Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkusparrit 22.10.2016

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

Potkusparrit 22.10.2016

#1

Viesti kenttiensankari »

Kun kertta iso kasa kaikenmaailman ninjoja kokoontuu, niin lienee hyvä myös mitellä paremmuudesta ;) Vapaalla temuamiselle on aika vähän aikaa, joten ajattelin aikaa säästääkseen kysellä keitä kiinnostaa sparrailu? Itselleni sopii säännöt joissa saa lyödä, potkia tai mahdollisesti molempia, preferenssi joko thainyrkkeily tai potkunyrkkeilysäännöin. Tätä ketjua voi toki käyttää muutkin vapaasti taistelukavereiden etsimiseen.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Veepee
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1298
Lauteille: Tammikuu 2014
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taido, Tenshin shōden Katori shintō-ryū
Sivulajit: Tachimura-ha Shuri-Te, 白眉, Shaolin
Takalajit: Judo, moderni taijiquan

Potkusparrit 22.10.2016

#2

Viesti Veepee »

Minä en ala (kuin taidoviitekehyksessä) ellei saa tarttua kiinni :smt090

Mukana kuitenkin! :peukku:
Ville-Pekka Turpeinen

"If your unsoku is good, you can never be touched." -Kozo Kitamura, taido 8. dan hanshi, Suomen taidoliiton kesäleiri 2012

"Kun olet kiillottanut tekniikkasi ja saavuttanut liikkeiden vapauden, saat luonnostaan ihmeelliset voimat." -Musashi Miyamoto, Go Rin no Sho, Tulen rulla
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Potkusparrit 22.10.2016

#3

Viesti tabitha »

Mä voin sparrata ainakin vapari- potku/thainyrkkeily ja BJJ/lukkopaini säännöillä, näihin mulla löytyy suojat ja varusteet omasta takaa.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 19 kurkkijaa