Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

johannes

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#31

Viesti Alioppilas »

Verr kirjoitti:
johannes kirjoitti:
Verr kirjoitti:En pidä moisia saavutuksia juuri minään.
Niin Verr, mä ymmärrän sun pointtisi,kun nää sun kilpailumeriitit kuitenkin on ihan eri tasolla tällaisen tavallisen harrastelijan kanssa:
Verrin harjoituspäiväkirja kirjoitti: Eilen(hanmoodo) salikisat. Ei löytynyt vastusta niin sain vastukseksi omankokoiseni oranssivöisen tytön. Voitin tuomariäänillä 3-0

Kiitokset kaikille onnitteluista :oops:
Olen sentään korealaisissa lajeissa toistaiseksi voittamaton ja entinen PM (5-0-0)
Mutta Johanneksella on pitempi tukka.
riku
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2347
Lauteille: Joulukuu 2005

#32

Viesti riku »

Verr kirjoitti: En pidä moisia saavutuksia juuri minään.
En pidä moisia kommentteja juuri minään.

Riku Ylönen
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#33

Viesti Verr »

Toivottavasti kaikki tajusi että vitsailin? :roll:

Eiku oikeesti, törkeen hienoo!
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Jutoka
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1843
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#34

Viesti Jutoka »

johannes kirjoitti:
Verr kirjoitti:En pidä moisia saavutuksia juuri minään.
Niin Verr, mä ymmärrän sun pointtisi,kun nää sun kilpailumeriitit kuitenkin on ihan eri tasolla tällaisen tavallisen harrastelijan kanssa:
Verrin harjoituspäiväkirja kirjoitti: Eilen(hanmoodo) salikisat. Ei löytynyt vastusta niin sain vastukseksi omankokoiseni oranssivöisen tytön. Voitin tuomariäänillä 3-0
:smt040
Verr kirjoitti: Toivottavasti kaikki tajusi että vitsailin? :roll:
Ei ymmärretty. Me ollaan tosikkoja.
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#35

Viesti Verr »

Hei olin silloin keltaisella! :smt019


:smt003
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#36

Viesti johannes »

Etkös sä oo vieläkin keltasella? Niin ja ymmärsin vitsisi, sillä kuka nyt mulle uskaltais víttuilla
"There's no business like ho business" :pimp:
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#37

Viesti Verr »

johannes kirjoitti: Etkös sä oo vieläkin keltasella? Niin ja ymmärsin vitsisi, sillä kuka nyt mulle uskaltais víttuilla
Siis hanmoodossahan minulla on vihreä ja bjj:ssä natsa!

Hokutoryussa pidän keltaista vain sen takia että nöyryys on hieno asia. Kellään tuskin olisi sanomista vaikka tulisin ruskeaa lanteilla, oon senvertä äiä.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#38

Viesti johannes »

Futiskausi avattu, oli tosi siistiä! Tosin jouduin ottamaan iisisti ja olemaan maalissa kun ikä alkaa painaa ja kintut pettää. Kb-treeneissä meinasin oksentaa, sillä olin hoitanut tankkauksen grilliruualla puoli tuntia ennen treenejä.
"There's no business like ho business" :pimp:
Giga
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 457
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Kempele/Oulu

#39

Viesti Giga »

johannes kirjoitti: Futiskausi avattu, oli tosi siistiä! Tosin jouduin ottamaan iisisti ja olemaan maalissa kun ikä alkaa painaa ja kintut pettää. Kb-treeneissä meinasin oksentaa, sillä olin hoitanut tankkauksen grilliruualla puoli tuntia ennen treenejä.
Ei se kannata, vai eikö mun vihertävä olemus matsini jälkeen siellä ässämmeissä saanut sua vakuuttuneeksi... Mä kyllä söin sitä ihme sandwichia, en grilliruokaa, ja aikaaki siinä välissä oli jopa ruhtinaallinen tunti, mutta silti :lol:
People who didn't need people needed people around to know that they were the kind
of people who didn't need people.
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#40

Viesti johannes »

Giga kirjoitti:
johannes kirjoitti:Futiskausi avattu, oli tosi siistiä! Tosin jouduin ottamaan iisisti ja olemaan maalissa kun ikä alkaa painaa ja kintut pettää. Kb-treeneissä meinasin oksentaa, sillä olin hoitanut tankkauksen grilliruualla puoli tuntia ennen treenejä.
Ei se kannata, vai eikö mun vihertävä olemus matsini jälkeen siellä ässämmeissä saanut sua vakuuttuneeksi... Mä kyllä söin sitä ihme sandwichia, en grilliruokaa, ja aikaaki siinä välissä oli jopa ruhtinaallinen tunti, mutta silti :lol:
No muistan ainakin sun olemuksen sen jälkeen ku sulle selvis,että oltiin Sampon kans heitetty ne sun pastat roskikseen:D
"There's no business like ho business" :pimp:
Giga
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 457
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Kempele/Oulu

#41

Viesti Giga »

johannes kirjoitti:
Giga kirjoitti:
johannes kirjoitti:Futiskausi avattu, oli tosi siistiä! Tosin jouduin ottamaan iisisti ja olemaan maalissa kun ikä alkaa painaa ja kintut pettää. Kb-treeneissä meinasin oksentaa, sillä olin hoitanut tankkauksen grilliruualla puoli tuntia ennen treenejä.
Ei se kannata, vai eikö mun vihertävä olemus matsini jälkeen siellä ässämmeissä saanut sua vakuuttuneeksi... Mä kyllä söin sitä ihme sandwichia, en grilliruokaa, ja aikaaki siinä välissä oli jopa ruhtinaallinen tunti, mutta silti :lol:
No muistan ainakin sun olemuksen sen jälkeen ku sulle selvis,että oltiin Sampon kans heitetty ne sun pastat roskikseen:D
Nii, perkule! Heititte mun sapuskat roskiin! Ootte mulle ruuat velkaa. ;)
People who didn't need people needed people around to know that they were the kind
of people who didn't need people.
lepa
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 38
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: oulu

#42

Viesti lepa »

Mites miehen jalat? :roll:
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#43

Viesti johannes »

Yllättävän hyvin. Yöllä ja aamulla tuntu, niinku joku ois sahannu mun reisilihasta pieniin osiin, mutta illalla olo helpotti. Pystyin laahustamaan illalla mun väliin jääneen aamulenkinkin :D En siltikään aio ottaa sun kanssa huomenna alapotkuilla... Mietin,että josko kurkipotku toimis sua vastaan. Kuva
Ku tuo toinen jalkahan on selkeesti blokissa ja siitä on hyvä vetää vastaiskuna se potku. Niin ja polvikaan ei vaivaa enää
"There's no business like ho business" :pimp:
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#44

Viesti johannes »

Poistun keskuudestanne ensi viikon torstaihin asti, sillä lähden Irlantiin. Yrittäkää selvitä.
"There's no business like ho business" :pimp:
riku
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2347
Lauteille: Joulukuu 2005

#45

Viesti riku »

Hyvää reissua, pidä hauskaa. Ja muista: Air Lingus on irlantilainen lentoyhtiö, Cunni L... ei.

Riku Ylönen
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 41 kurkkijaa