Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

1. Potku.net-tapaaminen

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

#61

Viesti Tapani »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Mika kirjoitti:Jussi, sullahan on Tapanin puhelinnumero, sovi vaikka hänen kanssaan jotakin.
Juu, katselen kokonaiskuvion hahmottumista (ts. tiedän, että muutama muukin voi olla lähdössä) ja kyselen sitten enemmän. Eiköhän tästä järjestyne homma hyvinkin.
Itse asiassa olemme vaimon kanssa kiertämässä Suomea tuohon aikaan, tulen paikalle siis vain, jos satumme olemaan Hämeessä. Yritän kuitenkin, mutta Turun suunnasta emme ole varmaankaan tulossa.

Mutta pitihän mun muutenkin sulle Jussi soittaa, nyt kun asian muistin...

Tapani
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 5373
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#62

Viesti KungFuMiäs »

Minä ainakin tulen 9.30 junalla helsingistä. Mulla on selässä iso sininen sotilaspoliisilaukku jos sitten nähdään sielä Tampereen asemalla. Olen varmaan itsekin menossa samana päivänä takaisin, tarvii tää drunken-kung jäädä tauolle joksikin aikaa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#63

Viesti Mika »

Okei KFM, mä tuun hakeen sut sieltä. Rentoudutaan vaikka täällä hetki tai jotakin. Katotaan nyt, jos meillä olis vielä Tang Lang -treenit siinä keskipäivän tienoilla, voisit tulla vaikka sinnekin mukaan (Keskilinja taitaa ainakin tulla, jos ne treenit on). Vaihdetaan vaikka numeroita vielä.

---------

Okei. Tapahtuma alkaa siten että kokoonnumme Laukontorilla klo 13:45. Tästä ei kannata hirveästi myöhästellä, sillä lautta Viikinsaareen lähtee klo 14:00. Seuraava lähtee klo 15:00, menevät siis tasatunnein.

Viikinsaaressa sitten riehutaan aikamme - jos sataa, vähemmän aikaa, jos aurinko paistaa, pidemmän aikaa. Takaisin lähdetään yhteisen sopimuksen mukaan. Lauttoja Viikinsaaresta Laukontorille lähtee aina puolelta, kerran tunnissa. 17:30 tai 18:30 voisi olla sopiva.

Sitten jatkamme saunalle. Jos joku tulee suoraan sinne tai hänen pitää käydä jossakin siinä välissä, kerromme miten saunalle pääsee - ja kaikillahan on tässä vaiheessa kapulat täynnä outoja numeroita, joten yhteydet pelaavat.
Sauna on siis aivan keskustassa.

Te jotka ette Tamperetta tunne, ilmoittakaa vaikka tässä ketjussa mistä ja milloin olette tulossa, niin järjestämme tapaamisia.

Laukontorin läheisyydessä on parkkipaikkoja, mutta ne ovat maksullisia klo 16:00 asti. Parin euron tikki.

Kysyttävää? Antaa tulla vain! :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Magician
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 734
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vorssa
Yhteystiedot:

#64

Viesti Magician »

luultavasti olen tulossa, mikäli ei mitään yllätyksiä tule vastaan... ja vorssan suunnilta olis tarkotus lähteä.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 19114
Lauteille: Helmikuu 2005

#65

Viesti Jussi Häkkinen »

Jaa-a. Pitäisiköhän Forssaan asti ottaa bussi ja siitä hypätä teikäläisen kyytiin - jos autossa tilaa on? :)
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#66

Viesti Mika »

Magician, minne osaat Tampereelle? Siis takuuvarmasti, on helpompaa niin :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Magician
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 734
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vorssa
Yhteystiedot:

#67

Viesti Magician »

Mika kirjoitti: Magician, minne osaat Tampereelle? Siis takuuvarmasti, on helpompaa niin :D
tota noin... kerran oon käyny :p

että kai mä sinne jonnekki osaan... ratinalle oon kerran löytäny pienellä avustuksella
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 5373
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#68

Viesti KungFuMiäs »

Mika: Mä luulin että juttu alkais klo 12. Mutta tuo on kyllä loistava idea, olis hienoa olla mukana teidän tang lang treenis. Eli olen sielä 10.57.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#69

Viesti Mika »

Pelataan varman päälle, ei tarvi meidän kummankaan uida Viikinsaareen...;)

Eli tulette wanhaa Turuntietä, oletan. Kun moottoritie päättyy, se päättyy liikennevaloihin. Muita liikennevaloja ei koko tuolla pätkällä taida olla, ei ainakaan Tampereen päädyssä. Eli kun tulette niihin valoihin, oikealla on Hesburger. Nähdään siellä vaikka klo 13:15?
Ja numeroita toki vaihdetaan, se on selvä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Magician
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 734
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vorssa
Yhteystiedot:

#70

Viesti Magician »

Mika kirjoitti: Pelataan varman päälle, ei tarvi meidän kummankaan uida Viikinsaareen...;)

Eli tulette wanhaa Turuntietä, oletan. Kun moottoritie päättyy, se päättyy liikennevaloihin. Muita liikennevaloja ei koko tuolla pätkällä taida olla, ei ainakaan Tampereen päädyssä. Eli kun tulette niihin valoihin, oikealla on Hesburger. Nähdään siellä vaikka klo 13:15?
Ja numeroita toki vaihdetaan, se on selvä.
olikos toi kenelle tarkotettu?
ja luultavasti moottoritietäpitkin tullaan...


