Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

potkun 3-miitti

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

#16

Viesti joksanen »

Demoja tai treenejä voisi ihan hyvin olla 12-19 tai jopa iltakahdeksaan asti, kun välissä on riittävästi taukoja. Kun demotreenit on riittävän pitkiä, niissä pääsee kyllä testaamaan juttuja ihan sopivasti. Uusien lajien maistelutreenaus on kuitenkin ainakin mulle se pääsyy minkä vuoksi tulen paikalle.

Demotreeniä suunniteltaessa pitää tietty muistaa ettei se voi olla liian rankka ja että se rohkaisisi vuorovaikutukseen. Selkeitä lajinomaisia harjoitteita ja ehkä joidenkin stereotypisten väärinkäsitysten avaamisia. Ei siis mitkään rivitreenit.
Ilcaccio
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 83
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#17

Viesti Ilcaccio »

joksanen kirjoitti: Demoja tai treenejä voisi ihan hyvin olla 12-19 tai jopa iltakahdeksaan asti, kun välissä on riittävästi taukoja.
Nääshalli menee kiinni 17.00
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

#18

Viesti joksanen »

Ilcaccio kirjoitti: Nääshalli menee kiinni 17.00
Nääshalli ei liene ainoa vaihtoehto ja kuten Mika totesi, myös sen saattaa saada auki pidemmäksi aikaa korvausta vastaan. Nääshalli on toki loistava treenipaikka, ja sen suihku-wc -tilat varmasti paremmat kuin monessa muussa paikassa, mutta aikataulun alustavakin suunnittelu oletuksella sen aukioloaikojen mukaan on ... rajoittavaa. Esim Turusta on Tampereelle melko jämpi kahden tunnin ajomatka per suunta. Jos tapahtumassa käytetään vain neljä tuntia harjoitteluun, se on vähän plusmiinusnolla. Rolloivalolaisille puhumattakaan.

Etenkin nyt, täysin suunnitelmoinnin ideatasolla, lähtisin mieluummin tavoittelemaan pidempää aikataulua ja ehkä luopumaan siitä, kuin että en lähtisi tavoittelemaan sitä lainkaan. Luonnollisesti olen myös valmis maksamaan pari rahaa hyvistä puitteista. Olen suorastaan ällistynyt että tämä tapahtuma oli osallistujilleen ilmainen.
Kuvake
Korppi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 725
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Kerava

#19

Viesti Korppi »

Mika kirjoitti: Majoitus olisi tosiaan mukava järjestää samassa yhteydessä, joten selvittelen onko Tampereella riittävän isoa muuta tilaa tällaista varten. Niin, tamperelaiset, miten on? :D
Aikido-leireillä Tampereella on yleensä joku läheinen koulu varattu majoitustilaksi.
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#20

Viesti Polvi »

Nyt kun on näitä juttuja lueskellut, niin pakko päästä seuraavaan miittiin! Toivoisinkin, että miittejä olisi kolme per vuosi; yksi vuosi olla vaikkapa heti vuoden alussa.

Ohjelmasta:
-esitysaikoihin en osaa ottaa kantaa, mutta semmoinen 90-120min vapaa osuus olisi aika jees. Pääsisi vähän vääntelemään muiden kanssa jne.
-sijaintina Tampere on ihan jees. Toki pk-seutukin käy.. :p
-miitti olisi hyvä puristaa yhdelle päivälle, sillä toisena päivänä osa porukasta (ainakin mä ;) ) voisi olla hieman "ryytynyttä"..
-aloitusaika voisi mielestäni olla esim 11.00 tai jopa aiemmin. Kuinka moni miittiin tuleva tarvitsee matkaan yli 4h? Pitkämatkalaisille voisi järjestää majoituksen miittiä edeltäväksi yöksi, niin ei tarvitse aamuyöllä lähteä.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#21

Viesti TimoS »

Olisko sitten siinä järkeä, että sunnuntaina olis, joskus puolenpäivän pintaan esimerkiksi, jotain yhteistä epävirallista ohjelmaa ? Nyt käytiin osalla porukasta eilen Plevnassa syömässä ja luonnollisestikin saunan siivousporukalla heitettiin herjaa koko aamupäivä (siis sen jälkeen kun jengi vihdoin alkoi heräilemään)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
juissik
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 39
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Ivalo/Rovaniemi

#22

Viesti juissik »

Hei!!! Mulla ois aivan yltiöpäisen siisti ja mahtava idea!!! SEURAAVA MIITTI IVALOON LUMEN JA JÄÄN KESKELLE JOSKUS TAMMIKUUSSA!!!! Kaikki mukaan ja käsiä ylös!!! ........ :hillo:

Eiks kukaan??? Nobody???? Anybody???


:D :) :( :o :lol: 8) :? :shock: :x :p :oops: :cry: ;) :roll: :badgrin: :evil:
Kuvake
Panu Suominen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 909
Lauteille: Maaliskuu 2005

#23

Viesti Panu Suominen »

:smt041
Mutta sitten kanssa tapellaan siellä hangessa. PM3OBJJC-ottelu lumikinoksessa yli 20 asteen pakkasessa. :smt045
"Ei tunnu missään! Hakkaa lisää!"

