Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Defendo

Nykyaikaiset itsepuolustuslajit eli Defendo, ICS, Krav Maga, MilFight, PDFS, Senshido jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Defendo

#1231

Viesti Andy »

Kiva juttu. Antti on tuttu mies potkunyrkkeilykuvioista.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 154
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Defendo

#1232

Viesti L.K. »

Pistetäänpä tännekin vähän defendo-uutisia eli Vuoden 2013 Defendo-seuraksi on valittu Porin Defendo (Grappling Team Pori ry).

Onnittelut Poriin!!!
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 298
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#1233

Viesti Mjölnir »

Andy kirjoitti: Miten tuo tasojärjestelmä oikein toimii? http://www.defendo.fi/tasojarjestelma/" onclick="window.open(this.href);return false;
Defendo Red = musta vyö.
I.D.D.I. / R.A.I.D. level 1 musta vyö 1 viiva = black belt one stripe
I.D.D.I. / R.A.I.D. level 2 musta vyö 2 viivaa = black belt two stripes
I.D.D.I. / R.A.I.D. level 3 musta vyö 3 viivaa = black belt three stripes
Lähinnä siis RAID ja IDDI -tasot. Ovatko ne jotenkin rinnakkaisia, eli RED-tason jälkeen ylenet joko RAID 1 tai IDDI 1 -tasolle organisaation tehtävänkuvan mukaan? vai onko ensin RAID-tasot ja niiden loputtua (kolmeen?) ylennytään IDDI-tasolle?
Sen verran tähän selvennystä, että homma menee seuraavasti:
Sekä ohjaajat että ohjaajakoulutusta käymättömät harrastajat voivat ilmoittautua Defendo Red -ohjelmaan täytettyään minimiaikavaatimukset ja saatuaan ohjaajaltaan (oppilaat) suosituksen. Defendo Red -kurssi kestää viisi päivää ja sen hyväksytysti läpäisseet ovat Defendon Mustia vöitä. Muita tapoja saada musta vyö Defendossa ovat nimitys RAID tai IDDI -ohjaajaksi, jolloin nimitystä seuraa sitten taso samalla. Esim minä olen toisen asteen musta vyö, joka on IDDI-ohjaajaryhmän jäsen (2nd degree black belt, a member of team I.D.D.I).
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 154
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Defendo

#1234

Viesti L.K. »

Laitetaas tännekin vähän lajista kotimaisia uutisia eli tammikuusta alkaenhan lajia on ollut tarjolla myös Hyvinkäältä (kurssi jo hyvää matkaa käynnissä) ja maaliskuusta Helsingin väki saa toisen seuran lajin tarjoajaksi kun Helsingin Boxingtallilla alkaa peruskurssi.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 154
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Defendo

#1235

Viesti L.K. »

Puolan erikoissetien aseettomassa kamppailussa/ip-jutuissa on tutunnäköistä touhua ;)
[youtube][/youtube]
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Team Laiska Tempo
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4
Lauteille: Huhtikuu 2013

Defendo

#1236

Viesti Team Laiska Tempo »

Löytyisikö minkäänlaista lisätietoa hevosmiesten tietotoimiston varmaakin varmemmalle faktalle, että Tampereella oltaisiin siirtymässä eräiden muiden ip-/kamppailulajien kanssa Wolfin (???) yhteyteen? Kiinnostaisi kokeilla Defendoa, mutta haluaisin käydä silloin tällöin myös mattotreeneissä. Jos onnistuisi samassa mestassa, entistä parempi.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 46
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Defendo

#1237

Viesti JanneM »

