Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potku-tapaaminen: Yöpymiset

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potku-tapaaminen: Yöpymiset

#1

Viesti Lasse Candé »

Tässä ketjussa voi sumplia hotellihuoneita tai muita yöpymisiä potkumiitteihin.



Tällä kertaa tapaaminen on Tampereella 22.10.

Ilmoita tässä mikäli varaat huoneen ja tahdot täyttää sen wannabe-ninjoilla, ninjoilla tai pilsuninjoilla.

Ilmoita myös mikäli olet wannabe-ninja ja tahdot päästä huoneeseen.

Jos olet tamperelainen ja tahdot majoittaa jonkun taistelijan kämppääsi, voit ilmoittaa tästä tässä ketjussa jne. Kyllä te osaatte!



Meidän seurastamme saattaisi olla jonkinnäköinen kokoonpano tulossa. Tässä tapauksessa saattaisi olla huoneessa tilaa. Ilmoittelen myöhemmin lisää, mutta porukka on loistavaa!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potku-tapaaminen: Yöpymiset

#2

Viesti Lasse Candé »

Meillä on näillä näkymin molemmat ompun huoneet täynnä. Jos paikkoja vapautuu niin ilmoittelen.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Potku-tapaaminen: Yöpymiset

#3

Viesti TimoS »

Minä ja jsv ollaan menossa Ilves-hotelliin ja yksi mahtuisi mukaan. @Jasse?
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potku-tapaaminen: Yöpymiset

#4

Viesti Lasse Candé »

Kyytiketjussa on puhetta majoittumisista myös... vastailen siihen liittyen tänne ja laitan sinne linkin, jotta kaikki se keskustelu tulisi tänne.

Mä otin kerran neljän hengen huoneen, jossa lopulta nukkui muistaakseni jsv ja Olppaemi. Nukuin siis itse toisaalla. En tosin enää muista onko Olppaemi se tyyppi johon viittaan, kun kirjoittelee foorumille niin harvoin. :D

Vaikka ihan hitusen tuli takkiin, en kadu sekuntiakaan. Pokkana vain neljän hengen huone varaukseen ja sitten värväätte molemmat frendin mukaan tai odotatte varauksia. Ellei täällä täyty, niitä saattaa tulla peräti miitin aikana. Ei olisi ensimmäinen kerta. Ei potkumiitistä lähdetä minnekään kesken meininkien! :)
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Potku-tapaaminen: Yöpymiset

#5

Viesti Elina »

Mää voisin tarvita yöpymispaikan - mutta mielellään ei mitään Ilvestä, vaan huokeampi vaihtoehto.
Veepee
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1298
Lauteille: Tammikuu 2014
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taido, Tenshin shōden Katori shintō-ryū
Sivulajit: Tachimura-ha Shuri-Te, 白眉, Shaolin
Takalajit: Judo, moderni taijiquan

Potku-tapaaminen: Yöpymiset

#6

Viesti Veepee »

Eikös Dream Hostel ole suunnilleen Tampereen halvin yöpaikka?
Ville-Pekka Turpeinen

"If your unsoku is good, you can never be touched." -Kozo Kitamura, taido 8. dan hanshi, Suomen taidoliiton kesäleiri 2012

"Kun olet kiillottanut tekniikkasi ja saavuttanut liikkeiden vapauden, saat luonnostaan ihmeelliset voimat." -Musashi Miyamoto, Go Rin no Sho, Tulen rulla
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potku-tapaaminen: Yöpymiset

#7

Viesti Mika »

Jos asuisin vielä kolmiossa, tarjoaisin taas mahdollisimman monelle yösijaa, mutta tähän yksiöön ei valitettavasti mahdu juuri muita kuin minä... Toivottavasti tamperelaiset potkulaiset huomaavat tämän ja avaavat ovensa kanssapotkulaisille. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Potkumiittikyydit Helsingin suunta

#8

Viesti Nico »

Jotta ei taas tarvitse nukkua juna-asemalla, olen yöpymispaikkaa vailla (ja kyytiä jos on jossain tilaa).
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Potku-tapaaminen: Yöpymiset

#9

Viesti tabitha »

Mä varasin sit lopulta kuitenkin sen Omenahotellihuoneen. Varauksessa kysyttiin kaikkien yöpyjien nimiä, joten päädyin sit varaamaan vaan 1 hengen huoneen. Mutta koska tää on täsmälleen saman hintainen kuin 2 hengen huone, oletan että noissa on kaikissa defaulttina 2 sänkyä, ja (en oo ihan varma tästä) ne ei katso pahalla jos siellä yöpyy joku toinen henkilö mun lisäksi. Ku se maksais saman verran kuitenkin.

Tietty öö arvostan kovasti jos saisin sen about 40euroa korvausta siitä jos joku haluu yöpyy tuolla :D
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Potku-tapaaminen: Yöpymiset

#10

Viesti Nico »

tabitha kirjoitti: Tietty öö arvostan kovasti jos saisin sen about 40euroa korvausta siitä jos joku haluu yöpyy tuolla :D
Jos tosiaan on toinen sänky huoneessa niin otan sen :)
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Potku-tapaaminen: Yöpymiset

#11

Viesti Jorge »

tabitha kirjoitti:Mä varasin sit lopulta kuitenkin sen Omenahotellihuoneen. Varauksessa kysyttiin kaikkien yöpyjien nimiä, joten päädyin sit varaamaan vaan 1 hengen huoneen. Mutta koska tää on täsmälleen saman hintainen kuin 2 hengen huone, oletan että noissa on kaikissa defaulttina 2 sänkyä, ja (en oo ihan varma tästä) ne ei katso pahalla jos siellä yöpyy joku toinen henkilö mun lisäksi.
No joo, millähän ne sitäkin kontrolloisi :D

Kyllä Ompun huoneissa muistaakseni aina vähintään neljä nukkuu - parisänky ja sitten ne sängyiksi levitettävät tuolit tms.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 22 kurkkijaa