Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potku.net miitti II -video

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#46

Viesti Alioppilas »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
siipi kirjoitti:Mulla olis tuo nyt puristettuna 700 megaan. Teenkö torrentin vai onko muita ehdotuksia?
Olisi kiva, jos tuo olisi saatavina muutenkin kuin torrentina.
Olisi tosiaan oikein kiva.
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 11128
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#47

Viesti flammee »

siipi kirjoitti: Mulla olis tuo nyt puristettuna 700 megaan. Teenkö torrentin vai onko muita ehdotuksia?
Pistät kahteen tai kolmeen pakettiin vaan ja laitat tonne sendspaceen tai megauploadiin, mä sit laitan nettiin, annat sitten osotteen privana niin ei kerkiä jaot loppua ennenkuin ite pääsen lataamaan... Tai menee kai se siirto torrentillakin..
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Nelson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 1216
Lauteille: Maaliskuu 2005

#48

Viesti Nelson »

Itse upin sitä juuri megauploadiin. Aamulla heitän linkit. Tänään ei ehdi kun menen kohta nukkumaan. Vedin äänen 96kbps mp3:ksi ja videon 800Kbps xvidilla. Vedin läpi 2-passilla. 700mb kokoinen tiedosto tuli.

Tuli vaan tuosta videosta mieleen, että potkuvideoiden muodossa olisi mahdollisuus tarjota lajiesittelyjä myös ulkopuolisille. Lajiesittelyvideoita on melko nihkeästi jaossa netissä missään, varsinkaan suomenkielisinä suomalaisten tekemänä. Varmasti monia kiinnostaisi varsinkin jos niihin esittelyihin on panostettu ja ne ovat pidempiä kuin muutama tekniikka. Ainoan hyvän esittelyvideon olen nähnyt jonkun suomalaisen HMD porukan tekemänä. Oli jaossa netissä ainakin joskus.
"Kaikilla on tehtävänsä, jotkut keskittyvät harjoittelemiseen, jotkut keskustelupalstoilla marisemiseen" -Peltola
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 19110
Lauteille: Helmikuu 2005

#49

Viesti Jussi Häkkinen »

Nelson kirjoitti: Tuli vaan tuosta videosta mieleen, että potkuvideoiden muodossa olisi mahdollisuus tarjota lajiesittelyjä myös ulkopuolisille. Lajiesittelyvideoita on melko nihkeästi jaossa netissä missään, varsinkaan suomenkielisinä suomalaisten tekemänä. Varmasti monia kiinnostaisi varsinkin jos niihin esittelyihin on panostettu ja ne ovat pidempiä kuin muutama tekniikka.
Nämä pitäisi kuitenkin valmistaa sangen huolella, käsikirjoittaa kunnolla ja tehdä ajan kanssa.

Tiedän kyllä, että moni haluaisi nähdä enemmän lajivideoita netissä. Ne eivät kuitenkaan ole välttämättä se paras tapa kertoa lajista - ovat hieman liian helppo tapa saada tietoa (ja tehdä vääriä tulkintojakin).
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#50

Viesti mronkain »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Nelson kirjoitti:Tuli vaan tuosta videosta mieleen, että potkuvideoiden muodossa olisi mahdollisuus tarjota lajiesittelyjä myös ulkopuolisille. Lajiesittelyvideoita on melko nihkeästi jaossa netissä missään, varsinkaan suomenkielisinä suomalaisten tekemänä. Varmasti monia kiinnostaisi varsinkin jos niihin esittelyihin on panostettu ja ne ovat pidempiä kuin muutama tekniikka.
Nämä pitäisi kuitenkin valmistaa sangen huolella, käsikirjoittaa kunnolla ja tehdä ajan kanssa.

Tiedän kyllä, että moni haluaisi nähdä enemmän lajivideoita netissä. Ne eivät kuitenkaan ole välttämättä se paras tapa kertoa lajista - ovat hieman liian helppo tapa saada tietoa (ja tehdä vääriä tulkintojakin).
Samaa mieltä olen. Itse näkisin mielellään enemmän huolella käsikirjoitettuja ja tehtyjä dokumenttityyppisiä esittelyjä, jotka olisi juonnettu, eikä päätelmien tekoa jätetty vain katsojan varaan. Ylisanoja ja epäselviä asioita voisi välttää, legendat ja myytit esittää sinä mitä ne ovat ja faktat faktoina. Mukana vaikkapa joku kirjanen, jossa tärkeimmät asiat tekstinä lähdeluetteloineen. Opetusvideot ovat sitten asia erikseen, mutta niissäkin pitäisi olla isot disclaimerit siitä, että ne eivät korvaa oikeaa opetusta, vaan voivat toimia sen tukena niin haluttaessa.

