Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Treeniryhmä Helsingissä

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 68
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Treeniryhmä Helsingissä

#1

Viesti KungFuMiäs »

Saunassa aloitinkin jo keskustelun tästä aiheella fight club: http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=16189" onclick="window.open(this.href);return false; . Nyt haluaisin kysellä että olisiko Helsingissä oikeasti kiinnostusta tälläiselle treeniryhmälle? Eli että lähdetään oikeesti yhdessä reenailemaan tappelemista 1-4 kertaa kuukaudessa. Kokoonnuttaisiin esim. joka/joka toinen/kuukauden viimeinen sunnuntai.
Urkki
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 368
Lauteille: Maaliskuu 2006

Treeniryhmä Helsingissä

#2

Viesti Urkki »

Mukana, mutta oon paljon pois helsingistä kesällä joten mun osallistuminen menee todennäköisesti syksymmälle.
Mutta ilman muuta olisin mukana.
wille
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 53
Lauteille: Lokakuu 2005

Treeniryhmä Helsingissä

#3

Viesti wille »

Olisin kiinnostunut, mutta pelkään pahoin,että kamppailutaidollisesti minulla ei olisi paljoakaan annettavaa muille. Idea kuitenki on hyvä. Jokin vakio teenipaikka/vuoro olisi tietty vielä asiaa helpottavaa.
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 68
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Treeniryhmä Helsingissä

#4

Viesti KungFuMiäs »

Okej joo heti tuli kiinnostuneita tällä puolella :D . Osallistukaa ihmeessä sinne saunan ketjuun myös omilla ajatuksilla. Olisi hienoa luoda pieni treeniyhteisö, eli ei ole vetäjää tai päällikköä, vaan kaikki on samalla lähtöviivalla ja yhdessä kehitytään eteenpäin. Eli kaikkien ajatukset huomioidaan, mutta se vaatii sitä keskustelua.

Tarkoitushan on että kaikentasoiset voivat tulla mukaan, toki täytyy olla jotain taustaa että on jotain mitä treenata ja testata eri tilanteissa.

Kesällä on helppoa mennä ulos treenamaan puistoon. Talvella sitten kärvistellään kisiksellä. Vakiovuoro olisi ainakin omasta mielestäni Sunnuntai. Ihmisillä kun on omia treenejä ja menoja pitkin viikkoa.
corlione
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 170
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tuusula

Treeniryhmä Helsingissä

#5

Viesti corlione »

Tulossa, jos vain pääsee. Sunnuntai ilta kaikesta paras.

Tässä mun tämän hetkiset sunnuntait jolloin pääsisin.

29.5. ei
5.7. ok
12.6. ok
19.6. ei
26.6. EI!
3.7. ok
17.7. ei
24.7. ei
31.7. ei
7.8. ok
14.8. ok
21.8. ei
28.8. ok
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Treeniryhmä Helsingissä

#6

Viesti Eelo »

Mä oon mukana. Veikkaisin, että Killumniatikin varmaaan kiinnostuu tästä.
Eelis Mikkola
Kuvake
pulkkanaru
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 624
Lauteille: Elokuu 2006

Treeniryhmä Helsingissä

#7

Viesti pulkkanaru »

Mukana menossa jos homma keskittyy tosiaan viikonlopuille.
"Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta."
-Alivaltiosihteeri-
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Treeniryhmä Helsingissä

#8

Viesti Paappa »

Ehdottamasti ehkä :D . Syksymmällä tosin, kesä on varattu muulle. Jos nyt muut ryhmän jäsenet ovat sitä mieltä että minulla voisi olla jotain annettavaa, minkä arvion jätän heidän tehtäväkseen.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Nico Koskeva
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1439
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Treeniryhmä Helsingissä

#9

Viesti Nico Koskeva »

En sano vielä juuta enkä jaata. Jos toi homma lähtee toimii niin lähen mielelläni katsastamaan meininkiä, en vaan oo koskaan kunnolla sparritreeneis käyny, niin tiedä hänestä jos tykkään. :smt003

We'll see.
Kwan Nyom Hapkido, 7. Kup
Treenipäiväkirja
SamiT
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 111
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: HKI

Treeniryhmä Helsingissä

#10

Viesti SamiT »

Mukana!
Mahdollisimman aikaisin tietoa tapaamisista, jotta voi yrittää järjestää itsensä paikalle... Kiitos.
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 68
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Treeniryhmä Helsingissä

#11

Viesti KungFuMiäs »

Ookej no niin, tämähän alkaa jo kasvaa, ainakin näin virtuaalisesti :D . Mutta painotan vielä että en halua mitään järjestäjän tai vetäjän roolia tässä, kaikki tehdään yhdessä. Kirjoitelkaa omia ajatuksia tälläisestä treenaamisesta tuonne fight club ketjuun, kiitos please :) . Voisi ehkä joku sunnuntai jossain vaiheessa kokoontua puistoon ja tutustua hieman treenin merkeissä.
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Treeniryhmä Helsingissä

#12

Viesti Nico »

Sunnuntait sopii mulle. Mukana!
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Treeniryhmä Helsingissä

#13

Viesti tabitha »

Mukana.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 68
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Treeniryhmä Helsingissä

#14

Viesti KungFuMiäs »

Ookej, sanoista tekoihin. Itselläni on kesäkuussa ja heinäkuussa jonkin verran reissuja. Mutta haluaisin saada tämän käyntiin kuitenkin. Minä olen joka tapauksessa sunnuntaisin harjoittelemassa puistossa. Meillä on ollut pitkään vapaamuotoiset sparri treenit sunnuntaisin, mutta viime aikoina olen joutunut matsamaan puiden kanssa yksin. Eli jos vaikka laitetaan ensimmäiseksi kokoontumispäiväksi sunnuntai 5.6.2011 (ensi viikolla), seuraavan kerran olen Helsingissä sunnuntai 19.6.2011. Otan oikeudekseni lyödä nämä kaksi päivämäärää lukkoon alustavasti. Kellonajasta meillä on pitkä kokemus, koska olemme muokkailleet ja testailleet eri sunnuntai treenin kellonaikoja. Paras on saada treeni käyntiin jo aamupäivästä, sitten on koko päivä aikaa muuhun. Jos treenit iltapäivästä niin koko päivä menee siihen, illalla taas jengi ei yleensä jaksa saada itseään käyntiin, aamusta on turha edes yrittää. Näin ollen sanotaan näin:

Aika: sunnuntait 5.6.2011 ja 19.6.2011, klo ~13.30 (ei niin tarkkaa ajan suhteen. Itse olen tekemässä omia harjoituksia aikaisemmin joka tapauksessa)
Paikka: Töölönlahden puisto, Opperatalon takana vanhan sokeritehtaan muurin luona.
Ottakaa kaikenlaista sparrivarustetta mukaan, sekä reipasta mieltä :D .

Tervetuloa!
corlione
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 170
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tuusula

Treeniryhmä Helsingissä

#15

Viesti corlione »

Roger
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 40 kurkkijaa