Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

2. Potku-tapaaminen

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Simpanssi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2298
Lauteille: Joulukuu 2004

#586

Viesti Simpanssi »

Joo. Hienoa oli. Ja hyvässä hengessä edettiin. Demoamisaikojen tulisi olla sitten tulevaisuudessa pitemmät osassa ja toisissa vähemmän tai lajeja vähemmän, jotta hommasta saatais parempi tatsi eli tuntuma.
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#587

Viesti Tohtori Krabola »

Ronin kirjoitti: Kisahallilla tullu joskus kummaksuvia katseita osaksi jos on ottanu
Kiitokset myös Timo "Janne" S:lle, ja jkk:lle kuljetuksesta. :)
Eiköhän me olla kaikki Janneja kun oikein silmiin katsotaan :D

Joo, kivaa oli. Pääsin takaisin Joensuuhun illan hämärtyessä ja "siivoaminen" saunalla oli kivaa. Harmi tosiaan että kaikille sattui samaan aikaan se huilivuoro, ens kerralla pitää laittaa seinään vuorolista. Yamazu on kyllä ninjojen kuningas :ninja:

Ihan sydäntä lämmitti kun joku jaksoi kiinnostua puskahyppelystä ja kuunnella mitä minulla oli sanottavaa.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 4951
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#588

Viesti Mänzy »

Tällaisia tapahtumia ei ole liikaa. Ihan helkkarin hauskaa oli. Kiitokset kaikille demoajille, oli kivaa nähdä laaja kirjo lajeja ja päästä koettamaankin niitä. Kiitokset myös Mikalle järjestelyistä, kaikki toimi kuin rasvattu!

Ai niin, hauskaa oli painiakin, vaikka minua vietiinkin kuin pikkulasta :D !


Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
Magician
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 734
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vorssa
Yhteystiedot:

#589

Viesti Magician »

Harmittaa ettei ollu siella... prkls...
noh tullaan sitten seuraavaan miittiin pilaamaan hyva tunnelta, kunhan paasee taalta kehitysmaata pois :cry:
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#590

Viesti DaNjA »

Puudeli kirjoitti: Ja ens kerralla Danja saa luvan jäädä pidemmäksi aikaa, vaikka sitten köyttämällä se johonkin tuolin jalkaan. :badgrin: :D
Mistä Puudeli aiot löytää niin ison tuolin jalan, että pystyt minut siihen köyttämään??? :lol: olen "aika" hyvä irrottautumaan köysistä...mitä on joskus tullut testailtua siskoni kanssa kotona
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
Naked
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2185
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Yhteystiedot:

#591

Viesti Naked »

DaNjA kirjoitti: Mistä Puudeli aiot löytää niin ison tuolin jalan, että pystyt minut siihen köyttämään??? :lol: olen "aika" hyvä irrottautumaan köysistä...mitä on joskus tullut testailtua siskoni kanssa kotona
Oletkos ottanut huomioon, että tästä porukasta saattaa löytyä immeisiä joille on ihan taistelulajien puolelta opetettu sitä köysillä sitomista ;)

Noh, ilman sitäkään ei kyllä järkevästi sidotuista köysistä itse pääse pois.
Nuutti Kotivuori

"Karvainen ja helppo"
Hollow
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 535
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#592

Viesti Hollow »

Naked kirjoitti: Noh, ilman sitäkään ei kyllä järkevästi sidotuista köysistä itse pääse pois.
Paitsi ninjat :!:

:ninja:
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#593

Viesti DaNjA »

mähän olen tosi ninja :ninja: :lol:
Naked kirjoitti: Oletkos ottanut huomioon, että tästä porukasta saattaa löytyä immeisiä joille on ihan taistelulajien puolelta opetettu sitä köysillä sitomista
Noh, kyllähän porukasta löytyy minua vahvempia miehiäkin, että niitten otteetkin pitäisivät minut paikallaan...ettei niitä köysiä tarviskaan :D
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 4 kurkkijaa