(ps. koitin lisätä sut msn listaan)
Viimeksi muokannut Magician, touko 31, 2005, 20.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#71

Viesti Mika »

Monikko sen takia, että jos otat siis Jussin kyytiin :)

KFM, olen asemalla 10:57.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#72

Viesti mronkain »

Mika kirjoitti: Okei. Tapahtuma alkaa siten että kokoonnumme Laukontorilla klo 13:45. Tästä ei kannata hirveästi myöhästellä, sillä lautta Viikinsaareen lähtee klo 14:00. Seuraava lähtee klo 15:00, menevät siis tasatunnein.

Viikinsaaressa sitten riehutaan aikamme - jos sataa, vähemmän aikaa, jos aurinko paistaa, pidemmän aikaa. Takaisin lähdetään yhteisen sopimuksen mukaan. Lauttoja Viikinsaaresta Laukontorille lähtee aina puolelta, kerran tunnissa. 17:30 tai 18:30 voisi olla sopiva.

Sitten jatkamme saunalle. Jos joku tulee suoraan sinne tai hänen pitää käydä jossakin siinä välissä, kerromme miten saunalle pääsee - ja kaikillahan on tässä vaiheessa kapulat täynnä outoja numeroita, joten yhteydet pelaavat.
Sauna on siis aivan keskustassa.

Te jotka ette Tamperetta tunne, ilmoittakaa vaikka tässä ketjussa mistä ja milloin olette tulossa, niin järjestämme tapaamisia.

Laukontorin läheisyydessä on parkkipaikkoja, mutta ne ovat maksullisia klo 16:00 asti. Parin euron tikki.

Kysyttävää? Antaa tulla vain! :)
Mitenkäs ruokailupuoli, Viikinsaaressa on joku ravintola ainakin ja nakkikioski, mutta onkos muuten tarkoitus syödä vasta illalla? Vai otetaanko evästä mukaan?

Itse lähden takaisin kotia kohtia jo seitsemän maissa viimeistään, eli aikataulusta riippuen joko vain pistäydyn siellä saunalla tai sitten menen Viikinsaaresta suoraan asemalle, Helsingistä tuleville tiedoksi muuten junista, nyt kun tuo aikataulu on tarkemmin julkistettu että:
11:04 Helsinki 12:52 Tampere InterCity 163
tuo lienee hyvä vaihtoehto, itse ajattelin itseni hahmottaa siihen, 24,90 näyttäisi olevan aikuisten hinta, opiskelijoilta 12,50.

Ja junat takaisin päin:
18:02 Tampere 19:56 Helsinki Pikajuna 54
19:02 Tampere 20:30 Helsinki Pendolino 46
19:07 Tampere 20:56 Helsinki InterCity2 296
jos joku mielii samoihin aikoihin lähteä kuin minä. VR:n sivuiltahan nuo saa helposti.

- Marko
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#73

Viesti TimoS »

Hmm, jos pyrkisin itse tulemaan n. puoliltapäivin sinne Nääsvilleen. Minä puolestani tulen autolla, joten pitää miettiä että minne sen jättäisi
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#74

Viesti Mika »

Timo, sovitaan joku kohtaamispaikka, niin tulen vastaan. Kyllä täällä ilmaispaikkojakin on, riippuu sitten siitä minne haluat autosi jättää.

Ruokailu voidaan toki suorittaa kollektiivisesti. Jos kaikki haluavat syömään vaikka suoraan Viikinsaaresta, tämähän onnistuu. Saunalle voimme tietysti myös tilata pizzat.

Jos lähdetään siitä, että suunnistamme takaisin vaikka sillä 17:30 lautalla (kolme tuntia riehumista), varaan pöytiä jostakin sen mukaisesti.

Eli, takaisin 17:30 vai 18:30? Jos sataa, tietenkin voimme lähteä aiemmin, ei tämä niin sitovaa ole...:D

Minne syömään? Vai pissat saunalle?

http://www.restanet.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.huviopas.net/tampere/ravinto" onclick="window.open(this.href);return false; ... elyt_1.php

Eli keskustasta joku sopiva.

Jos ehdotuksia satelee, arvomme ravintolan :smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#75

Viesti TimoS »

Multa saa Plevna ruokapaikkana äänen. Hyvää (itsetehtyä)olutta ja ruokaa
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 45 kurkkijaa