Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hermopistekamppailusta

Muun maailman lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
kkkk
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 948
Lauteille: Toukokuu 2006

#151

Viesti kkkk »

Mitäs jos lopetettas nämä typerät spekulaatiot ja lähdettäs reilusti siitä oletuksesta että kaikki pensasneuvostoliittolainen on mafian kätyreitä? Ja tarkotin siis kaikkia, myös sitä Pieksamäen rautatieaseman siivoojaa 8)
Kuvake
Pauli
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2135
Lauteille: Maaliskuu 2005

#152

Viesti Pauli »

Mänzy, kyllä armeijoissa (ainakin jossain päin maailmaa) harjoitellaan niitä hermopisteidenkin käyttöä, kaiken muun sälän ohella.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#153

Viesti JanneM »

terssi kirjoitti:
kkkk kirjoitti:Ai siinä tarkotettiin vain Alexia. No vahvasti epäilen, ettei se Fedor sen puhtoisempi ole.
No Alexia siitä on aina epäilty noilla ison maailman voorumeilla. Fedorista ei ole ikinä ollut (kai) puhe. Alexillahan on kuulemma ihan mafia-tatuointejakin. Tiedä sitten, onko kellään oikeaa tietoa asiasta.
ALexanderihan on lusinukkin muistaakseni kahdesti. Tuskin se siellä maksamattomista sakoista ja punasia päin kävelystä on ollu...
Tatskat kuulemma paljastaa sen hit maniks..
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 58
Viestit: 18957
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#154

Viesti Andy »

Alexein tatuoinnit eivät taida enää kamalasti liittyä hermopisteisiin. Sitäpaitsi eikö koko Pride ole Yakuzan alaosasto? :badgrin:

Tässä ketjussa onkin vielä käsittelemättä etätyrmäykset, joita monet hermopisteilijät harrastavat. Mitenkäs niiden kanssa on? Ovatko ne muka toimivia tekniikoita?

Haastan yhä edelleen kenet tahansa ihmisen otteluun siten, että hän saa ensin minuutin aikaa tehdä minulle etätyrmäys ilman, että koskettaa minua tai käyttää teknisiä apuvälineitä. Minä seison paikallani koko ajan. Sitten minulla on - mikäli enää pystyn - minuutti aikaa tehdä yksi koskettamista sisältävä tekniikka vastustajan seisoessa paikallaan. Sitten on taas etätyrmääjän vuoro jne. kunnes toinen ei enää kykene tekemään tekniikkaansa.

Annan 100€ sille, joka voittaa minut tässä. Olen kailottanut tätä haastetta ympäri nettiä jo monta vuotta, mutta kukaan ei ole vielä ilmoittautunut yrittämään. Miksiköhän?
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#155

Viesti Polvi »

Mänzy kirjoitti: Treenataankohan armeijassa (minkä maan tahansa) hermopistekamppailua? Esim. vaikka sotilaspoliisit kiinniottotilanteissa? Enkä tarkoita mitään "tökkää kainaloon, kaulan sivuun ja otsaan, niin sotilaskarkuri oikenee", vaan hallintaotteiden mausteina.
Kyllä. Tuttuja juttuja.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#156

Viesti Mjölnir »

Andy kirjoitti: Haastan yhä edelleen kenet tahansa ihmisen otteluun siten, että hän saa ensin minuutin aikaa tehdä minulle etätyrmäys ilman, että koskettaa minua tai käyttää teknisiä apuvälineitä. Minä seison paikallani koko ajan. Sitten minulla on - mikäli enää pystyn - minuutti aikaa tehdä yksi koskettamista sisältävä tekniikka vastustajan seisoessa paikallaan. Sitten on taas etätyrmääjän vuoro jne. kunnes toinen ei enää kykene tekemään tekniikkaansa.

Annan 100€ sille, joka voittaa minut tässä. Olen kailottanut tätä haastetta ympäri nettiä jo monta vuotta, mutta kukaan ei ole vielä ilmoittautunut yrittämään. Miksiköhän?
Enpä tiedä miksi, mutta minä heitän etsintäkuulutuksen: olen menossa syyskuun viimeisellä viikolla ottelemaan, ja haluaisin kehäkulmaani kaverin, joka tyrmää vastustajani etätyrmäyksellä. Maksan matkat, majoitukset ja illanvietot sen kunniaksi, kun voitan turnauksen.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#157

Viesti L.K. »

Minkälaista ottelua olet menossa ottamaan Mjölnir,jos sopii tiedustella?
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Sylvesteri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1535
Lauteille: Marraskuu 2005

#158

Viesti Sylvesteri »

Andy kirjoitti: Haastan yhä edelleen kenet tahansa ihmisen otteluun siten, että hän saa ensin minuutin aikaa tehdä minulle etätyrmäys ilman, että koskettaa minua tai käyttää teknisiä apuvälineitä. Minä seison paikallani koko ajan. Sitten minulla on - mikäli enää pystyn - minuutti aikaa tehdä yksi koskettamista sisältävä tekniikka vastustajan seisoessa paikallaan. Sitten on taas etätyrmääjän vuoro jne. kunnes toinen ei enää kykene tekemään tekniikkaansa.
Saattaa käydä niin, että jos hermopistemiehen etätyrmäys ei onnistu, niin sinusta tulee se etätyrmääjä. Ainakin itse "tyrmäytyisin" hyvissä ajoin ennenkuin Andyn vaparina vedetty nyrkki tai jalka osuisi naamaani :D
Mietinnässä.
kaik
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 1904
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#159

