Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Eelo

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#61

Viesti Eelo »

VOIHAN VITTTTTTUUUUUU. EI VOI KÄYDÄ NÄIN. MIKSI MINÄ???

Eli alkuvuodatuksen jälkeen näin. Mulla oli pieni haava kyynerpäässä. Desinfioin sen ku se tuli, desinfioin sen eile ennen harkkoja, pidin pitkähihasta, desinfioin harkkojen jälkeen. Sitte aamulla oli vähän punottava ja rupea alko tulla päälle. Ajattelin sinnehän se menee.

Arvatkaa mitä?!?!

Nyt tossa kyynerpäässä on tommone 5cm korkee paise joka näyttää iha siltä niinku mun kyynerluu vai mikä onkaan ois aivan sijoiltaan siihenkohtaan. Se on kipee, se on ruma, siihen sattuu ku liikuttaa kättä ja sieltä tulee mätää. Nam.

Arvatakaa kuka ei mee harkkoihin pitkäään aikaaan?!?

Lääkäriin vaa, jos pääsis äkkiä vois tehä gutaa. Ottaa päähän tämmöset...
Eelis Mikkola
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#62

Viesti KungFuMiäs »

Daaam :( Paranemisia!
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#63

Viesti Eelo »

Tänään kivunsietoharjottelua lääkärissä.
Eli se tota pattia pisteli neulalla. Vääns ja kään neulalla. Verta lentää. Enkä pitäny ääntäkään. Oli katos pyörtyminen lähellä... Tulehtunu ihon alla, eli tökkiminen neulalla oli turhaa.

Nyt vaan joku viikon treenitauko ku syön biootteja (joista kuulemma tulee ripulia) ja paranen tän kanssa. Ottaa päähän tämmönen.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#64

Viesti Eelo »

Nyt tää tulehus levis kyynerpäästä muualle käteen. Eli käsi on suureltaosin turvonnut, kerranki näyttää niinku mulla ois lihasta... Alkaa jo vähän huolestuttaa ku noi voiteet ja biootit mitä sain ei näköjään auta ollenkaan. Ainakaan nopeesti. Ehkä mä ehdotan amputaatiota ennenku koko ruumis on saastunu.

Tää alkaa näyttää sairauspäiväkirjalta...
Eelis Mikkola
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

#65

Viesti kollegiassessori »

Jaksele. Tuollaiset tulehdukset tuskin kovin äkkiä lähtevät, joten ehdotan varautumista vähän pidempään sairaslomaan.
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#66

Viesti Eelo »

Kiitos.

Juu mä koitan psyykata itteäni treenaamattomuuteen. Pitää myös muistaa, että tota ei kait voinu puuduttaa ja jos se joudutaan leikaan niin..... aih....
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#67

Viesti Eelo »

Eilen taas sairaalaan ku toi tulehdus levis suht radikaalia nopeutta. Noh, siellä sitte uus lääkäri sano, että leikkaukseen heti. Eipä mitään. Kait se vähän puuduttelikin, mutta kyllä vähän vihlas ku se alko leikkaamaan tota kyynerpäätä auki. Eihän siellä mitään mätää ollu vaan verta. Eli se oli jättimäinen mustelma joka levis. Oli vähän :shock: olo siinä kohtaa. Kuulemma kyynerpään ylimenemisestä saattanu tulla toi vamma, mistä muusta se ny ois voinu tulla :roll: . Sitte parit kunnon shotit laitto kankkuihin. Ruiskut iha täynnä biootteja ja nytte taas uuella kuurilla kait 10päivää.

Kyllä huomaa miten kivunsietotkyky on kasvanu kamppailun myötä.

Onneks tääki ny selvis, ton leikkauksen ja shottien jälkee on kyllä ollu tosi heikko olo. Ei jaksa tehä mitään ja pulssiki vaan 50 (liikkeessä, eli yleensä paljo enemmän ainaki mulla.). Tais hyvät aineet pumpata muhun.

