Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kaptah

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#661

Viesti Kaptah »

16-17.7 Töis
18.7 Poikien "kesäjuhla".
19.7 Krapula

20.7 Kumdotreenit
24.7 Kumdotreenit

27.7 Normaali kumdotreeni Porissa. Paikalla Ville, jolle 1. ja 2. liikesarjaa.

Suurmestari Kimin leiri Helsingissä

28.7 Dan-graduointi. Paljon uusia dan arvoja. Omakin oppilas sai 1. Danin! Jei! :smt041
29.7 Kumdotreenit Viikissä. Opetettiin uusia 2. daneja. Sitten mestari Kim opetti uutta liikesarjaa. Aurinko paistoi ja oli kuuma ja hiki virtasi. Ihan kummallinen kesäpäivä! :D Saunaankin päästiin ja jutustelemaan mestarin kanssa illalla.
30.7 Kimu-treeni Laajasalossa. Vähän toista tuntia kimase-asennossa. :lol: Mielestäni olin ihan sairaan hyvä. No ei vaan. Oli silti kivaa. Tunnin verran opetettiin alempia vyöarvoja. Mm. järvenpääläisille keltavöisille opetin uusia liikesarjoja.
31.7 Miekkatanssikilpailu ja treeni Tapiolassa. Pääsin tuomaroimaan, en ehkä siitä syystä, että olisin niin kuumottavan pätevä vaan koska mulla ei ollut esitystä itsellä. :D Muina tuomareina Tero ja mestari Kim. Hienoja esityksiä!
1.8 Kumdoilupäivä Suomenlinnassa. Opetettiin ja opiskeltiin liikesarjoja. Sitten yhden käden miekkaharjoitteita. Kim halusi myös hioa tekniikkaa, ja tehtiin ehkä jokunen sata blokki-pisto toistoa matalassa asennoissa. Mitenköhän sitä kuvailisi. Kun jalat hapottavat, sitten ne turtuvat ja lopuksi ne vaan eivät oikein jaksa toimia.. :D Koitin opetella vielä yhtä, oikeastaan neljättä jollain tapaa uutta liikesarjaa. Eikä uponnut sitten millään. Jotenkin niin vaikea. Joku taisikin nauraa, että mitä se porilainen siellä pärrää yksinään. :D On se hyvä, että on haastetta...

Illalla mentiin syömään ja baariin. Osa jatkoi seuraavana päivänä vielä Jyväskylään, minä takaisin Poriin joten jatkoin seuraavaan baariin. Väki väheni ja lopulta oli minä kolme naispuolista harrastajaa jossain rokkibaarissa. Oli varsin onnistunut leiri. :smt003 :peukku:
2.8 Krapulapäivä. Onneksi Risto vielä ajoi, niin sain nuokkua takapenkillä.

3.8 Kumdotreenit, Kirjurinluoto. Tehtiin Kimua, jota Kim oli korjannut leirillä. Liikesarjaa, sekä tuplamiekan veto-palautusharjoitteita, jota myös treenattiin Suomenlinnassa. Siistii!

- Yövuoro -

4.8 Väsytti aika hyvin koko viime viikko ja tuo yö... Venyttely ½h
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#662

Viesti Kaptah »

Listataanpa taas treenejä, jos muistan... Koitan palailla kirjoittelemaan taas vähän paremmin. Ehkä.

10.8 Kumdo
14.8 Kumdo
Pari hapkidotreenien vetoa jossain kohtaa

17-23.8 viikko töitä kovin
17.8 Kumdo
24.8 Kumdo
28-29.8 Millai muute 2015
30.8 Hapkidon lajiesittely. Puolituntinen hyvää hikoilua
31.8 Kumdoa

1.9 Hapkidoa: Junnu alemmat + lenkki 7,5km, 37min
2.9 Hapkidoa: junnu ylemmät ja aikuiset peruskurssi
4.9 Kumdoa
5.9 Räpsöö run, 5km. Velipojan kans pikkuhiljaa. Lopussa loppukiri. Aika 28.36
6.9 Lepo
7.9 Kumdoa. Jiri hyung 1-12.
8.9 Junnutreenit Hapkido + lenkki 13,7km. 1h 17min.

