Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Military Obstacle Course, Parola

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa

mikä päivä?

24.7.
7
35%
25.7.
6
30%
26.7.
2
10%
27.7.
5
25%
 
Ääniä yhteensä: 20

Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#256

Viesti Ronin »

SkaNestori kirjoitti:
Ronin kirjoitti: Tuollaisen yli joudun kommandoimaan melkein aina kun menen pelaamaan tennistä. :lol:
Meilläpäin tollaiset ongelmat on hoidettu sillä että on varattu ja maksettu se pelivuoro niin pääsee portista.
Normaalisti varmaan noin juu, meillä on kaikille avoin ja ilmainen "urheilupuisto", jossa vain sattuu olemaan joko unohtelevainen tai laiska vaksi, joka ei kesäaikaan aina "muista" avata portteja silloin kun kentän pitäisi olla auki. :p
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
neema
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 204
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Lahti/Hki/Tre

#257

Viesti neema »

Superkiitokset kaikille, erityisesti kuitenkin koko homman järjestäneelle taholle :D Jotenkin oli ehtinyt pyyhkiytymään muistista kuristustervehdys Porkyn kanssa, mutta siihen lienee syynä nautittu palautumisjuoma. Oli meinaan aika jännä olo seuraavana aamuna junassa matkalla Lahteen :shock: Onnistuin onneksi saamaan itseni (kohtuullisen) edustavaan kuntoon.

Kiitokset vielä Timolle siitä Get out of hell free -kortista. Ei onneksi ole vielä tarvinut käyttää :p

Ja se rohkeuseste ei tosiaan ollut kovin korkea. Olen vieläkin ihan rikki siitä kun en uskaltanut juosta siitä läpi. Mutta sieltä bunkkerista nouseminen oli huippua, vaikka tulikin vähän betoni-ihottumaa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#258

Viesti Mjölnir »

Ronin kirjoitti: Mietteitä verkkoaidan ylittämisestä? Etenkin sellaisesta, jonka yli EI kulje mikään putki tms. vaan verkko on vain pätkäisty jostain kohtaa = teräviä piikkejä aidan yläosassa.
tulis tässä joku keino mieleen, mutta lähtökohtaisesti suljettuun tilaan tunkeutuminen ilman lupaa täyttää rikoksen tunnusmerkit, joten en aio riskeerata hyvää kankkusta alkamalla kertoa vaihtoehtoja :)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#259

Viesti TimoS »

neema kirjoitti: Kiitokset vielä Timolle siitä Get out of hell free -kortista. Ei onneksi ole vielä tarvinut käyttää :p
Aivan, vielä ;)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
neema
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 204
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Lahti/Hki/Tre

#260

Viesti neema »

:angel13:

Niin siis mihinkäs minä nyt sellaisia kortteja edes tarvitsisin...
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#261

Viesti Mjölnir »

Mika kirjoitti: Uskoisin että moni meistä piti tuota lasagnea parhaana syömänään.
Kokit voi olla karuja jätkiä, moniko muistaa tämän "huippuelokuvan":
Under Siege (1992)
wikipedia kirjoitti: A band of ruthless mercenaries, led by psychopathic ex-CIA agent William Stranix (Tommy Lee Jones), board the American battleship USS Missouri to steal its arsenal of nuclear Tomahawk Cruise Missiles. They arrive in the guise of a group of musicians and caterers hired for a surprise birthday party for the captain, and they seize control of the ship with the help of the corrupt and psychotically unstable Executive Officer, Commander Krill (Gary Busey). They plan to sell the nuclear weapons on the black market by unloading them onto a renegade submarine, which Stranix may have hijacked on a previous CIA mission—he had reported it sunk. Several of the officers are killed during the takeover, including Captain Adams (Patrick O'Neal). In addition the whole ship's company (with a few exceptions who the terrorists think are locked into secured areas) is imprisoned below decks in the forecastle. Stranix and his men also take over the ship's weapon systems for defense, shooting down an F/A-18 Hornet.

The only thing in their way is ship's cook Casey Ryback (Steven Seagal), who is really a Chief Petty Officer and former Navy SEAL with extensive special-weapons and counter-terrorism training. He was relegated to his current posting for striking an officer who had gotten his men killed in a botched commando mission during the invasion of Panama. He had lost his security clearance and was said to only be able to serve as a yeoman or a cook. Fortunately, he is a good cook and is making bouillabaisse for the captain's birthday at the beginning of the film.

Under arrest for insubordination to Krill—in the refrigerated meat locker, because the insubordinate Krill can't put anyone in the brig on his own authority (and doesn't want to alert the captain to potential trouble)—Ryback kills two terrorists and starts causing trouble for the boarders, with the assistance of Playboy Playmate "Miss July '89" Jordan Tate (Erika Eleniak), who was supposed to jump out of a cake and strip, but fell asleep in the cake after taking more than the suggested dose of pills given to her by Krill after she complained of motion sickness from the helicopter flight and the ship. Ryback contacts Naval Headquarters in Washington and apprises his superiors of the situation. When he is finally discovered, he frees a small group of imprisoned sailors and proceeds to take back control of the ship, killing most of the terrorists in the process.