- Marko
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#51

Viesti AriJ »

Tästähän voisi tavallaan leikitellä ajatuksella että tehtäisiin PotkuDVD.... juuri tuolla dokumentti/esittely-ajatuksella...
______________________
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#52

Viesti TimoS »

Yamazu kirjoitti: Tästähän voisi tavallaan leikitellä ajatuksella että tehtäisiin PotkuDVD.... juuri tuolla dokumentti/esittely-ajatuksella...
Niin no jaa, mikä ettei. Itse en moisella kehtaisi juuri naamaani näyttää, sen verran kaameeta katsottavaa minun tekniikkani vielä on :D
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Nelson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 1216
Lauteille: Maaliskuu 2005

#53

Viesti Nelson »

Häkkinen kirjoitti: Ne eivät kuitenkaan ole välttämättä se paras tapa kertoa lajista - ovat hieman liian helppo tapa saada tietoa (ja tehdä vääriä tulkintojakin).
Ymmärrän kyllä.

Ajatus lähti ihan vain siitä, että kun nyt porukka joka tapauksessa kokoontuu esittelemään lajejaan ja on kamerat mukana, niin samantien niihin esittelyihin sitten panostettaisiin ja kuvataan koko touhu videolle. Varmasti ulkopuolisia kiinnostaisi, jos esittelyt ovat huolella tehty.
"Kaikilla on tehtävänsä, jotkut keskittyvät harjoittelemiseen, jotkut keskustelupalstoilla marisemiseen" -Peltola
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#54

Viesti AriJ »

Itse meinasin kyllä vähän niinkin, että mukaan esittelemään saataisiin ihan niitä "kovimpiakin jannuja" eikä vaan meitä potkulaisia, mutta potku olisi se primus motor jne.
______________________
Kuvake
Nelson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 1216
Lauteille: Maaliskuu 2005

#55

Viesti Nelson »

Potkumiitti video.

Part1.rar:
http://www.megaupload.com/?d=9AUEIE8T" onclick="window.open(this.href);return false;

Part2.rar:
http://www.megaupload.com/?d=NC6C0HX0" onclick="window.open(this.href);return false;

Part3.rar:
http://www.megaupload.com/?d=9T8F89IB" onclick="window.open(this.href);return false;

Tiedostojen yhteiskoko siis 700mb. Jaettu rarrilla kolmeen osaan. Tiedostot ovat ladattavissa niin kauan kuin niitä ladataan + 30 päivää. Eli sitten kun tulee 30 päivän jakso ettei ketään lataa niin tiedostot deletoidaan. Mutta yksikin lataus 30 päivän aikana riittää siihen että laskuri aloittaa laskemisen taas alusta. (näin ainakin megauploadsin mukaan)
"Kaikilla on tehtävänsä, jotkut keskittyvät harjoittelemiseen, jotkut keskustelupalstoilla marisemiseen" -Peltola
Slind
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 689
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä
Yhteystiedot:

#56

Viesti Slind »

Minä alan lataamaan tuota 3. osaa, jos joku Funetin sisällä haluaa tuon osan, minulta sen saa. Funetin sisältä olen myös halukas ottamaan vastaan kahta aiempaa osaa.

Edit: Tietysti lataan itselleni myös nuo kaksi muutakin osaa, mutta kun siirtorajoitus on 1000 megaa päivässä, niin tiukille menee.
The only difference between myself and a madman is that I am not mad.
Kuvake
M. Vilenius
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2443
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tokio

#57

Viesti M. Vilenius »

Slind, mä imutin jo kaikki. saat täältä jos on tarvis.
In 1194 Minamoto Yoritomo set out for a hunt with his vassals. On the 8th day the hunt was suspended for a Buddhist belief to abstain from killing on that day. Instead the party enjoyed the company of prostitutes from nearby post stations on the Tokaido road.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#58

Viesti AriJ »

Se on nähty! Kiitän kaikkia valmistukseen osallistuneita, ison urakan jouduitte pusaamaan!

Enkä siis tarvitse enää levyä miitissä, Marko!
______________________
Slind
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 689
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä
Yhteystiedot:

#59

Viesti Slind »

Hieno video! Lisää näitä. Funetin yhteyttä käyttävät voivat hakea tuon vaikka eräältä DC++-hubilta päivisin.
The only difference between myself and a madman is that I am not mad.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 19110
Lauteille: Helmikuu 2005

#60

Viesti Jussi Häkkinen »

Yamazu kirjoitti: Enkä siis tarvitse enää levyä miitissä, Marko!
Sama täällä, levyä en siis tarvitse. Onnistuin näemmä saamaan tuotoksen koneelleni.

Kiitos kaikille urakkaan osallistuneille!
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 45 kurkkijaa