15 suoritetta kuukauteen. Vau. :) Luulin olleeni laiska....
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#663

Viesti Kaptah »

10.9 Lenkki. 7,25km 34min. Km-vauhti: 4:45! Käsittämätöntä. Luulin juosseeni paljon hiljempaa.
11.9 Lääkäriauton tiimipäivä. Lämmitin savusaunaa. Tuli aika lämmin. :lol:
12.9 Päätin sit ottaa kaljaa tämänkin päivän.
13.9 Kanuuna.
14.9 Kumdo & pieni flunssan poikanen.
15.9 Junnutreenit
17.9 Salilla pikkusen hapkidotekniikkaa kaverin kans, kun tämä oli menossa skabailemaan. Illalla kotona venyttelin.
18-20.9 Töis.

21.9 Töis
22.9 Hapkidoa: Junnutreenit. Aimo annos taas palopuhetta ja saarnaamista. Saivat nyt painiskella silti vapaammin ja lopussa pelailtiin enemmän polttopalloa. Jännä, kun se ryhmädynamiikka ja hierarkia alkaa näkymään pikkuhiljaa.

Jäin myös omiin treeneihin. Jalkapyyhkäisyjä ja heittoja. Kevyttä, mutta kivaa. Vähän omaakin vyötekniikkaa. Vastaliikkeitä potkuun erään sinivöisen kanssa. Sit mä vähän heittelin sitä jollain random heitoilla. :D Treenien jälkeen tein vielä 50 vattaa, käsilläseisonta 1min. 60 punnerrusta ja vielä käsillä 45 sek.

23.9 Töis
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#664

Viesti Kaptah »

Oliskos tässä taas suunnilleen suoritetut urheilut.

28.9 Kumdo

2-3.10 Turussa muuttamassa. Perjantaina muutama tunti, lauantaina 8h + 1 kpl koivuja nurin. Sunnuntainakin vielä lievässä kanuunassa yks puu poikki ja yks kuorma kamaa. Väsytti. :) Mut kivaa oli.

7.10 Hapkido: ylemmät junnut

9.10 Ottelu- & asetekniikkaleiri Kokkolassa. Vedin treeniä narulla. Kuulostipas hauskalta. :lol: Siis narutekniikkaa. Aikuisille normi vyötekniikat ja pari bonustekniikkaa, kuten niskaheitto parilla tapaa
Junnuille sit vähän yksinkertaisempaa.
Sen jälkeen yksi miekkatreeni aikuisille. Leikkauksien ja blokkien opettelua, vähän pareittain harjoittelua. Lopuksi myös kotvanen potkintaa miekka kädessä.

10.10 Leiripäivä #2 Ylemmille ja alemmille vyöasteille kävelykeppiä. Taasen vyötekniikoiden lisäksi pari omaa sovellusta. Ihan hauskaa. Yhden pystyottelutreenin treenailin itse. Ihan jees potkintaa vaikka takareidet jumittivatkin.
Vyökoetta olin valvomassa myös.

Illalla uimahalli oli varattu hapkidoväelle. Oli kiva polskia ja hyppiä pitkästä aikaa. +32 asteen terapia-allas ja kylmäallaskin tuli testattua. Illalla yökerhoon. Siellä oli olutta ja sitä sai rahaa vastaan. Se oli hyvää.

11.10 Kolmas leiripäivä. Melko zen olo aamulla. Päätin "meditoida" pari ekaa treeniä, ja kolmannessa vedin pystyottelutaktiikkaa. Tarkemmin sanottuna, miten kandee 1) hyökätä, 2) katsoa kaverin hyökkäys ja tehdä vastahyökkäys, 3) tehdä kaverille "ansaa" laskemalla esim. pään suojausta. -> vastahyökkäys ja 4) hyökkäys hämäyksen, ja vastustajan counterin jälkeen.
Sit taas lepoa. Karin lyhyt keppi -treeni oli kiva, sitä seurailin vierestä. Kivoi lihaslukkoi.

12.10 Kumdoa. Tuplamiekan paritreeniä ja liikesarjaa. Villen vihreä vyö askelta lähempänä.
Ottelutreenit: Pystyottelua. 1+1min. eriä erilaisilla harjotteilla. ensin hyökättiin suoraan, sit annettiin kaverin tehdä hyökkäys ja kontrattiin. Porukka sai itse päättää millä tekniikoilla pelailivat. Tarkoitus oli treenata enempi silmää ja löytää vastustajasta paikkoja, mihin iskeä. Muitakin harjoitteita oli. Esim. kaveri hyökkäsi sillai "puolella nopeudella"ja toinen väisteli tai opetteli suojaamaan hyvin. Myös ihan potkuhippaa harrastettiin. Alkulämmittelyä lukuunottamatta koko treeni suht vapaatyylistä sparrailua. :)
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#665

