Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Potku-tapaamisten kehittäminen

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

MikkeM
etupotkija
Lauteille: Heinäkuu 2009
Tykännyt: 47 kertaa
Tykätty: 20 kertaa

Viesti MikkeM »

Hetken ehdin luulla,että munkin mielipiteellä olisi ollut merkitystä ;)
Kuvake
TimoS
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2005
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Tykännyt: 112 kertaa
Tykätty: 113 kertaa

Viesti TimoS »

DeusVult kirjoitti: Mutta siis is it just me, vai onko tämä tulevan tapaamisen ohjelma nyt seurausta jostain leikkauksista tai rakenneuudistuksesta tms?
Ei kun ihan siitä, että noita esiintyjiä ei ole jonoksi asti :( Minulla on pari ideaa mistä voisin kysellä esiintyjiä, toinen niistä on oma Seibukan porukkani, mutta Seibukan on ollut muistaakseni jo kolme kertaa, viimeksi Potku VI, josta on tosin jo reilut neljä vuotta.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2010
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Vanhakankea »

Mika kirjoitti: No niin... :smt003

Mitäs mieltä [you] on asiasta?

Mulla on ollut yksi tollanen kotona jo yli kymmenen vuotta. Pikkusen on kovapäinen mutta hyvin säilynyt, meinashan Pudzinowskin kanssa tulla tappelu Heatrown kentällä. Ja oppinutkin vielä.

Mun takii ei tarvii tollasia. ;-)

Kyllä mä ehkä satsaisin kanssa tohon teemotukseen eli esim. Käsitekniikat lajeissa A, B, (C,D?), Puukkopuolustukset lajeissa A, B, (C,D), miekan veto lajeissa A,B, (C, D), Sisäisten energia virtojen hyödyntäminen lajeissa A, B, (C, D).

Noita teemojahan voisi alkaa rakentaa jo hetimiten tämän tapaamisen jälkeen. Toisaalta aika saattaisi olla kypsä aloittaa kierros alusta eli ne jotka oli Potku tapaaminen ykkösessä voisi tulla uudestaan jne.

ps. Ei kai se ole mun vika, jos muut pitävät Esa Pakarista ja poikaansa rumina? ;-)
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
TimoS
etupotkija

Viesti TimoS »

Vanhakankea kirjoitti: Toisaalta aika saattaisi olla kypsä aloittaa kierros alusta eli ne jotka oli Potku tapaaminen ykkösessä voisi tulla uudestaan jne.
Ykkösessä oli, hmmm, ootas :funtsii: Kokusai Shorinji ryu (minä), Shorin ryu Seibukan (Häkkinen) ja Tanglang (Mika ja oppilaat, olikohan Hollow ja EskoR). Olikos muita? Muistan kyllä Porin merirosvopäällikköjen olleen paikalla, mutta esittelivätkö he silloista lajiaan?
Timo Saksholm

Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: Pilates, HIIT
Sivulajit: Girya, Yinjooga
Takalajit: Tanglang
Tykännyt: 827 kertaa
Tykätty: 347 kertaa

Viesti Mika »

Ykkönen oli enemmänkin tunnustelua. Sen jälkeisten tapaamisen lajit on lueteltu täällä:

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2007
Tykännyt: 816 kertaa
Tykätty: 428 kertaa

Viesti Lasse Candé »

Ei hemmetti toi yks läppä tossa taas! :lol:
Ja toimii joka kerta!

Minä taipuisin varovasti sille kannalle että teemat on vähän huono juttu, kun nimenomaan pitäisi yrittää kasata laajalta pohjalta väkeä. Valitettava tosiasia kuitenkin on että ihmiset valkkailevat jossain määrin sen perusteella mitä sisältöä on. :(
Tavallaan mielestäni on potkuhengen (avomielisyys lajeja kohtaan) mukaista että on monipuolisuutta.

Osittain samalla perustelulla ja toisaalta ryhmäjuttuidealla olen myös Punin kanssa samaa mieltä, mikäli hän tarkoitti ettei ole kahta ryhmää treenaamassa eri lajeja samaan aikaan. Kaikki aina samassa lössissä.

Tuosta ensimmäisestä en ole ihan varma kuitenkaan.. Ovatko sen ehdottajat miettineet asiaa monipuolisuudenkin kantilta? Tahtoisin kuulla lisää..
Tjolahoppsan, din jävel.
- John McClane

Lassen treenituumailuja fiiliksen mukaan
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Lauteille: Syyskuu 2005

Viesti bodyguard »

Lasse Candé kirjoitti: Osittain samalla perustelulla ja toisaalta ryhmäjuttuidealla olen myös Punin kanssa samaa mieltä, mikäli hän tarkoitti ettei ole kahta ryhmää treenaamassa eri lajeja samaan aikaan. Kaikki aina samassa lössissä.
Kerran olin siinä yhessä miitissä jossa tätä kokeiltiin ja oli kyllä huonoin idea ikinä. Siinä tuli hieman vastakkainasettelua lajien välillä kun samaan aikaan oli Catch- paini josta oli ollut hemmetisti keskustelua potkussa ja WT joka oli jo esiintynyt aikaisemmin. Jako noihin taisi mennä jotain 80/20.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija

Viesti Mika »

Tuokin on totta, mutta kuten Samppa aiemmin tässä ketjussa mainitsi, esim. välinelajien kannalta ryhmän jakaminen kahtia on ihan toimiva ratkaisu.

