Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Inhale/Exhale

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Teo Parjanen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 840
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Nummela City
Takalajit: Taekwondo, paini

Inhale/Exhale

#1

Viesti Teo Parjanen »

No jos minäkin yrittäisin pitää jonkinnäköistä harjoituspäiväkirjaa. Tosin tällä hetkellä treenaaminen on aika nihkeetä armeijan takia. Sen lisäksi joulukuussa 2005 tähystetty polvi vaivaa sen verran että olen tällä hetkellä vapautettu marssi-, taistelu- ja liikuntakoulutuksesta eli ei sillä myöskään paljoa treenailla.

Mutta sitten itse treenaajasta.
Ikä: 20 tulee täyteen jokusen kuukauden kuluttua
Mitat: 192cm/80kg (viimeisimmän punnituksen mukaan)
Lajina mulla on kukki-taekwondo ja tavoitteena on yrittää treenata dan-koetta varten, joka tulee sitten joskus armeijan jälkeen. Paino sanalla joskus. Selkä mulla on b-luokkaa, mutta se ei ole tähänkään asti treenaamista paljoa häirinnyt


Kuten sanottua polvi reistaa ja siksi osallistuin eilen (21.1.2006) vain tunnin mittaisiin venyttelytreeneihin. Ja kuten kaikki voivat päätellä, niin siellä venyteltiin.

Tämä tällä kertaa. Katellaan viikon päästä lisää. Silloin toivottavasti olen päässyt jo treenaamaan kunnolla.
Keep your head up, I'm back!
Kuvake
Teo Parjanen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 840
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Nummela City
Takalajit: Taekwondo, paini

#2

Viesti Teo Parjanen »

Ja näin kun olen taas viikonloppuvapaalla niin pistetääs tänne vähän yhteenvetoa kuluneen viikon liikuntasuorituksista.

23.1
Illalla oli vapaaehtoisessa liikuntakoulutuksessa sauvakävelyä. Koko hommaan aikaa kului reilu tunti.

24.1.
Aamulla pari kilometriä tahtimarssia ampumaradalle ja myöhemmin päivällä sama takaisin.

25.1
Aamupäivällä n.5km:n marssi. Illalla vapaaehtoisessa liikuntakoulutuksessa pelattiin jalkapalloa vajaa tunti. Peli oli erittäin mielenkiintoista. Kentällä oli lunta nilkkoihin asti, pallo ja kenttä olivat erittäin liukkaita ja kaikenlisäksi oli niin pimeää ettei palloa meinannut nähdä kentällä.

Ja loppu viikko tulikin oltua vempalla...

Tänään taitaa jäädä lajitreenit väliin. On meinaan sen verran kova flunssa ettei viitsi mennä reenaamaan.
Keep your head up, I'm back!
Kuvake
Teo Parjanen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 840
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Nummela City
Takalajit: Taekwondo, paini

#3

Viesti Teo Parjanen »

Joo tää ketju jää nyt tästä hetkestä alkaen tauolle siksi aikaa kunnes intti on ohi. Ei jaksa kirjotella tänne ku ei oo oikeen mitään tullu tehtyä. Katellaan sitten heinäkuussa lisää...
Keep your head up, I'm back!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 61 kurkkijaa