Viesti Kaptah »

13.10 Töis

14.10 Olin salilla näyttämässä Hapkidotekniikkaa Petterille Kokkolasta, vähän itsekin kertailin kumdon liikesarjaa. Ei ny varsinaisesti treeniksi laskettava suorite.
Sit junnutreenien veto. Kokeilin pistää yhden hepun kilppariksi, ja sen yli kaatumisella ja potku mitsiin. Sitten kärrynpyörällä ja vielä saksaavalla potkulla. Vyötekniikkaa väännettiin. Niin ja alkulämmittelyt potkien.
Treenin jälkeen kaverin kans lenkille. 10,5km, 53min. Keskivauhti siinä viiden minuutin luokkaa (per km) Yksi kilometri meni sportstrackerin mukaan 4min/km!

15.10 Ennen iltavuoroa (Huom. mulla oli kerrankin tällainen lyhyempi päivä) tsemppasin ja kävin puntilla. Alkulämpö fillaroidessa salille. Vähän hyppynarua. Sit pari sarjaa rinnallevetoa. Työntöä 3 x 5, 50kg! (Varmaan oma enkka) :D Penkkiä 3 x 10, 50kg (Mä oon niin surkee penkissä) Keskittymistä vähän haittasi se yks labratyttö, joka teki varsin hyvännäköistä kyykkyä mun edessä, teknisesti siis. :smt003
Ylä- ja alataljaa vähän, koipien venyttelyä. Sitten kello olikin jo niin paljon, että piti lähteä syömään ja töihin. Mut se työntö toimi hyvin! Pitäiskö oikein joku ohjelma tehdä ittelle...
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#666

Viesti Kaptah »

Ti 20.10 Hapkidoa. Vetelät junnutreenit. Pitää selkeesti natsiintua.
Omat treenit. Tapsa veti pystypainitekniikkaa, ja maassa kamppailua. Tuli siis vähän sellaiset vaparitreenit. Ihan kiva. :peukku: Olin syönyt vähän huonosti, ja vetänyt RedBullia, joka ei kyllä antanut siipiä. Läähätin ja puhisin, kuin astmaatikko. :D

To 22.10 Puntti. Rive+työntö 3x5 50kg (yksi sarja 55kg). Penkki 2 x 10, 60kg, Hauiskääntöä tangolla. 2 x jotain. olisko ollut 28kg. Vinopenkki käsipainoilla 2 x 12, 20+20kg. Vipunostot sivuille 2 x 12, 9kg. Loppujumpaksi hyppynarua. Siistii pitkästä aikaa tuo painojen nostelu.

23.10 Illalla Kumdoa, jos ei taas joudu ajelemaan töissä pitkin jotain Tamperetta ja Huittisia...
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#667

Viesti Kaptah »

Pe 23.10 Kumdo. Iiro & Ville.

Lauantaina vilkas aamuvuoro. Töistä melkein suoraan paljuilemaan ja saunaan ja illaksi Bar Kinoon katsomaan vapaaottelua (ja potkista). Hyviä matseja, mutta tupa oli niin täynnä että sai taktikoida, että näki jotain. Hyvä ilta silti. :peukku:

Ma 26.10
Päivän olin pelastuslaitoksen harjoitusalueella maalimiehenä, kun ensihoito ja poliisi treenasivat. Olin siis rosvo, jota raudoitettiin ja evakuoitiin ja ensihoidettiin.

Sit Kumdoa. Iiro teki #12 ja mä Yedo-sarjoja. Alkuun kertailtiin tuplamiekan pariharjoitteet.

Sit ottelutreenit. Tapsa veti triangelia eri tavoilla. Olin erittäin tietoinen syvien vatsalihasteni olemattomuudesta.

Tiistai: Töis

Ke 28.10
Vaihdoin talvirenkaat.

Hapkido: Junnut ylemmät vyöt. Tehtiin narutekniikkaa ja potkittiin

Puntti. Jesusauta....

Alkuun 10 min polkupyörää ja hyppynarua. Sit alkoi.

