Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

SUW, Tampere, Lauantai

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

SUW, Tampere, Lauantai

#1

Viesti kenttiensankari »

Morjens,

Kiinnostaisiko potkulaisia kayda katsomassa StandUpWaria ja tietysti sitten iltaman jalkeen kayda vahan jatkoillakin? Itse ajattelin menna katsomaan miten Andya lyodaan ja potkitaan kovaa :p
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

SUW, Tampere, Lauantai

#2

Viesti Mika »

Mukana! :D Meillä on ringside-liput (C, rivi 3). Istuuko kukaan potkulainen liki? Joka tapauksessa voimme minun puolestani nähdä ennen lyöminkejä vaikka jossakin ravintolassa siinä pelipaikan kupeessa (mutta tuosta minun pitää neuvotella vielä :p). Viralliset jatkothan ovat Gloriassa, mutta onhan sitä menoa ja meininkiä toki muuallakin. Jatkoista en vielä osaa itse sanoa, mutta sekin selvinnee viimeistään lauantaina.

:boxing:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: SUW, Tampere, Lauantai

#3

Viesti Vanhakankea »

kenttiensankari kirjoitti: Itse ajattelin menna katsomaan miten Andya lyodaan ja potkitaan kovaa :p
Ai perhana, jos olisin ton hoksannut, niin olisin hakenut vklää. :grin:
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

SUW, Tampere, Lauantai

#4

Viesti kenttiensankari »

Mika kirjoitti: Mukana! :D Meillä on ringside-liput (C, rivi 3). Istuuko kukaan potkulainen liki? Joka tapauksessa voimme minun puolestani nähdä ennen lyöminkejä vaikka jossakin ravintolassa siinä pelipaikan kupeessa (mutta tuosta minun pitää neuvotella vielä :p). Viralliset jatkothan ovat Gloriassa, mutta onhan sitä menoa ja meininkiä toki muuallakin. Jatkoista en vielä osaa itse sanoa, mutta sekin selvinnee viimeistään lauantaina.

:boxing:
Hommasin numeroimattoman istumapaikan, eli 35 eskon lipun. Minulle sopisi kanssa olut tai pari ennen taistoja. Laitan numeroni privana.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 24 kurkkijaa