Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

MtJ

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 464
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

MtJ

#526

Viesti MtJ »

Pakkohan se on jaksaa. Ei vaan paljon jaksa kommentoida asioita tai tehdä paljon ylimääräistä. Vielä kun on yläkerran remontti tähän nyt päällä ja uusi työpaikkakin. Aina ei oikein vaan jaksa.

Toivoisin tosiaan, että jollekulle, joka tälläisen asian käy läpi, olisi edes sen verran apua tuosta purkauksesta, että jatkaisi eteenpäin. Me kyllä jatketaan, välillä en aina tiedä miten. Xxx kysyi tuossa viikko sitten, että pitääkö kaikki aina tappaa tai pitääkö kaikkien aina kuolla? (Jouduimme lopettamaan myös toisen koiramme aiemmin keväällä).

En tiedä, pitääkö, mutta sen kyllä olen huomannut, että tukijat on vähissä näitten asioitten kanssa. Kahdestaan käytiin koko asia läpi, sanoin jo kätilölle, että ei tässä maailmassa taida niitä ihmisiä paljon olla, jotka vierellä kulkee, kun sen kulkemisen paikka on. On vaan niin h**vetin helppoa kulkea kavereitten vieressä kun ei ole pahoja paikkoja.

Kun se paha paikka tulee, niin koko maailma hiljenee sun ympäriltä. Se on jotenkin uskomatonta. Ei me muututa, ei meille tarvitse lakata heittämästä viestiä siksi, että meiltä kuoli lapsi.

Käsittämätöntä aikaa tuo viime talvi.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 464
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

MtJ

#527

Viesti MtJ »

Tää ei lopu ollenkaan. Tutulla syöpä, oottelee kuolemaa sairaallassa. Voi ***u ***na.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20843
Lauteille: Joulukuu 2007

MtJ

#528

Viesti Lasse Candé »

Moi MtJ,
Tossa BG:n kanssa ryypiskeltiin muutama viikonloppu sitten ja mä muistin että sua ei ollut täällä enää näkynyt pitkiin aikoihin. Sitten tarkisteltiin ja näkyi että joskus varmaan puoli vuotta sitten olit käynyt edellisen kerran. Hienoa että kirjoitit, kun mä jo pelkäsin että olet itse kuollut jne. Tervetuloa takaisin!

Toivottavasti selviätte mahdollisimman hyvin kaikesta. Jätkällä on ollut "ihan vähän" huonot ajat tässä. Jaksamisia..
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 464
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

MtJ

#529

Viesti MtJ »

Kyllä se tästä varmasti. Ainoo huono juttu on se mua vainoava sanonta, että ei kahta ilman kolmatta... Edellisellä kerralla kun rupesi ystäviä ja perheenjäseniä kuolemaan, niin kävipä tuo sanonta toteen.

TOIVON ettei nyt kävisi, mutta on se käynyt ajatuksissa.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 32 kurkkijaa