Meanwhile, Stranix begins loading the weapons onto the submarine, which departs with Krill on board. A Navy SEAL team is sent to try and take over the ship - but despite Ryback having shut down the Missouri's weapons, a missile from the submarine shoots the helicopter. With the aid of Jordan and his fellow sailors, Ryback uses the battleship's guns to sink the submarine. Distraught and on the verge of a mental breakdown, Stranix orders the remaining terrorists out of the control room as he launches two nuclear-tipped Tomahawks towards Honolulu. Ryback finds his way into the control room, where he is caught off guard by Stranix. One of the two nukes is destroyed by fire from a fighter jet, but the other nuke continues on its course. Ryback manages to disarm Stranix, and the two engage in a knife fight. Ryback slices Stranix a few times, then he dispatches Stranix by stabbing him in the head, then shoving his head into the computer monitor. Ryback then recovers the launch codes and proceeds to disarm the last missile before it reaches the target. The Pentagon officials cheer wildly and call off an airstrike that would have destroyed the Missouri and killed everyone on board.

At the end, the remaining crewmembers are freed from their below-deck prison as the ship sails towards harbor. As he is checked by a doctor, Ryback kisses Jordan Tate as the crew looks on and cheers. The film ends with a ceremony being held on the decks of the Missouri, showing a casket with flag draped, and Ryback is shown saluting in his dress uniform in the final scene.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#262

Viesti Ronin »

Mjölnir kirjoitti:
Ronin kirjoitti:Mietteitä verkkoaidan ylittämisestä? Etenkin sellaisesta, jonka yli EI kulje mikään putki tms. vaan verkko on vain pätkäisty jostain kohtaa = teräviä piikkejä aidan yläosassa.
tulis tässä joku keino mieleen, mutta lähtökohtaisesti suljettuun tilaan tunkeutuminen ilman lupaa täyttää rikoksen tunnusmerkit, joten en aio riskeerata hyvää kankkusta alkamalla kertoa vaihtoehtoja :)
Hyvä pointti, enpä tullut ajatelleeksi. :p
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
saarikko
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1567
Lauteille: Maaliskuu 2005

#263

Viesti saarikko »

Ronin kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:
Ronin kirjoitti:Mietteitä verkkoaidan ylittämisestä? Etenkin sellaisesta, jonka yli EI kulje mikään putki tms. vaan verkko on vain pätkäisty jostain kohtaa = teräviä piikkejä aidan yläosassa.
tulis tässä joku keino mieleen, mutta lähtökohtaisesti suljettuun tilaan tunkeutuminen ilman lupaa täyttää rikoksen tunnusmerkit, joten en aio riskeerata hyvää kankkusta alkamalla kertoa vaihtoehtoja :)
Hyvä pointti, enpä tullut ajatelleeksi. :p
Minkä rikoksen tunnusmerkistöt täyttyisivät?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#264

Viesti Mjölnir »

saarikko kirjoitti:
Ronin kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:
Ronin kirjoitti:Mietteitä verkkoaidan ylittämisestä? Etenkin sellaisesta, jonka yli EI kulje mikään putki tms. vaan verkko on vain pätkäisty jostain kohtaa = teräviä piikkejä aidan yläosassa.
tulis tässä joku keino mieleen, mutta lähtökohtaisesti suljettuun tilaan tunkeutuminen ilman lupaa täyttää rikoksen tunnusmerkit, joten en aio riskeerata hyvää kankkusta alkamalla kertoa vaihtoehtoja :)
Hyvä pointti, enpä tullut ajatelleeksi. :p
Minkä rikoksen tunnusmerkistöt täyttyisivät?
Tämä oli vain nopea päättely, sillä suljettuun tilaan tunkeutumiseen käytettävien välineiden hallussapito siinä tarkoitusessa on kriminalisoitua..
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
saarikko
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1567
Lauteille: Maaliskuu 2005

#265

Viesti saarikko »

Tarkoititko uimapyyhettä, jota käytetään uinnin tai tai suihkun jälkeen. Aiwan. Se tietysti saatetaan ottaa pois.

Tietysti, oikeasti suojelluissa paikoissa seuraukset ovat vakavemmat. -jopa hengenlähtöä myöten.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#266

Viesti Mjölnir »

saarikko kirjoitti: Tarkoititko uimapyyhettä, jota käytetään uinnin tai tai suihkun jälkeen. Aiwan. Se tietysti saatetaan ottaa pois.
näin voi käydä, jos olisi viitteitä, että se esimerkiksi heitetään aidan päälle suojaamaan piikeiltä, kun on kiipeämässä aidan yli. Siis tilaan, johon pääsy on kiellettyä. ;)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#267

Viesti porky »

neema kirjoitti: :angel13:

Niin siis mihinkäs minä nyt sellaisia kortteja edes tarvitsisin...
Niin, ja miksi minä en saanut sellaista?
Saija Tarvainen
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#268

Viesti TimoS »

porky kirjoitti: Niin, ja miksi minä en saanut sellaista?
Loppuivat kesken/en muistanut/et ole enää pelastettavissa/jotain ihan muuta. Valitse yksi tai useampi :)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#269

Viesti Elina »

porky kirjoitti:
neema kirjoitti::angel13:

Niin siis mihinkäs minä nyt sellaisia kortteja edes tarvitsisin...
Niin, ja miksi minä en saanut sellaista?
Kun nyt sattumalta löysin lauantaina Always Right -korttini vuosien takaa, voinen antaa porkylle oman Get Out of Hell Free -korttini :p
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 20 kurkkijaa