12 x vinopenkki 50kg +
12 x hauiskääntö taljassa 25kg(?) +
12 x seisten "ranskalainen punnerrus" 12 kg kahvakuulalla.
Kolme kierrosta
12 x Vinopenkki 20kg käsipainoilla (vika sarja 10kg),
9 x hauiskääntö tangolla 25kg(?),
12 x taljassa ojentajat 25(?)kg.
Kolme kierrosta
12 x kulmasoutu laitteessa, 66kg ja
12 x penkkipunnerrus laitteessa 45kg (ei jaksanut isompaa)
Kolme kierrosta
Vatsaa: 20 x vatsarutistus,
20 x istuen kahvakuulan heilautusta puolelta toiselle,
minuutin lankku.
Kolme kierrosta.

Tuliko vähän liikaa sarjoja... :D :D
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#668

Viesti Kaptah »

Vähä treenei taas

Pe 30.10 Kumdo
Ma 2.11 Kumdo
Ti 3.11 Töis
Ke 4.11 Tykyilyä. Trap-ammuntaa ja helikopteriajelua simulaattorissa Porin ilmailuopistolla.
Kuva
To 5.11 2 x 1,5h hapkidoa, ohjaajan ominaisuudessa. Tein kyllä mukana vatsaa ja punnerrusta.
Pe 6.11 Töis
La 7.11 Ennen työvuoroa 9km + 1,8km jäähdyttelyhölkkä. Kyllä kulki hyvin! Ikinä en oo varmaan 9 kilsaa juossut 40 minuuttiin!
Su Lepopäivä. Porukoilla skruudaamassa hyvää ruokaa!
Ma 9.11 Kumdo.
Ti 10.11 Lenkki 15km lönköttely. Oli tylsää, niin lähdin sit hölkälle.
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#669

Viesti Kaptah »

Trreenejä taas erittäin retrospektiivisesti. Tuossa ehkä ei ole kaikki, mutta suurin osa ainakin.

13.11 Kumdo
15.11 salibandy. Maalivahtina leikkimässä hämähäkkiä. Kivaa vaihtelua. :)
20.11 Kumdo
21.11 Hapkido
22.11. Salibandy
23.11 Kumdo
24.11 Hapkido
28.11 Salibandy

5-6.12 Hapkidoleiri, Kokkola. Yhteensä neljä treeniä ja pari laiskottelua. :)
7.12 Kumdo
11.12 Kumdo
17.12 uimassa. 40 min 1300m. Viime kerrasta olikin aikaa! Oli yllättävän kivaa puuhaa sekin.
18.12 Puntti. Selkäpäivä. Takareidet tulivat sillai kahden päivän viiveellä kipeiksi.
23.12 Käsitreeni työmaalla. Kuntosalilaitteilla rääkkäsin, en muista kui paljon. Hyvää teki kumminkin.
21.12 Kumdo: Bonkuk 5 & 6 x many. Gibon Kimu + 1 & 2.
100 push ups. Ssang su 1-12 with jing kum.
28.12 Kinkunsulatustreenit.
30.12 Hapkido: Näytöksen suunnittelua. Jotain James Bondia, ja jatko-osaa edelliseen ehkä. Nykyisen maahanmuuttajakammon aikana nimi voisi olla "Imaamit ovat ikuisia"
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#670

Viesti Kaptah »

Treenien yhteenveto vuodelta 2015

Jaa... Ei se käppyrä nyt näykään sit.

Yhteensä 218 suoritetta. 5 leiriä, jotka näkyvät myös aktiivisimpina kuukausina. (Tammi, touko, heinä, elo, loka. Yli 20 treeniä/kk). Lenkillä tuli käytyä 13 kertaa! Kehonhuoltoakin tuli harrastettua; pidätin oikeuden laskea sen treeniksi, kun ikääkin alkaa jo olla. Vuoden 2016 tavoite on pitää määrä suunnilleen samana, lenkkiä ainakin saman verran, ja lisätä puntilla käyntiä. Kumdo ja Hapkido ehkä vähän laskevat, kun olen alkanut käymään hiukan salibandyssakin. Hyvä tietty olis, jos määrä vähän kasvaisi... Työmatkafillarointeja ei ole mukana, eikä läheskään kaikkia venyttelyjä.

