Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:Mainokset pitävät Potkun linjoilla. Sinäkin vähintään välillisesti hyödyt niistä, koska selailet Potkua parhaillaan. Ole siis hyvä ja salli Ad Block -ohjelmasi näyttää mainokset Potkussa. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton leiska. Kiitos kun ymmärrät. 🙂
Pitää sitten näköjään ehtiä vielä haalia viskiäkin jostakin.
Arvostelemmeko viskit, teemmekö sokkotestejä ja niin edelleen? Minä voisin entisen viskikerhoni peejiiltä kysellä näitä lomakkeita, jos tällainen kiinnostaa.
Koska ilta jatkunee yli tavallisen tuutiaikani, pitänee sitten miettiä joko yöllistä paluuta tai yösijaa...
Mika kirjoitti:
Pitää sitten näköjään ehtiä vielä haalia viskiäkin jostakin.
Arvostelemmeko viskit, teemmekö sokkotestejä ja niin edelleen? Minä voisin entisen viskikerhoni peejiiltä kysellä näitä lomakkeita, jos tällainen kiinnostaa.
Koska ilta jatkunee yli tavallisen tuutiaikani, pitänee sitten miettiä joko yöllistä paluuta tai yösijaa...
Sokkotestejä ei kai olla tehty, mutta arvostella tietenki saa sillä tarkkuudella kun tuntuu. Jos sulla on valmiita lomakkeita niitä voisi ottaa muutaman halukkaille. Haluan kuitenkin painottaa, että iltaan osallistumisen edellytyksenä ei ole mikään kyky ammattimaiseen arvosteluun, vaan "hyvä", "huono" ja "mielenkiintoinen" on ihan tarpeeks hieno asteikko. Itse voisin hyvinkin yrittää sitä lomaketta, vaikka on kutina, että se tulee muistuttamaan lähinnä lottoa
Mahdut kyllä meille nukkumaan jos et löydä trendikkäämpää paikkaa.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Nico kirjoitti:
Eli onko päivämäärä lyöty lukkoon (ja sijainti/ohjelma)?
6.6. meillä. En nyt tiedä mitä tarkalleen haluat ohjelmaks Viskiä varmaan juodaan, joten sitä passaa tuoda. Maistella voi enemmän tai vähemmän vakavahenkisesti fiiliksen mukaan.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Nico kirjoitti:
Eli onko päivämäärä lyöty lukkoon (ja sijainti/ohjelma)?
6.6. meillä. En nyt tiedä mitä tarkalleen haluat ohjelmaks Viskiä varmaan juodaan, joten sitä passaa tuoda. Maistella voi enemmän tai vähemmän vakavahenkisesti fiiliksen mukaan.
No lähinnä tota päivämäärää tarvitsen jotta pyytää sille päivälle vapaapäivän
Ja niin tosiaan on fudista 6.6, voi olla että haluan katsoa sitä
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Kamppailutaiteiden maaritelmä: Energian tuottaminen ja ohjaaminen kohti päämäärää, jossa vallitsee täydellinen harmonia ja väkivallattomuus.
Risto Hentunen
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Kamppailutaiteiden maaritelmä: Energian tuottaminen ja ohjaaminen kohti päämäärää, jossa vallitsee täydellinen harmonia ja väkivallattomuus.
Risto Hentunen
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM