Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

2. Potkumiitin raportointia

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#226

Viesti tabitha »

Se on kuitenkin joku tosi likainen juttu, niin kuin kaikki noitten jutut yleensäkin... eikä sitä kerrota mun ikäisille vauvannassuille... :darkevil:
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

#227

Viesti Jussi Häkkinen »

TimoS kirjoitti: Jussi muuten, näytin sen yhden lisäyksen Matsuoi senseille maanantaina. Herätti lievää hilpeyttä
Laitapa privaviestiä asian tiimoilta. Tilannekuvausta! Tilannekuvausta!



...ja muille kuin paikallaolleille: Mm. tämänkaltaiset huumoripointit menee ohi, jos ei käy miiteissä. ;)
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#228

Viesti tabitha »

Mut Jussi mä olin paikalla mutta meni silti ohi... :smt089
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 23332
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#229

Viesti TimoS »

tabitha kirjoitti: Se on kuitenkin joku tosi likainen juttu, niin kuin kaikki noitten jutut yleensäkin... eikä sitä kerrota mun ikäisille vauvannassuille... :darkevil:
Siis Tabby, mitä sinä oikein kuvittelet meistä :smt084
Viimeksi muokannut TimoS, loka 13, 2005, 01.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 23332
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#230

Viesti TimoS »

tabitha kirjoitti: Mut Jussi mä olin paikalla mutta meni silti ohi... :smt089
Olit paikalla, mutta et juuri oikealla paikalla. Ja emme me olisi tässä tilanteessa sorsineet sinua vaikka oletkin "vauvannassu"... :binky:

Tämähän ei ole mikään salaliitto jolla saataisiin ihmisiä tulemaan tuleviin tapahtumiin.... vai onko.... :funtsii:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#231

Viesti mronkain »

TimoS kirjoitti:
tabitha kirjoitti:Mut Jussi mä olin paikalla mutta meni silti ohi... :smt089
Olit paikalla, mutta et juuri oikealla paikalla. Ja emme me olisi tässä tilanteessa sorsineet sinua vaikka oletkin "vauvannassu"... :binky:

Tämähän ei ole mikään salaliitto jolla saataisiin ihmisiä tulemaan tuleviin tapahtumiin.... vai onko.... :funtsii:
Te olette selvästi ottaneet oppia Mikalta! :lol:
Markkinointitaitoa parhaimmillaan, väännetään joku sinänsä ihan triviaali juttu uskomattoman mielenkiintoiseksi panttaamalla tietoa tyyliin "tää oli tosi hauska juttu mutta ei me sitä täällä kerrota, tulkaa miittiin niin siellä selviää..." Stanan savolaiset! :D

- Marko
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

#232

Viesti Jussi Häkkinen »

mronkain kirjoitti: Markkinointitaitoa parhaimmillaan, väännetään joku sinänsä ihan triviaali juttu uskomattoman mielenkiintoiseksi panttaamalla tietoa tyyliin "tää oli tosi hauska juttu mutta ei me sitä täällä kerrota, tulkaa miittiin niin siellä selviää..." Stanan savolaiset! :D
Vitsimme oli kyllä aika julkaisukelvoton, mutta siinä illan ajassa sangen humoristinen. Lisäksi Timon ja minun ns. insidekamaa hyvin raskaasti.

Mutta et kai sinä väitä, että minä opiskelisin jotain markkinointiin liittyvää ja jotenkin lukisin sekä hyväksikäyttäisin siihen liittyviä teorioita? :badgrin:
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 23332
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#233

Viesti TimoS »

Marko hei :taptap:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
kaik
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1904
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#234

Viesti kaik »

TimoS kirjoitti: Jussin kanssa selitettiin A4:sella meidän karatetyyliemme (tai no koulujen) sukupuuta.
Jaa että saitte yhdelle A4:lle mahtumaan sukupuut? Kuinkas pientä pränttiä olette oikein tehneet, kun eikö se Jussi ole tekemässä oikein kirjaakin karatesta tjsp.
Kai Koivisto
"Ei ole ongelmia, on vain haasteita."
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 12707
Lauteille: Tammikuu 2005

#235

Viesti AriJ »

kaik kirjoitti: ...eikö se Jussi ole tekemässä oikein kirjaakin karatesta tjsp.
Tuohan - jos paikkansa pitää - kuulostaa mitä mielenkiintoisimmalta!!! Voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi oikolukijaksi jos tarvitaan :)
______________________
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#236

Viesti mronkain »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Mutta et kai sinä väitä, että minä opiskelisin jotain markkinointiin liittyvää ja jotenkin lukisin sekä hyväksikäyttäisin siihen liittyviä teorioita? :badgrin:
Sanotaan näin että jos ensimmäinen on totta niin toinenkin on sitä aivan varmasti...

- Marko
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#237

Viesti tabitha »

Kuvia perkele... :evil:

Kuka niitä panttaa?
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Ari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3050
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#238

Viesti Ari »

tabitha kirjoitti: Kuvia perkele... :evil:

Kuka niitä panttaa?
Niin just. Missä viipyvät kuvat Tabithasta?
Kuvake
Nelson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 1216
Lauteille: Maaliskuu 2005

#239

Viesti Nelson »

Nii ja se akd-demo...
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#240

Viesti tabitha »

Eiköhän demot tule sinne dvd:lle. Voihan sen nettiinkin laittaa, mutta korkeintaan galleriaan, jossa sen näkevät vain rekisteröityneet käyttäjät (kai)

Mutta kuvat tänne, ei mihinkään galleriaan, jonne ei pääse sisään ja jota ei löydä.

Nyt heti eikä kohta!1 :!:
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 4 kurkkijaa