Nii ja nyt tohon leikkaushaavaan sais menee jättimäisen ristipääruuvarin. Jos joku haluaa voi tulla koittaan mitä tapahtuu ku sen ruuvaa auki. ;)
Eelis Mikkola
Kuvake
Poika
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2446
Lauteille: Kesäkuu 2007

#68

Viesti Poika »

Ohhoh. :shock:

Hyviä toipumisia vaan. :)
Nice asses - make the world a better place.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#69

Viesti Eelo »

Kiitoskiitos
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#70

Viesti Eelo »

4.11

Paranemista.

Alkaa jo nyppiä tää mitään tekemättömyys ja ois vielä 7päivää lääkekuuria jäljellä ja kuurin aikana ei sais urheilla. Ois vielä lauantaina ollu "nyrkkeily" turnee, tutun järjestämänä. Ajattelin mennä sinne rankasemaan treenaamattomia, ois ollu vielä tyrmäys laillinen :cry:, mutta ei oikeen onnistu. Olisin yks kätisenäki varmaan pessy niillä muilla lattioita (sen perusteella mitä oon niitten suorituksia nähny...), mutta koska liikuntakielto ni ei voi. :(
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#71

Viesti Eelo »

12.11

Takas treeneihin :naka:

Lukkopainit
Tekniikkana yhenjalan maahanvientiä klintsistä, sitte mattotekniikkana avoimen guardin ohitusta seisaalteen ja siitä jotai painelukkoa polveen. Lopuks kunnon kuntopiirit. En uskaltanu mihinkään sparreihin vielä osallistua ku toi haava oli auki, mutta kattoony kyllä sen pitäis olla jo iha hyvä.

Kattoo jos tänään uskaltais vaparissa sparrata.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#72

Viesti Eelo »

13.10

Vapari.
En oikee muista mitä tehtiin. Paitsi että paljon klintisä ja niskat on kipeet. Sitte kait painittiin.

14.10

Vapari.
Alkuun alasvientitekniikkaa klintsistä, tuntu iha hyvältä. Sitte pystysparria nyrkkeilysäännöillä. Thaikku säännöillä ja potkis säännöillä. Sen jälkee pystypainia johon en osallistunu. Loppuun taas perus painit.

Alkaa taas sujumaan ku pääsee treenaa. Ärsyttää vaan ku on nii huono :(
Mä haluun semmose matrix latausohjelman takaraivoon...
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#73

Viesti Eelo »

Hmmm tänään ei treeneihin ku "lievästi" heikko olo. Taidan olla kipee. Tosipaljon kiinnostais koittaa tota bjjtä kunnolla. Aikaa ei oo vaan tarpeeks. Vois vuodenvaihteen jälkeen koittaa tota bjjtä treenata kunnolla ilman vaparia ja sitte miettiä kumpi on hauskempaaa. Vapari vai bjj. Mulla taitaa olla vaan joku talvimasennus ku toi vapari ei kiinosta enää nii paljo ku aikasemmin :? Tai sitte se on tää flunssa
Eelis Mikkola
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

#74

Viesti kollegiassessori »

Eelo kirjoitti: Mulla taitaa olla vaan joku talvimasennus ku toi vapari ei kiinosta enää nii paljo ku aikasemmin :? Tai sitte se on tää flunssa
Se on se flunssa. Ole ihan rauhassa, kyllä se motivaatio sieltä palaa.

Etkä sä sillä matrix-pistokkeella mitään tekisi, osaisit vain jotain hyppypotkuja ;)
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#75

Viesti Eelo »

kollegiassessori kirjoitti:
Eelo kirjoitti:Mulla taitaa olla vaan joku talvimasennus ku toi vapari ei kiinosta enää nii paljo ku aikasemmin :? Tai sitte se on tää flunssa
Se on se flunssa. Ole ihan rauhassa, kyllä se motivaatio sieltä palaa.

Etkä sä sillä matrix-pistokkeella mitään tekisi, osaisit vain jotain hyppypotkuja ;)

Joo toivottavasti palaa, mut toi bjj kyl kiinnostais iha sikana. Niinno niitte hyppypotkujen hyödyllisyydestä en mäkää oo iha varma.

Mutta tänäänkää en mee harkkoihin ku oon kipee vieläkin. Ehkä vois rällätä, pitkästä aikaa perjantaina muutaki ku lepäämistä tai harkkoja.
Eelis Mikkola
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 52 kurkkijaa