Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hisardut

Nykyaikaiset itsepuolustuslajit eli Defendo, ICS, Krav Maga, MilFight, PDFS, Senshido jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hisardut

#1

Viesti tohtorismies »

Dennis Hanoverin juttu, mies on treenannut kiukkaria ja judoa. Kokemuksia, näkemyksiä?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Hisardut

#2

Viesti PDC »

Jotain linkkejä. Ja ei, en ole koskaan edes kuullut.

http://www.hisardut.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fightingarts.com/forums/ubbt ... d=1#import" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.martialtalk.com/forum/showthread.php?t=47340" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/results?search_q ... ardut&aq=f" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Hisardut

#3

Viesti Mjölnir »

Olen hiukan tutustunut, oma referaattini on, että kyseessä on länsimainen ju-jutsu, jossa on kapapin/krav magan asetekniikoita mukana
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
VKA
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 832
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Hisardut

#4

Viesti VKA »

Olen tavannut Moti Horinsteinin, joka jossain ekoissa UFCiessä otti hisardutistaan huolimatta aika pahasti kuonoonsa. Samoin Amir Perezin, jonka tausta on magan ohella Hisardutissa.
Käymieni keskusteluiden perusteella ja lyhyehkön treenin jälkeen homma vaikutti hieman yllättäen erittäin urheilupainoitteiselta. Toki siihen sitten oli ympätty noita iippojen aseuhkatekniikoita yms.
-------------------------------------------------------
"VKA, et näytä tajunneen kamppailulajien periaatteita alkuunkaan."
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hisardut

#5

Viesti tohtorismies »

Jep, jep.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
SamiT
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 111
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: HKI

Hisardut

#6

Viesti SamiT »

Vaikuttava äijä. Treenasin päivän ukon kanssa. Voin yhtyä Mjölnirin ja VKA:n kommentteihin. Dennisin salilla treenaavat olivat kyllä todella taitavia tyyppejä. Ju-jutsua, Kapapia tai Kravmagaa, ihan sama mutta kyllä siellä nenänsä sai kipeäksi.
Joka tapauksessa ukko itse on todellinen persoona - hullukin...
Dennisin omat sivut: http://dennis-hisardut.org.il/" onclick="window.open(this.href);return false;
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hisardut

#7

Viesti tohtorismies »

Mitä meinaat Samit hullulla? Israelissako tutustuit? Entäs Mjölnir?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Hisardut

#8

Viesti Mjölnir »

En ole saanut oppia alkulähteiltä, vaan perehtynyt Haganah F.I.G.H.T. -systeemiin, jossa joitain tekniikoita on otettu Hisardutista. Lisäksi sitten selvitellyt lisää youtuben kautta, ja mulle on jäänyt juuri sellainen kuva, että se muistuttaa esim Hokutoryu Ju-Jutsua. Urheiluaspekti jne. mukana, mutta sitten on ampuma-asetekniikoita otettu "irrallisena" sieltä, missä ne ovat parhaat, esim Kapapissa.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4145
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Hisardut

#9

Viesti YJT »

Minä olen aikanaan käsittänyt, että Hisardut on kehitetty magasta nimenomaan "urheilulajiksi"; antamaan treenimotivaatiota sellaisille ihmisille joille "pelkkä IP" ei anna tarpeeksi haasteita?
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
magamies
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 700
Lauteille: Joulukuu 2005

Hisardut

#10

Viesti magamies »

Ainakaan se ei ollut urheilua, jota Hanover esitti siellä Israelin vuorilla Keho aseena sarjassa, oli pirunmoisen taitavaa ja tehokkaan näköistä lähitaistelua, Krav maga nimehän siinä käytettiinkin.
Minut ainakin vakuuttivat Hanoverin otteet ja iskut, niissä oli se lähitaistelun ydin ja peloittava teho brutaalisuus.
Magamies
magamies
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 700
Lauteille: Joulukuu 2005

Hisardut

#11

Viesti magamies »

Dennis Hanover esiintyy muuten legendaarisessa , joskus 70-luvulla tehdyssä erinomaisessa Godhand videossa(kyokushinkai). Hanover esiintyy Israelin osiossa ja kyeessä itsepuolustus, taisi olla Israelin armeijan upseeri tuolloin, siinä Hanover vetää jutun läpi Kyokushinkain nimissä.
Edelleenkin erittäin pätevä mies.
Magamies
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 32 kurkkijaa