Tavoite kunnon suhteen olisi saada tota läskiä pois! :D
Nykyinen rasvaprosentti on tukeva 23 ja jotain päälle. Ja painoa on 78kg. Tavoite kahden kuukauden päästä (1.3.) on olla siinä 18%:n tienoilla, ja vappuna sitten edelleen hoikemmassa kunnossa. Riippuu vähän, miten tää eka etappi sujuu. Painoa saisi lähteä nyt ensin 4kg. Ni! Juhannuksena sitten Tikissä!!! :D
Ostin oikein vaa'an, josta saan seurattua kehitystä(?). Puntilla on nyt tullut käytyä, ja säbäilemässä. Kaljan ja sokerin pitää jättää pois ja katsoa vähän muutenkin syömisen perään. Eli syödä vähän vähemmän.
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#671

Viesti Kaptah »

5.1 Hapkido junnutreenit
6.1 Tunnin verran pistarisparrailua
7.1
8.1 1½h salibandya maalilla.
9.1 1½h miekan kanssa salilla. Kimua ja leikkuuharjoittelua. Terävillä tein vähän tuplamiekan jiri hyung-sarjoja myös.
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#672

Viesti Kaptah »

11.1 Viikkopunnitus:
Paino 75,4kg, BMI 26,1, rasva% 21,6.
Onpas se pudonnut. Jännä. :) No, pidetään kuitenkin sama meno päällä. Todennäköisesti tää tahti ei jatku ihan samanlaisena.

Viikon dieetti on siis ollut seuraavanlainen: (Note to self) Kalja ja pikaruoka pois, mukaanlukien kaikki sipsit sekä limppari, ja muu sokeri. (Okei, pari palaa olen kahviin laittanut, koska en vieläkään osaa juoda sitä jonkun maidon kanssa :? ) Selvästi enemmän kasviksia ja hedelmiä. "Ravintolisänä" soijalesitiiniä. Ja! Syön vain silloin kun on oikeasti nälkä. Lisäksi illalla ei enää syödä, vaikka vähän olisikin. (Olen vaan tottunut syömään iltaisin, ei se mitään oikeaa nälkää ole, ni!) Muuten olen koittanut vältellä parhaani mukaan prosessoituja ruokia.
Simple - suits me. :D
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#673

Viesti Kaptah »

Tällä viikolla neljä yövuoroa, mutta olen silti tsempannut!

Ti 12.1 Junnutreenit. Kohtuu hyvä järjestys säilyi... So far so good.
Jäin omiin treeneihin. Porilaistunut turkulainen (vai päinvastoin??) jäsen T oli myös treeneissä ja treenailtiin yhdessä.
Silloin 90-luvun lopulla vähäraumalla opeteltiin aika omatoimisesti matsaamaan keskenämme. Tyyliin hanskat käteen ja turpiin vaan. :D Oli jotenkin nostalginen fiilis. :smt003

Ke 13.1 Meinasi tulla laiskotus, mutta illalla jumppasin. 4 x 1min käsiseisonta (seinää vasten), lankutusta pari settiä sekä hauiskääntöä muuta heilumista kahvakuulan kanssa. Olkapäät ovat edelleen jumissa siitä käsiseisonnasta. Aika tehokasta. :)

To 14.1 Potkis-sparrailua Hannan kanssa salilla. Sopivan kevyttä, mutta hiki irtoaa hyvin. Hyppynarulla hyppimiseenkin alkaa tottua jo ilman että pohkeet huutavat heti.

Pe 15.1 Tänään pidän kehonhuoltopäivän. Venyttelyä...
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#674

Viesti Kaptah »

16.1 Yövuoron jälkeen kuntonyrkkeilyyn. Huh, että olin poikki. Kroppa vissiin muutenkin säästöliekillä ollut, kun olen koittanut syödä vähemmän. Ilmeisesti liiankin vähän. Puuh.
17.1 Hapkidon lajiesittely, sen jälkeen apuohjailemassa naisten ip-kurssilla. n. 40 osallistujaa. Ei tullut eareja matkaan....

18.1 Paino: 75,9kg Fat 21,9% Vähän takapakkia. Oli odotettavissakin. Pitää syödä enemmän...
19.1 Hapkido junnutreenit. Kotona rauhassa venyttelyä.
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 628
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Kaptah

#675

Viesti Kaptah »

20.1 Venyttelyä.
21.1 Töissä
22.1 Hapkido-näytöksen suunnittelua 1h.

24.1 Salibandy. Eka ½h, päästin yhden, kaverilla meni joku puol tusinaa. Sit veskarit vaihtoivat päätyjä, mulle meni neljä, kaverille joku 7. Ei oo näin hyvin mennytkään. I rock!

25.1 Paino 76,0. Rasva 21.9%. Taisi viikonlopun herkuttelut tehdä hallaa, mut oli kyllä hyvä viikonloppu! I regret nothing!! brushteeth
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 45 kurkkijaa