Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Vlad Tepes

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#46

Viesti Vlad Tepes »

Lauantai: Escrimaa ja maassakamppailua alkulämpimiksi. Juoksua 45 minuuttia.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#47

Viesti Vlad Tepes »

Taas kolme päivää väliä liikunnasta. :(

Keskiviikko: Juoksua 45 minuuttia.

Huomenna on treenit.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#48

Viesti Vlad Tepes »

Mahatauti perui treenit.

Sunnuntai 45 minuuttia juoksulenkki.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#49

Viesti Vlad Tepes »

Pakko sanoa, että ärsyttää, koska viikonloppuna New Yorkista oli käymässä minun siskon miehen siskon mies, joka on entinen marine vai mikä lie ja 9 dan jossain kempo hässäkässä. Voittanut jotain sata karate ja vastaavaa kisaa ja tehnyt hommaa jostain seitkytluvun alusta.

Eikä kukaan voinut kertoa minulle asiasta. :x

Minä ole aika pitkään halunnut sen tavata, ja nyt minä vaan istun jossain Varpaisjärvellä grillaamassa lehmien ja kärpästen kanssa, ja kukaan ei voinut sitten soittaa minulle!

Pitää nähtävästi mennä sinne NY Kityyn ensi vuonna itse käymään.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#50

Viesti Vlad Tepes »

Tiistai

Aamulla läksin rannalle ja kertailin aikaisempien treenien keppitekniikkaa. Koitin muistaa tehdä myös vasemmalla kädellä. Mikä muuten ei ole helppoa.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#51

Viesti Vlad Tepes »

Torstai

Aamulenkki noin 30 minuuttia. Escrima tekniikkaa ja ylläpitävää lihaskuntoharjoittelua.

Olen taas ajautunut pullon kurimukseen, mutta nyt vaikuttaa siltä, että mies on silti vahvempi.

Sain muuten uuden työpaikan syksyksi. Osa-aikaisen, eli opintoja ei häiritse. Taidanpa ostaa uuden television syksyllä. :paallaan:
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#52

Viesti Mika »

Vlad Tepes kirjoitti: T
Olen taas ajautunut pullon kurimukseen, mutta nyt vaikuttaa siltä, että mies on silti vahvempi.
Eikös se nainen laita sinua ojennukseen? :angrywife:


Keskity Escrimaan. Sitä ei oikein kanuunassa voi tehdä...;)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#53

Viesti Vlad Tepes »

Mika kirjoitti:
Vlad Tepes kirjoitti:T
Olen taas ajautunut pullon kurimukseen, mutta nyt vaikuttaa siltä, että mies on silti vahvempi.
Eikös se nainen laita sinua ojennukseen? :angrywife:


Keskity Escrimaan. Sitä ei oikein kanuunassa voi tehdä...;)
Itse asiassa laittaa. Järjestää kyllä sellaiset oltavat, että on paras miettiä uudelleen.

Harmi, kun Escrimassa on treenit todella harvoin. Pitäisi nyt elokuussa mennä kolkuttelemaan taas kiinalaista porttia, mutta tuntuu taas tyhmältä, kun on kolme kuukautta väliä.

Siinä mielessä hyvä, että Escrima treenit on niin harvoin, että jos paluu päälajiin tapahtuu, niin silti voi jatkaa Escrimaa. Näin sanoi ihan treenien vetäjäkin.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#54

Viesti Vlad Tepes »

Lontoossa lomalla. Ei ole tullut urheiltua, jos kavelua ei lasketa. Taalla kylla olen kavellut vahintaan 20 kilometria joka paiva.

Jampat treenaili Hyde Parkissa Thainyrkkeilya. Katselin sita treenien korvikkeena tassa yhtena iltana.

Lontoossa on huono ilma. En tajua miten taalla voi lenkkeilla yms. Onneksi paasen kotiin Suomeen kohta ja voin taas hengittaa.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#55

Viesti Vlad Tepes »

Taukoa urheilusta. Vähän olen juoksennellut ja jumppaillut ja treenannut keppiä.

Escrima treenejä ei ole kuulunut, eli opettaja ei ole laittanut viestiä, varmaan muita kiireitä.

Päälajissa alkaa ekat viralliset peruskurssit kohta. Ehkäpä nyt olisi hyvä hetki päästä takaisin treenivireeseen.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#56

Viesti Vlad Tepes »

Sunnuntai: Painia
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#57

Viesti Vlad Tepes »

Ei valitettavasti vieläkään escrima treenejä. Kotona olen harjoitellut ja odotellut milloin taas porukka kokoontuu.

Maanantaina alkaa Chinese Mind Boxing ensimmäinen virallinen peruskurssi, jota pyrin pitämään lähtöalustana kunnon treenaamiselle jälleen.

Ajattelin myös käydä vilkaisemassa shorin-ryu seibukan peruskurssia, kun näemmä perustivat sellaisen tänne Kuopioon.

Nyt koitan hoitaa (mielen)terveyden kuntoon. Rentoutua, opiskella ja odottaa maanantaita.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#58

Viesti Vlad Tepes »

Ajattelin ihan itseni avuksi ja jonkun satunnaisen riemuksi pyrkiä tekemään jonkinlaisen tavoiteohjelman syksyksi.

Tavoite Chinese Mind Boxing (vapaaottelu):

Aloittaa laji uudelleen peruskurssin alussa ensi viikolla. Sitoutua käymään treeneissä kaksi kertaa viikossa. Saavuttaa matossa ja pystyssä perustavanlaatuiset taidot.

Tavoite Escrima:

Käydä treeneissä kerran viikossa. Saavuttaa perustaitojen tyydyttävä osaaminen.

Tavoite yleinen kuntotaso:

Juoksulenkki kolme kertaa viikossa. Saavuttaa takaisin menetetty kunto. Liikkuvuuden kasvattaminen ja painon pudotus.

Tavoite lihaskuntoharjoittelu:

Ei aktiivista saliharjoittelua. Vain lajinomaista treeniä ja siihen kuuluvia lihaskuntoharjoitteita.

Jouluna sitten tarkistetaan onnistuminen.

Eli treeneissä käyminen, vähintään 85 kiloon painon pudottaminen (tilanne 90), yleisen kuntotason palauttaminen.

(Kuntotason huonontuminen näkyy jo sänkypuuhissa, eli jotain on tehtävä, entinen suorituskyky palautettava.)
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#59

Viesti Vlad Tepes »

Torstai: Juoksulenkki 30 minuuttia.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#60

Viesti Vlad Tepes »

Lauantai: Juoksulenkki 45 minuuttia.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 77 kurkkijaa