus: kahden itse tapetun linnun valmistaminen ruuaksi. Reseptin olen kertonut http://www.potku.net/forum/viewtopic.ph" onclick="window.open(this.href);return false; ... a35bea800d täällä. Viininä oli Pinot Noir, Bourgognen alueelta, osoittautui hyväksi lintuviiniksi. Tähän kun lisää vaimon alttoäänisen naurun..Elämä on ihanaa.

Mitä, eikö kuulu harjoituspäiväkirjaan? Ei se mitään, tällaiset kokemukset tekevät silti vahvemmaksi ihmiseksi.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#54

Viesti fatman »

Paappa kirjoitti: Mitä, eikö kuulu harjoituspäiväkirjaan? Ei se mitään, tällaiset kokemukset tekevät silti vahvemmaksi ihmiseksi.
Eikös sieltä treeneistäkin haeta niitä positiivisia kokemuksia? Edellä kertomasi voitaneen laskea sellaiseksi eli lopputulos melkein sama!
Endorphin, keeps you going! 8)
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
remo
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 647
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#55

Viesti remo »

ji ben gong kuvitukset ovat tosiaan "loppusuoralla". aikaa tulee vielä kulumaan sillä tavoitteemme on liiton puolelta tuottaa täysin valmista materiaalia ja vielä jopa laadukasta sellaista. eli tosiaan voi tuntua siltä että homma etenee välillä hitaasti, mutta uskon että kaikki tulevat olemaan tyytyväisiä.


näissä kuvitustapauksissa projektin kulku on seuraavanlainen:

1. Tekniikoiden kuvaaminen videolle/digiameralle.
2. Jäljentäminen piirtämällä (lue: kuvittaminen) :)
3. Taitto
4. Tarkistus Liiton puolelta
5. Tarksitus Shifun puolelta
6. Painovalmiiksi saattainen
7. Painaminen


Ja yleinen linjaus Liiton puolelta on ettei mitään materiaalia jaeta liian "valmiiksi pureskeltuna".
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1307
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#56

Viesti Paappa »

19.1 Tang Lang. Mielenkiintoinen kokemus: tipahdin aivan täysin. Kunto loppui siinä mitassa että täytyi vetäytyä välillä seinustalle. Ei se mitään, treenit olivat sellaiset että olisi ollut ihme jos olisin jaksanut täysillä loppuun saakka. Eräässä vaiheessa huomasin miten päässä alkoi heittää kun happea ei saanut tarpeeksi. Tämä vain osoittaa että täytyy treenata enemmän ;)

Zhang Zuang:in logiikka alkaa vähitellen aueta. Muistan kun aikanaan Tai Chi:n liikesarjaa tehdessä huomasi, että joku on oikeasti miettinyt miten nämä liikkeet liittyvät toisiinsa. Kyllä tämä tästä. Nämä treenit olivat luonteeltaan enemmän kuntotreenit.

Sparrasin kepeillä Tabbyn miekkaa vastaan. Tätä täytyy tehdä myöhemminkin. Tabby ei siis osunut AHTERIIN, vaan kylkeen.

Ystävällinen huomautus kaikille: esim. farkkujeni koko on nykyään 35 (vyötärö) x 36 (lahje) tuumaa. Jos tämä nyt ketään kiinnostaa.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#57

Viesti tabitha »

Paappa kirjoitti: Ystävällinen huomautus kaikille: esim. farkkujeni koko on nykyään 35 (vyötärö) x 36 (lahje) tuumaa. Jos tämä nyt ketään kiinnostaa.
Paappa alkaa hermostua... :p

Eihän tuo vielä kerro mitään ahterisi koosta. Voi olla että housusi ovat erikoisvenyvää kangasta takapuolen kohdalta? :D :D :D
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1307
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#58

Viesti Paappa »

Odotan sitä seuraavaa sparrauskertaa innolla. :smt075 :spank: Tulee paapan kädestä :badgrin: :D Rasvapakaraisuus liitetään yleensä kyllä tiettyihin Afrikkalaisiin kansoihin. Olisiko niin että vanhempani eivät ole kertoneet minulle kaikkea? :?
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1307
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#59

Viesti Paappa »

http://www.kolumbus.fi/wingtsun/" onclick="window.open(this.href);return false; ja kuvat/Helsinki WT Demonstration on 10.1.2005 kuvassa toinen rivi/ensimmäinen kuva vasemmalta (minua lyödään kepillä, makaan mahallani lattialla) olisi esimakua. Ehkä on hyvä että minusta näkyy lähinnä tämä paljon puhuttu ruumiinosa :lol:

Ettei Tabby tarvitse loukkaantua niin laitan kuvalinkin tästä "mallivaloksesta" sitten tänne http://www.punanaamio.fi/tuhmat/5388G.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1307
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#60

Viesti Paappa »

Vielä tänäänkin tuntuu eiliset treenit. Siellä muuten puhuttiin että vyökoe olisi kuukauden päästä. Voi olla että en pääse kokeeseen, koska joudun olemaan helmikuussa paljon työmatkoilla. Saakeli. Toisaalta, jos se ei vaikuta treenaamiseen niin ei sillä sitten ole niin paljon väliä.

Combatissa "vyökoe" oli sellainen että seurattiin tietyissä harjoituksissa oppilaan osaamista ja annettiin hänelle tasokokeeseen kuuluvia harjoitteita. Vyökoe oli siis osa normaalia harjoitusta. Mielestäni tämä oli aika hyvä tapa, ei aiheuttanut ylimääräistä stressiä. Mutta omat tavat kussakin lajissa.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 34 kurkkijaa