Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

ISm0

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
ISm0
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 7
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: TRE

ISm0

#1

Viesti ISm0 »

Terwe!

Kai tässä menee esittelykin samalla, kun olen kuitenkin jonkun aikaa jo foorumia seurannut hiljaa taka-alalla. :D

Elikkäs ikää löytyy 20 vuotta, pituutta noin 176 cm ja painoa on vuosien varrella kertynyt about ~72 kg. Lajitaustalta löytyy; 15 vuotiaana karatea keltaiselle vyölle, pari vuotta harrastin han moo do:ta ja hieman taekwondoa.

Viime talvena päätin aloittaa jonkun ip/taistelulajin 1,5 v. tauon jälkeen. Lueskelin netistä vähän lajikuvauksia ja kävin katsomassa muutamien lajien treenejä, mutta tuntui että mikään laji ei oikein tarjonnut sitä mitä minä olin hakemassa.

Olen aina halunnut opetella kung fua. En oikeastaan tiedä mikä siinä niin kiehtoo. Olen käynyt muutamaan otteeseen katsomassa thieu lam kung fun treenejä, mutta jotenkin ne eivät vaan ole iskeneet minuun. Satuin tässä muutama kuukausi sitten melkein vahingossa katsomaan tang lang-treenejä ja tuntui että silloin jotakin naksahti päässä. Menin kokeilemaan alkeiskurssille treeneihin ja tuntui siltä, että olin löytänyt sellaisen lajin joka voisi ehkä tarjota minulle jotain. Vähän reilun kuukauden olen nyt tunnustellut lajia ja olen ollut tyytyväinen, tosin eihän tässä vaiheessa vielä tiedä, mutta alku näyttää lupaavalta.

=D>
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#2

Viesti Elina »

Hurrah!!! :smt041 Tervetuloa tangailijoihin 8)
Kuvake
ISm0
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 7
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: TRE

#3

Viesti ISm0 »

Kiitosh! :bow:
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#4

Viesti Elina »

Nou problem, jang grääshopa. 8)
Kuvake
ISm0
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 7
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: TRE

#5

Viesti ISm0 »

Kuva
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#6

Viesti Elina »

Perhana, sehän hymyilee :lol:
Kuvake
ISm0
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 7
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: TRE

#7

Viesti ISm0 »

Olin eilen vähän kuntosalilla, kun ajattelin, että se vois tehdä hyvää tuolle selälle. Tein rintaa ja selkää. Olen yrittänyt venytellä vähän joka päivä, kun tuntuu, että oikean lavan alla on kipeä kohta. Selkä naksahtelee välillä ja tuntuu muutenkin vähän aralta. Liekö vaan harjoituksen puutetta? :lol:
"Turn into a doll made of wood: it has no ego, it thinks nothing, it is not grasping or sticky.
Let the body and limbs work themselves out in
accordance with the discipline they have undergone."

A quote by Bruce Lee
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 88 kurkkijaa