Vaikeata tämä on... :funtsii:

Hyvä että keskustelu käy vireänä! :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Ôari
etupotkija
Tykännyt: 987 kertaa
Tykätty: 74 kertaa

Viesti Ôari »

Onko ihan täysin avointa Miittiä koskaan kokeiltu? Eli antaisi porukoiden itse löytää tekeminen... Ja jos joku haluaa jotain välineisempää esitellä pyynnöstä niin tuo itse varusteita.....

Viesti TimoS »

Ôari kirjoitti: Onko ihan täysin avointa Miittiä koskaan kokeiltu?
No ykkönen taisi olla lähinnä tuota. Muistaakseni siihen ei ollut olemassa mitään valmista agendaa, vaan ihmiset näyttivät mitä näyttivät ja tekivät mitä huvitti. Porukkaakaan ei ollut kuin ehkä kymmenkunta ja oltiin, kaunis kesäpäivä kun oli, ulkona.
Timo Saksholm

Kuvake
Puni
etupotkija
Lauteille: Kesäkuu 2010
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Tykännyt: 108 kertaa
Tykätty: 33 kertaa

Viesti Puni »

TimoS kirjoitti:
Puni kirjoitti: Mä näkisin jotenkin sellaisen "missiota" kunnioittavan mallin tässä mielellään, eli kun ideana on esitellä lajeja, suppea määrä samanaikaisia toimintoja olisi luultavasti tiedon jaon kannalta parempi vaihtoehto.
En nyt ihan hahmota, että mitä mahdat tällä tarkoittaa, mutta se varmaan johtuu aikaisesta kellonajasta. Ei oo aivot vielä hereillä ja silleen :) Mutta voisitko kuitenkin vähän avata lisää tätä?
Joo, toi on suoraan puppulausegeneraattorista ja ylväitten henkisten pääomien ja muiden johtamisoppihörhöjen käsikirjasta ja pitää sisällään enimmäkseen hirveen määrän tuubaa.

Lausuman voisi korvata tällä: "Tehdään mitä ollaan etukäteen aiottu tehdä"

Mika kirjoitti: No niin... :smt003 Mitäs mieltä [you] on asiasta?
Luulin olevani hylkiö kun en tajunnut jutun hauskuutta, mutta koodista katottuna en edelleenkään tajua jutun hauskuutta.
Kamppailutaiteiden maaritelmä: Energian tuottaminen ja ohjaaminen kohti päämäärää, jossa vallitsee täydellinen harmonia ja väkivallattomuus.
Risto Hentunen

(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Kuvake
Marionéte
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2012

Viesti Marionéte »

Kai se pitäisi yrittää lopettaa tämä stalkkailu kun vihdoin sai accountinkin tehtyä.
Parannuksista en osaa oikein sanoa kun en ole koskaan saanut aikaiseksi tulla paikalle mutta yleisesti mitä muutama muukin on jo sanonut että voisi olla pari selkeämpää teemaa ja niitä sitten toteuttaisi mahdollisimman monipuolisesti mutta kuitenkin samaan aiheeseen liittyen ja mahdollisuuksien mukaan tekniikoiden yhdistämistä vaikka parin kanssa tehtäviksi sarjoiksi eri variaatiolla niin voisi olla joillekkin lajia/ tekniikkaa tuntemattomalla helpompi saada muistumaan kun tulee paljon toistoja eri vaihtoehdoilla niin ei tule niin helposti samana asiantoistamisen tunettakaan.
jsv
takapotkija
Lauteille: Helmikuu 2005
Etulaji: Parisuhde
Sivulajit: Potkunyrkkeily, Karate
Takalajit: KU
Tykätty: 5 kertaa

Viesti jsv »

Tällä kertaa toivoisin, että viikonloppu olisi eri, tämänkertainen miitti kun jää väliin toisen leirin takia.

Mutta Potku-tapaamisia voisi ehkä kehittää aloittelijoiden näkökulmasta, vaikka esimerkiksi yksittäisellä blogipostauksella aiheesta "Kuinka tulen Potku-miittin ja selviän alkujärkytyksestä". Tai jotain muuta vastaavaa, mikä laskisi sitä kynnystä ottaa ensimmäinen askel.
Jussi Vesala
Kuvake
Mika
etupotkija

Viesti Mika »

jsv kirjoitti: Tällä kertaa toivoisin, että viikonloppu olisi eri, tämänkertainen miitti kun jää väliin toisen leirin takia.
Suomi on todella aktiivinen maa kampittelulajien suhteen. Se on hyvä :)

Kevään tapaaminen on aina viikolla 21 (viikkoa ennen koulujen päättymistä). Elämässä pitää olla rutiinia :D
Tämä siis kaikille tiedoksi mainittakoon, mikäli joku ei tiennyt.
Mutta Potku-tapaamisia voisi ehkä kehittää aloittelijoiden näkökulmasta, vaikka esimerkiksi yksittäisellä blogipostauksella aiheesta "Kuinka tulen Potku-miittin ja selviän alkujärkytyksestä". Tai jotain muuta vastaavaa, mikä laskisi sitä kynnystä ottaa ensimmäinen askel.
Kannatetaan! TimoS... :-!
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Ôari
etupotkija
Tykännyt: 987 kertaa
Tykätty: 74 kertaa

Viesti Ôari »

Mika kirjoitti: Elämässä pitää olla rutiinia :D
Tämä siis kaikille tiedoksi mainittakoon, mikäli joku ei tiennyt.
Tosta olen siis niin :samaamielta:

Seuraajat

Kuvake
Hukka
MikkeM
Kuvake
TimoS