Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

porky

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

porky

#2041

Viesti porky »

Mika kirjoitti:
porky kirjoitti: Ja kävin vain kolme kertaa hakemassa pojan pois koiran vesikupista, kerran sähköjohtoja jyrsimästä ja kerran uunin alaluukusta.
:smt043
Kuva


*muoks piti laittaa vähän lainausta kun pätkäsi sivun juuri kivasti...
Saija Tarvainen
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

porky

#2042

Viesti Mika »

:smt003

Ja tuo on teille ihan oikein. Kun tuotte pojan joskus vähän vanhempana Potku-tapaamisiin, Mika-setä opettaa hälle vähän kaikenlaista jännää isin ja äidin "mieliksi"... :badgrin: brushteeth
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Sisu
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 759
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Sydney
Etulaji: Nakamura Ryu Battodo
Takalajit: Kake

porky

#2043

Viesti Sisu »

Toi kuva, ho ho hoo! :naurupyorii:
puen valkeaan / käyn polvilleni / hengitän valoa / hengitän tulta
CMX: Marian ilmestys


Treenipäiväkirja
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

porky

#2044

Viesti porky »

No niin, loppuviikon jatkoin menestyksekkäästi jalkojeni tuhoamista.

Kävelminen kun alkoi olla kengät jalassa haasteellista, koska oikeastaan kaikki kengät puristavat ikävästi juuri tuohon pikkuvarpaan kynsivalliin, jossa ei tällä hetkellä siis ole nahkaa. Enkä pysty helpottaman kävelyä varaamalla painoa enemmän jalan sisäsyrjälle, koska se pottuvarvas on vielä arka. No, ortopedi vinkkasi silloin kun kävin esittelemässä saavutustani, että hieman jäykempipohjainen kenkä saattaa helpottaa kävelyä. Tämä vinkki mielessäni painelin ostamaan hiukan leveämpilestiset kengät, joissa oli vielä ihan mukavan napakka pohja. Ja -Tadaa!- näillähän pääsee.

Paitsi että ne hiersivät kantapääni verille.
Saija Tarvainen
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

porky

#2045

Viesti porky »

Hätä ei ole tämännäköinen.

Alunperin tilasin itselleni lukkopainit mielessä pilateskaupasta liukuestevarvassukat, sillä meidän lukkopainikellarissa ei saa olla avojaloin. Nyt tuo hankinta osoittautui varsin tarpeelliseksi, koska näiden räpylöiden paketoiminen tatamikuntoon veisi rullallisen urheiluteippiä.

Kuva

Näitä on nyt koeponnistettu pariin otteeseen ja hyvät ovat. Laastarit pysyvät alla paikoillaan, pysyvät hyvin jalassa, liukuesteet toimivat ja tuntuma tatamiin on lähes yhtä hyvä kuin paljasjaloin. Vielä on sitten vaikea sanoa miten hyvin nuo liukuesteet kestävät käytössä. Näitä sukkia mainostetaan pilatekseen ja joogaan ja kamppailulajeihin, että luulisi kestävän. Mutta eihän näistä koskaan tiiä...

Eilen vähän kuristeltiin ja tehtiin rinkeliä overhookiilla suljetusta guardista tyttöjen omissa treeneissä(!), tai siis samaan aikaan tatamilla myös kokeneempien junnujen ryhmä, joiden kanssa on yhteiset alkulämmöt ja sparrit. Vielä kun saatais niitä tyttöjä enemmän kuin kolme kerrallaan
matolle...

muoks* Ai niin... Kävin tänä aamuna puskemassa vankkureita puolen tunnin kierroksen ja nahkakuula pysyi ihan kivastee hereillä ja simahti aamupäikkäreilleen mukavasti kun päästiin kotia. Pitänee ottaa ohjelmistoon siis jatkossa aamukävelyt. Aika kauheaa ajatuksena näin huonolle aamuihmiselle, mutta tähän ruotoon on pakko saada enemmän liikettä, muuten tää hajoo. Henkisesti.
Saija Tarvainen
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

porky

#2046

Viesti porky »

Melkein pirteää.

Nyt on maailmankirjat sekaisin kuulkaas. Tiistaina kävin hakemassa taas lisää vauhtia lukkopainista ja keskiviikkona oli samaa vauhtia havaittavissa vaatteet päällä. Älkääkä nyt käsittäkö väärin, ei musta mitään hyrrää ole tullut, mutta teen taas välillä jotain muutakin kun aneemisesti roikun jonkun vaatteissa. Yllätin itseni ja pari vakituisempaa kumppaniakin könyämällä useaan otteeseen äksgaardiin :shock: . Toki olin tästä aina siinä määrin hämmästynyt, etten oikeen uskottavia sweeppejä saanut enää aikaiseksi. Pitää kai alkaa palauttelemaan niitä mieleen. Tähän mennessä kun olen suhtutunut niihin sellaisena "kuriositeettina ihan kiva, mutta en mä koskaan mee äksään" -asenteella.

Olen nyt myös urheasti vääntäytynyt aamuisin puskemaan Nahkakuulaa vankkureissaan puolen tunnin lenkkejä. Osansa tähän pirteyteen on varmasti myös sillä, että poika on nyt muutamana yönä nukkunut kuuteen asti aamulla uikuttamatta yöllä kertaakaan tuttia tai sitä ettei osaa kontata tai lentää tai mitä ikinä.
Saija Tarvainen
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

porky

#2047

Viesti Janney »

... Luulin että mä olin sun ainut vakituinen kumppani. Noh taidan mennä kaljalle ku pääsen töistä :(
------------------------------------------------------
BJJ / Satunnaisesti joskus harvoin nykyään jotain muuta.
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

porky

#2048

Viesti porky »

Janney kirjoitti: ... Luulin että mä olin sun ainut vakituinen kumppani. Noh taidan mennä kaljalle ku pääsen töistä :(
Me ollaan viime aikoina oltu kovin vähän sillain :( . Sitä tää lapsen hankkiminen on.
Saija Tarvainen
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

porky

#2049

Viesti Tyttö »

porky kirjoitti:
Janney kirjoitti: ... Luulin että mä olin sun ainut vakituinen kumppani. Noh taidan mennä kaljalle ku pääsen töistä :(
Me ollaan viime aikoina oltu kovin vähän sillain :( . Sitä tää lapsen hankkiminen on.
... :snack: ...
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

porky

#2050

Viesti porky »

Se siitä pirteydestä sitten.