Viesti kaik »

Andy kirjoitti: Haastan yhä edelleen kenet tahansa ihmisen otteluun siten, että hän saa ensin minuutin aikaa tehdä minulle etätyrmäys ilman, että koskettaa minua tai käyttää teknisiä apuvälineitä. Minä seison paikallani koko ajan. Sitten minulla on - mikäli enää pystyn - minuutti aikaa tehdä yksi koskettamista sisältävä tekniikka vastustajan seisoessa paikallaan. Sitten on taas etätyrmääjän vuoro jne. kunnes toinen ei enää kykene tekemään tekniikkaansa.

Annan 100€ sille, joka voittaa minut tässä. Olen kailottanut tätä haastetta ympäri nettiä jo monta vuotta, mutta kukaan ei ole vielä ilmoittautunut yrittämään. Miksiköhän?
Pistän sata euroa lisää Andyn pottiin. Jos joku todistettavasti voittaa Andyn kyseisessä haasteessa lisään pottiin oman 100€. Eiköhän sillä rahalla pääse jo skepksikseltä hakemaan lisää rahaa jos 10 000€ kelpaa.

Vai monikos muu potkulainen osallistuu pottiin? Eiköhän Andyyn sen verta voi luottaa, ettei ala etätyrmääntymään rahasta. :)
Kai Koivisto
"Ei ole ongelmia, on vain haasteita."
Kuvake
Jukka Suominen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1019
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#160

Viesti Jukka Suominen »

Toinen kiinnostava juttu tuli mieleen, mitä jos kaksi etätyrmääjää tappelee keskenään? Se olisi mielenkiintoista katsottavaa.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#161

Viesti Kari Aittomäki »

:muahaha:

ylihauska ajatus.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#162

Viesti AriJ »

hassuttelija kirjoitti: Toinen kiinnostava juttu tuli mieleen, mitä jos kaksi etätyrmääjää tappelee keskenään? Se olisi mielenkiintoista katsottavaa.
Hmm, onkohan jotain etäsuojatekniikoita - vai heilutellaanko silloin vaan niitä kieliä ja varpaat nouseelaskee kiivaaseen tahtiin? :D
______________________
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#163

Viesti MarkkuT »

hassuttelija kirjoitti: Toinen kiinnostava juttu tuli mieleen, mitä jos kaksi etätyrmääjää tappelee keskenään? Se olisi mielenkiintoista katsottavaa.
Tällainen harvinaislaatuinen tapahtumahan on saatu tallennettua filmillekin. Löytyy kaikista hyvinvarustelluista supermarketeista nimellä Lord Of The Rings osa I.

:p
Ain't no one.
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#164

Viesti Samppa »

kaik kirjoitti: Vai monikos muu potkulainen osallistuu pottiin? Eiköhän Andyyn sen verta voi luottaa, ettei ala etätyrmääntymään rahasta. :)
Laittakaa nyt kunnon potti kasaan, niin mä alan treenaa etätyrmäystä ja haastan :lol:
Ikuinen Oppilas
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 128
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Oulu

#165

Viesti Ikuinen Oppilas »

kaik kirjoitti:
Andy kirjoitti:Haastan yhä edelleen kenet tahansa ihmisen otteluun siten, että hän saa ensin minuutin aikaa tehdä minulle etätyrmäys ilman, että koskettaa minua tai käyttää teknisiä apuvälineitä. Minä seison paikallani koko ajan. Sitten minulla on - mikäli enää pystyn - minuutti aikaa tehdä yksi koskettamista sisältävä tekniikka vastustajan seisoessa paikallaan. Sitten on taas etätyrmääjän vuoro jne. kunnes toinen ei enää kykene tekemään tekniikkaansa.

Annan 100€ sille, joka voittaa minut tässä. Olen kailottanut tätä haastetta ympäri nettiä jo monta vuotta, mutta kukaan ei ole vielä ilmoittautunut yrittämään. Miksiköhän?
Pistän sata euroa lisää Andyn pottiin. Jos joku todistettavasti voittaa Andyn kyseisessä haasteessa lisään pottiin oman 100€. Eiköhän sillä rahalla pääse jo skepksikseltä hakemaan lisää rahaa jos 10 000€ kelpaa.

Vai monikos muu potkulainen osallistuu pottiin? Eiköhän Andyyn sen verta voi luottaa, ettei ala etätyrmääntymään rahasta. :)
Meikäläinen nostaa potin suoraan 1000 eguun, mutta haluan hlö kohtaisesti todeta Andyn tajuttomuuden. ;)
Yksinkertaista=>suoraviivaista=>tehokasta = toimivaa
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 52 kurkkijaa