Team Laiska Tempo kirjoitti: Löytyisikö minkäänlaista lisätietoa hevosmiesten tietotoimiston varmaakin varmemmalle faktalle, että Tampereella oltaisiin siirtymässä eräiden muiden ip-/kamppailulajien kanssa Wolfin (???) yhteyteen? Kiinnostaisi kokeilla Defendoa, mutta haluaisin käydä silloin tällöin myös mattotreeneissä. Jos onnistuisi samassa mestassa, entistä parempi.
Tämän kaltaista julkjistusta en minä ainakaan ole vielä nähnyt. Se ei tietenkään tarkoita etteikö näin voisi olla. Kannattanee kysyä paikallisesta seurasta, tai sen harrastajilta.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Niksoni
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 203
Lauteille: Syyskuu 2010

Defendo

#1238

Viesti Niksoni »

Onko tuolle Porin grapplingteamin defendo porukalle omia kotisivuja kun ei tuolta kamppailulajit.netistä päässyt ainakaan ja googlekaan ei suoranaisesti antanut poriin kuin jonkun http://www.kamppailu-urheilukeskus.fi" onclick="window.open(this.href);return false;. Voipi olla että käsky käy sinne vielä parin vuoden sisään niin täytyy ottaa selvää mitä sieltä löytyy siksi aikaa kun mahdollisesti menee opiskelemaan.
Whatever doesn't kill you...It's gonna leave a scar
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 154
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Defendo

#1239

Viesti L.K. »

Ei ole erillisiä sivuja vaan tuon sivuston alta löytyy oma osionsa defendolle.

VOin suositella kyllä kyseistä seuraa, on hyvä seura sekä hyvät ohjaajat:) Tilatkin on erittäin hyvät mitä kuvista olen katsellut, valitettvasti itse en ole päässyt paikan päälle käymään.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Defendo

#1240

Viesti Andy »

Olen käynyt tuolla monta kertaa ja sali on varsin hyvä. Siellä on isohko tatami, paljon treenivälineita (ml. Bob), kehä ja erillinen toiminnallisen harjoittelun tila. Paikallista defendotoimintaa en sitten taas tunne.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Huppu
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 493
Lauteille: Lokakuu 2010

Defendo

#1241

Viesti Huppu »

Täällähän on Defendo valmentajakin Porista lauteilla, joten toivottavasti hän löytää tänne vastailemaan. Lyhyesti : Vuoden Defendo seura 2013. Reeneissä käy aktiivisesti jengiä ja yleensä vähintään kaksi ohjaajaa paikalla, välillä kolmekin. Porukalla on hyvä yhteishenki ja kaikenlaista oheistoimintaa järjestetään.
Oss!
Kuvake
Niksoni
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 203
Lauteille: Syyskuu 2010

Defendo

#1242

Viesti Niksoni »

Hyvältä kuulostaa mikäli sinne sitten eksyn. Täytyy palata asiaan mikäli siitä tulee ajankohtaista.
Whatever doesn't kill you...It's gonna leave a scar
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 298
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#1243

Viesti Mjölnir »

Olen käynyt Porissa vetämässä seminaarin, kunnon meininki. Suosittelen.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
zzkettu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 124
Lauteille: Helmikuu 2010

Defendo

#1244

Viesti zzkettu »

Scandinavian Defendo on ollut Porin kamppailu-urheilukeskuksessa (Grappling team) vuodesta 2008. Aktiivisia harrastajia n. 20.
Peruskursseja järjestetään 2 /vuosi. Nyt syksyllä starttaa taas uusi.

Kuten Huppu tuossa jo mainitsikin, olemme vuoden 2013 Defendo seura, joten laadukasta meininkiä kaikin puolin tarjolla! 8-)
Tervetuloa porukkaan!

Jani V
Jos et siedä kuumuutta, pysy pois keittiöstä.
magamies
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 700
Lauteille: Joulukuu 2005

Defendo

#1245

Viesti magamies »

http://www.ess.fi/urheilu/Urheilu/2014/ ... menetelmaa" onclick="window.open(this.href);return false;

ESS. 1. 12. 2014 Defendosta ja Lahden kamppailukeskuksesta juttua.
Magamies
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 31 kurkkijaa