On taas palattu normaaliin arkeen, jolloin Nahkakuula herättää mutsinsa muutamaan kertaan yössä. Se, että vauvat nukkuisivat öitänsä heräämättä (tai herättämättä vanhempiaan) on ihan silkkaa kusetusta. Kun joku väittää teille, että vauva nukkuu yönsä heräämättä, hän jättää pois pari sivulausetta:

Vauva nukkuu heräämättä, jos
-se on nukkunut kunnon päiväunet
-se ei ole nukkunut liian kunnollisia päiväunia
-se on jaksanut keskittyä syömiseen, eikä herää nälkäänsä
-se on jaksanut keskittyä juomiseen, eikä herää janoonsa
-sillä on ollut tarpeeksi jännittävä päivä
-sillä ei ole ollut liian jännittävä päivä
-se ei ole oppinut uusia taitoja, joita pitää kokeilla yöllä
-sille ei tule hampaita
-sillä ei ole ilmavaivoja
-se jotenkin sattumalta pysyy peittonsa alla koko yön eikä herää siihen että on kylmä
-se jotenkin sattumalta ei saa peittoaan kaksinkerroin ja herää siihen että on kuuma
-suomi ei voita jääkiekon maailmanmestaruutta
-kukaan ei puhalla vuvuzelaan ikkunasi alla
-jos hesarin jakaja kulkee porraskäytävässä sukkasillaan, eikä kolistele postiluukkuja
Saija Tarvainen
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

porky

#2051

Viesti Janney »

Unohdit tuosta sen että jos isä ei kuorsaa epäsäännöllisiä huutokorahdus kuorsauksia.
------------------------------------------------------
BJJ / Satunnaisesti joskus harvoin nykyään jotain muuta.
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

porky

#2052

Viesti porky »

Nonnih, lenssua pukkaa.

Oli jo eilen vähän sellainen nuhainen olo, mutta kävin silti urheasti puskemassa vankkureita aamuraikkaassa ilmassa ja vielä naisten vuorolla treeneissäkin. Aika aneemista kyllä oli.

Lauantaina olisi Hämeenlinnassa Luanna Alzuguirin semma. Siihen mennessä olis parasta että tää lenssu olis tipotiessään. Muuten mökötän koko loppuvuoden :x . Parempi ehkä vain nyt lepäillä kunnes tää tästä tokenee.
Saija Tarvainen
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

porky

#2053

Viesti porky »

Ja olen taas oma aneeminen itseni.

Lenssun sai sitten koko pesue (paitsi Terrieri) ja meillä ei paljoa mennäviikolla nukuttu. Nahkakuula ressukka kun vaati nukkuessaankin tunnin välein lohdutusta nuhaansa. Lauantaina olin kuitenkin edes jotenkin tolkuissani, niin lähdin sinne Luannan semmalle kuitenkin.

Olin kuolla jo alkulämmittelyissä, jotka nyt eivät mitenkään liian reippaat olleet. Tunnin verran käytiin tekniikka ja tunti sparrattiin. Ihan jees, kun paikalla oli kuitenkin 14 tyttöä niin oli mukavaa päästä sparraamaan mahdollisimman monen kanssa. Jouduin kuitenkin muutamat erät jättämään väliin ja muutkin menivät tottapuhuen puoliunessa, joku voisi jopa väittää että täysin unessa.

Voisin olla vähän katkera siitä, että kun tälläinen tilaisuus nyt ei ihan joka viikonloppu tule eteen niin sitten oon tietenkin puolikuntosena (tai no puolikuntoinen taitaa olla se normaali nykyään ja nyt oltiin viidesosakunnossa). Mutta jäi kuitenkin hyvä fiivis kun oli niin paljon tyttöjä tatamilla samaan aikaan.
Saija Tarvainen
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

porky

#2054

Viesti porky »

Pitkänsitkeetä.

Eipä ollutkaan vielä tämä nuha niistetty. Maanantaina kävin taas naistenvuorolla vähän temmeltämässä, ja tiistaiaamuun heräsin hiekkapaperi kurkussa. Johan tässä melkein olikin jo jonkinlainen nousukausi oman treenaamisen suhteen näköpiirissä, niin eiköhän se ole parasta tuhota alkuunsa vaikka tälläsellä pitkänsitkeellä nuhalla. Varmuuden vuoksi ensi viikolla Janney on taas sellasessa työvuorossa, että ei tartte treenaamisesta haaveilla. Karisee kaikki turhat luulot siitä, että tästä jotain vielä tulisi.

Ai että ku ottaa aivoon tämmönen.
Saija Tarvainen
IIsakki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 1624
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: E-Pohojanmaa

porky

#2055

Viesti IIsakki »

Tsemppiä! Voin sanoa että et ole ainut joka tuskailee treeninsä kanssa... :? ...

erit: kiriootusvirhehiä
Potkuholisti
"The Art is in the Person, all we have to do is Bring it Out!"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin." -Mjölnir
"Mora. Kun sanat ei auta ja kädet ei riitä"
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 36 kurkkijaa