Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Vlad Tepes

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#31

Viesti Vlad Tepes »

Heh

Vihdoin sain taas aikaa treenille.

Lukkopainia puolisen tuntia. Sitten häädettiin pois kun aikidokaajien piti päästä tatamille.

Päälle vähän säkkitreeniä ja punttia.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#32

Viesti Vlad Tepes »

En ole oikein päässyt seuran treeneihin. Valitettavaa, mutta yleistä minulle.

Keskiviikko: Lyhyt aamulenkki (20 min) seitsemältä aamulla. Kaverin kanssa lyöntejä, lihaskuntoharjoittelua ja hiukan koripalloa iltapäivällä. (80 min)

Torstai: Liikesarjat Siu nim tao ja perusliikkeet, potkuja, nunchaku ja jotain pelleilyä bokkenilla. (40 min)

Lauantai: Lyhyt aamulenkki ja sprinttejä. (30 min) Iltapäiväksi on sovittu veljen kanssa lukkopainitreeni. (Oletettavasti 60 min - 90 min) Ohessa varmastikin muuta tekniikkaa. Illalla joko koripalloa tai ultimate frisbeetä sekä lihaskuntoharjoittelua kaverin kanssa.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#33

Viesti Vlad Tepes »

Satunnainen kikkailu jatkuu...

Sunnuntai: Tennistä puoli tuntia.

Maanantai: Kuudelta aamulla tennistä puoli tuntia. Jälkiruoaksi lyöntejä ja nunchakua.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#34

Viesti Vlad Tepes »

Lajitreenit pahasti katkolla.

Peruskuntokausi on alkanut hyvin.

Olen aika tehokkaasti hoikistunut ja vetreytynyt. Syön suolatonta ja maidotonta kaurapuuroa, isoja määriä vihanneksia ja hedelmiä, kalaa, pieniä määriä riisiä/pastaa/leipää ja hiukan vähärasvaista lihaa. En käytä alkoholia juuri lainkaan. En laita ruokalajeja, kuten kastikkeita, vaan syön kaiken "puhtaana".

Lenkkeilen melkein joka päivä, venyttelen, käyn puntilla ja teen kehonpainoliikkeitä. Hiukan treenaan aseita ja lajitekniikkaa.

Miinuspuolena on, että ei tahdo saada unta kun vireystaso on niin korkea koko ajan.

Tarkoitus on tiputtaa paino 95 kilosta noin 80 - 85 kiloon. Nyt on laskenut alle 90 kilon.

Rannalla on tullut oltua suuri osa vapaa-ajasta. Ja olen lueskellut cyberpunk ja popular science kirjoja. Lajitreeneihin takaisin viimeistään elokuussa on tavoitteeni.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#35

Viesti Vlad Tepes »

Nyt on enemmän tullut treenattua matematiikkaa ja sänkypainia, kun mitään urheilua. Jos aamulenkkejä ei lasketa.

Joten ilokseni pitkästä aikaa. Tänään on lukkopainia. Jee! Opettajaa ei ole paikalla, mutta otetaan treenikaverin kanssa kaikki irti. Ajateltiin muksiakin vähän.

Jos tässä kohta uskaltaisi treeneihin takaisin. :wanha:

Ensi viikolla on myös elämäni ensimmäiset escrima treenit. :axe:
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#36

Viesti Vlad Tepes »

Lauantaina treenit kaksi tuntia. Pystymatsia ja painia.

Jatkoa sunnuntaina. Lisää painia ja päälle yleisurheilua. Kreikkalainen meininki, koska oltiin vielä yleisurheilustadionilla. Pederastia, filosofia ja oliiviöljy kyllä onneksi jäi uupumaan.

Taitotasooni nähden onnistuin aika hyvin parissa heitossa ja maahanviennissä. Muuten kyllä tauon takia oli terävin henki poissa.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#37

Viesti Vlad Tepes »

Tänään Escrimaa, hih hih hii...

Vähänkö jännittää. Pakkasin laukkua töihin mennessä ja mietin, että mitä sinne tarvii mukaan? Ei aavistustakaan.

Noloa kyllä tälläinen tauolla toisten lajeissa käyminen, mutta toisaalta se ei taida meidän seuran valmentajaa haitata, koska itsekin ramppaa jossain miljoonassa lajissa ja yleensäkin suhtautuu ajatukseen myönteisesti.

Ehkä voitas ottaa meillekin aseet mukaan leikkiin joskus.

Pääsenköhän jo lyömään ihmistä kepillä vai onkohan se alussa vaan perustekniikkaa? :axe:
Kuvake
Ari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3050
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#38

Viesti Ari »

Pääset lyömään itseäsi kepillä päähän. Onneksi olkoon.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#39

Viesti Vlad Tepes »

Ari kirjoitti: Pääset lyömään itseäsi kepillä päähän. Onneksi olkoon.
1. Lasketko leikkiä?

2. Onko sinulla syytä olettaa minun olevan kömpelö?

3. Vai onko se oikeasti niin vaikeaa? :lol:
Kuvake
Ari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3050
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#40

Viesti Ari »

Kyllä aloittelijat saattavat kopauttaa itseään kepillä päähän. Olen minäkin tehnyt niin.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#41

Viesti Vlad Tepes »

En lyönyt itseäni kepillä päähän. Keppikin pysyi kädessä.

Escrima on 8)

Tästä tuli vähintään salainen rakastaja minulle.

Porukkaa oli krav magasta, taidosta, aikidosta, kung fusta, kalista, you name it...

Aivan sikahyvän oloinen porukka. Rela meno, loistavan selkeä opetus...

Toivottavasti vielä palaan Chinese Mind Boxingin puolelle, mutta tämä jää joka tapauksessa. Nyt on ainakin sellaiset hytinät. :perfect10:
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#42

Viesti Vlad Tepes »

Minä lähden maalle tekemään itselleni keppejä. Pitäisi kyllä veitsikin ostaa. Monta kertaa päivässä treenaan nyt nitä perusliikkeitä.

Olen ihan :nunchaku

Uskomattoman innostavaa aina tämä uusien asioiden opettelu.

Ketkäs kaikki täällä treenaa filippiiniläisiä?
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#43

Viesti Vlad Tepes »

Kaksi keppiä valmistettu. Ei tullut kovin hyviä, mutta ovat sentään ensimmäiset omat keppini. :heart:

Maanantai aamu:

Escrimaa, lihaskunnon palauttelua, kung fua ja juoksua. Ilman valmentajaa.

Illalla omakotitalon rannalle, grilliä, viinaa ja kiukkuisia miehiä, yesh... :fuel:
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#44

Viesti Vlad Tepes »

Tiistaina juoksulenkki 45 minuuttia.

Keskiviikkona ei mitään.

Tänään torstaina Escrimaa 1,5 tuntia ulkona. Jatketaan varmastikin minun kohdalla niitten kepin alkeitten luotaamista.

Muokkaus:

Lauantaina on minun kodin vieressä Thriatlon kisat. Sinne siis viikonloppuna yleisöksi. Siisti laji.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#45

Viesti Vlad Tepes »

Toiset Escrima treenit oli oikein hienot.

Jatkettiin peruskulmia kepillä ja niihin blokkeja plus vähän muuta mausteeksi. Meni kai ihan hyvin näin aloittelijaksi. Aika vaikealta se kyllä tuntui. :duel:
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 32 kurkkijaa