Panu Suominen
Shorinji Kempo
Ilcaccio
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 83
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#24

Viesti Ilcaccio »

Jonkin verran on nyt ollut puhetta majoituksesta. Oliko paikalla joku joka olisi tahtonut jäädä Tampeerelle yöksi, mutta ei saanut mistään yöpaikkaa? Ainakin itse olin vahvasti siinä uskossa, että kaikilla oli joku paikka jossa nukkua.
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#25

Viesti Tohtori Krabola »

Mun mielestä pari kertaa vuodessa on ihan hyvä juttu, tampereen tilalle vois miettiä jotain toista paikkaa (niinku esimerkiks Joensuuta :p ). Tampere on kyllä ihan mukava paikka, mutta tulis muutkin kaupungit tutuiksi.

Kaksipäiväsyys olis siitä syystä parempi että olis tosiaan aikaa pidemmille lajiesittelyille/treeneille, päivässä mitään ehdi.

Keskilinjan ehdottama hojoilun ulkopuolinen liikunta tapaamisissa vois olla kiva juttu, fudista tai jotain muuta.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#26

Viesti Ronin »

Mika kirjoitti: Yksipäiväisyys on monessa mielessä hyvä vaihtoehto, mutta kuinka moni puoltaa kaksipäiväistä tapaamista?
Kaksi päivää olis siitä hyvä, että sais pidemmät lajidemot useammalle lajille. Jos taas pysytään yksipäiväisessä formaatissa ni aloitusaika mun mielestä vois olla jotain klo.10 paikkeilla. Tulomatkalla meillä meni Helsingin suunnalta autolla n.1h 45min eli jos täältä lähdetään klo.8 ni ehditään varmaan ihan hyvin.

Olishan se kiva jos vaihteen vuoks joskus pidettäis Helsingissä miitti. :D Kisahallin tatamitilat on tosin aivan liian pienet, eli pitäis jossain toisessa paikassa pitää ne reenit. Niitä saleja kutienki riittänee.

Demoaika vois tosiaan olla jotain 30-45min. Itsellä jäi kokonaan ihmisten treenauttaminen kun itse systeemistä ja sen periaatteista kertomiseen meni jo melkeen se 15min.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#27

Viesti AriJ »

Ronin kirjoitti: Demoaika vois tosiaan olla jotain 30-45min. Itsellä jäi kokonaan ihmisten treenauttaminen kun itse systeemistä ja sen periaatteista kertomiseen meni jo melkeen se 15min.
Siksi mekin tyydyimme vain puhumiseen ja näyttämiseen.... Mikä sopi kyllä itselleni, sillä halusinkin nähdä niitä kaikkia muita mahd. paljon 8) Aika hyvin meni kyllä silleen "vuorovetoon" - eka puhuu, seuraava teettää, sitten taas jutellaan/näytetään, sitten treenataan...
______________________
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#28

Viesti Ronin »

Joo, meni kyllä passelisti noi kuuntelu/treenausdemot ristiin. Kuitenki kuuntelemalla saa vaan idean systeemistä, et olis sitä ollu kiva päästä testauttamaanki niitä juttuja ihmisillä.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#29

Viesti DaNjA »

juissik kirjoitti: Hei!!! Mulla ois aivan yltiöpäisen siisti ja mahtava idea!!! SEURAAVA MIITTI IVALOON LUMEN JA JÄÄN KESKELLE JOSKUS TAMMIKUUSSA!!!! Kaikki mukaan ja käsiä ylös!!! ........ :hillo:

Eiks kukaan??? Nobody???? Anybody???
Mahtava idis hei....:hillo: äiti jutteli eilen tuosta minulle, mutta sanoin, että on turha odottaa, että yli 30 ihmistä tulisi tänne pohjoiseen...ajatus on turha....

Tuosta miittien pidosta...kolme on sopiva, ei haittaisi itseä vaikka olis useammin :D tälläiset tapahtumat ovat mukavia....mutta mua vaivaa toi miitin kesto...onko se niinku nyt ollut yhden päivän??? Minusta miitti voisi kestää kaksipäivää...yhdessä päivässä nyt ei välttämättä tai no ei todellakaan kerkeä tutustua kaikkiin ihmisiin...ehkä syy voi olla myös siinä, ettei miittiläinen hakeudu suurempaan joukkoon...kuten minä, mutta syyni olen jo kertonutkin....mutta minusta kahden päivän miitti olisi aika kiehtova idis....ja tampere varmaankin hyvä miitti paikka, koska suurinosahan potkulaisista asuu tampereella(?) majoitus meille kauimpana asuville järjestyisi helpommin, kuin että suurempi porukka menis jonnekkin pienelle paikkakunnalle, jossa majoittajia olisi vähemmän ja yöpyjiä enemmän....

Yks kysymys mietityttää...nukkuko kukaan siellä saunalla???
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 19110
Lauteille: Helmikuu 2005

#30

Viesti Jussi Häkkinen »

DaNjA kirjoitti: Yks kysymys mietityttää...nukkuko kukaan siellä saunalla???
Ei tietenkään, siellähän ei saa yöpyä. Oltiin porukalla siivoamassa sitä. :smt059
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 35 kurkkijaa