Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Toive

Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Serpent
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 167
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Turku
Etulaji: vapaa
Takalajit: senshido, defendo, bjj, lukkopaini, tang lang kung-fu, choy lee fut kung fu

#61

Viesti Serpent »

Mika kirjoitti: Serpent, harkitaan niitä sanavalintoja, jookosta joo? :)
Pyh. Sanojen sodassa impulsiivisuus on valttia, kuten muissakin taisteluissa.

- Serpent -
"Do you know what this is? Its the world's smallest violin playing just for the waitresses."
Kuvake
Panu Suominen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 909
Lauteille: Maaliskuu 2005

#62

Viesti Panu Suominen »

Serpent kirjoitti:
Mika kirjoitti:Serpent, harkitaan niitä sanavalintoja, jookosta joo? :)
Pyh. Sanojen sodassa impulsiivisuus on valttia, kuten muissakin taisteluissa.
Improvisaatio, soveltaminen yms. on valttia impulsiivisus ei. Impulsiivisuuteen liittyy harkitsematon ryntäily sinne tänne. Taistelussa hyvä suunnitelma ja sen toteuttaminen ovat impulssiivisuutta parempia toimintatapoja. Ja jos suunnitelma menee mönkään laaditaan nopeasti uusi (improvisaatio) ja toteutetaan se.

Ei häslätä. Paras A-ryhmä. :D
"Ei tunnu missään! Hakkaa lisää!"

Panu Suominen
Shorinji Kempo
Serpent
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 167
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Turku
Etulaji: vapaa
Takalajit: senshido, defendo, bjj, lukkopaini, tang lang kung-fu, choy lee fut kung fu

#63

Viesti Serpent »

Ok. Pahoittelen sitten huonoa sanavalintaa. Mainitsemasi pointti oli kuitenkin sitä mitä kokonaisuudella tarkoitin.

- Serpent -
"Do you know what this is? Its the world's smallest violin playing just for the waitresses."
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#64

Viesti Mika »

Serpent kirjoitti: Ok. Pahoittelen sitten huonoa sanavalintaa. Mainitsemasi pointti oli kuitenkin sitä mitä kokonaisuudella tarkoitin.

- Serpent -
Kyllä sinä tarkoitit nimenomaan impulsiivisuutta, eihän tuosta Lenitan haukkumisesta saa mitenkään improvisaatiota tai soveltamista. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Serpent
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 167
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Turku
Etulaji: vapaa
Takalajit: senshido, defendo, bjj, lukkopaini, tang lang kung-fu, choy lee fut kung fu

#65

Viesti Serpent »

Mika kirjoitti: Kyllä sinä tarkoitit nimenomaan impulsiivisuutta, eihän tuosta Lenitan haukkumisesta saa mitenkään improvisaatiota tai soveltamista. :D
Sinä puhut nyt taas hieman eri asiasta nyt kuin minä.

- Serpent -
"Do you know what this is? Its the world's smallest violin playing just for the waitresses."
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#66

Viesti Keiju »

Kyllä on viiskymppiset äijät oksettavia. Inva-taksikuski ryhtyi minulle vihjailemaan haluistaan ja kyvyistään ja keksi kaksimielisyyksiä joka asiasta.
Ei liene turhasta tullut "viidenkympin villitys"- sanonta. Se taitaa olla juuri tuota, että ylikorostetaan itseään. Luulevatko he, että naisia kiinnostaa heidän höpinänsä? Yöks.

Kehtasi tämä satans idiot vielä läksiäisiksi taputella minua takapuoleen. :angryfire: Olin jo lotaista turpaan, mutta oli liikaa silminnäkijöitä paikalla. :darkevil:

Millainenhan lienee Sokrates sitten villityksen iskiessä? Toivottavasti päivät kuluvat hänellä tuolloin kiikkutuolille vauhtia potkien, eikä ahdistele lastensa ikäisiä naisia. [-X
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4042
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#67

Viesti fatman »

Olisit nyt avokkaalla läimäissyt, todistajia tai ei!
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
jahkailija
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 347
Lauteille: Syyskuu 2005

#68

Viesti jahkailija »

Keiju kirjoitti: Kehtasi tämä satans idiot vielä läksiäisiksi taputella minua takapuoleen. :angryfire: Olin jo lotaista turpaan, mutta oli liikaa silminnäkijöitä paikalla. :darkevil:
MITÄ HELEVET... ?

Siinäpä hieno palveluammattilainen.

Millään avokkaalla, pari kyynärpäätä mieluummin. :smt021
"Kukistan helposti itseäni puolta pienemmän vastustajan jos saan yllätettyä sen takaapäin"
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#69

Viesti Keiju »

Ei tämä kuski minulle täysin tuntematon tapaus ole. Tullut tutuksi muutamilla reissuilla. Kerran erehdyin pummimaan häneltä kyytiä kotiin ja kiitollisuuden velassa naureskelin hänen "vitsailuilleen" tulla luokseni kahville. Olisi kannattanut olla tiukkapipo ja näyttää petolinnun naamaa jo tuolloin, sen jälkeen, kun on jutut olleet yhtä ja samaa.

Viisikymppisiltä en ota vastaan mitään palveluksia enää. Naapuriakaan en viitsi pyytää vetämään ruohonleikkuria käyntiin, koska se tarkoittaa sitä, että olen hänen kanssaan valmis sänkyyn. Sellaisia ne on.
Kerrostalossa asuessani eräällä naapurilla oli tapana jäädä pitämään alaovea auki aina, kun näki minun olevan tulossa, vaikkapa sadan metrin päässä. Siitä hyvästä jouduin kuuntelemaan ja katselemaan hänen virnuilujaan toiseen kerrokseen saakka hänen jatkaessaan matkaansa kolmanteen. :smt078
Toivottavasti oma isäni ei ole naapureiden silmissä yhtä vastenmielinen.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

sokrates
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 654
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#70

Viesti sokrates »

Paljon olen minäkin invatakseilla ajellut työn merkeissä, muttei tolla lailla ole koskaan taputeltu :cry: .

Eihän tässä enää tiedä, pitäisikö jatkaa Kedonleijutar-trilogiaa vai kirjoittaa lähentelijöistä :?:
Biitistä sekaisin
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

Re: Toive

#71

Viesti Keiju »

voipa kirjoitti: Vähän samaan tyyliin niinkuin Skotlannissa on kuulemma pubeja, joihin ei pojannaskalit ja pikkutytöt (eli alle 35v.) pääse?
Ai on siellä sellasia pubeja? No minähän lähden sitten sinne. En tosin pääse itsekään sisälle, mutta kai siellä rappusilla saa sentään istua?
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

sokrates
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 654
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#72

Viesti sokrates »

HOUSUT

Kedonleijutar alkoi tulla hysteeriseksi. Ukko-mokoma oli ollut kaljoitteluputkessa viikkokausia ja Kedonleijutar oli väsynyt raahaamaan 130-kiloista lattialle sammunutta miestään sänkyyn. Kaikki astiat oli paiskottu rikki, mutta mikään ei auttanut.

Oli päästävä vieraisiin.

"Kerro, kerro hajustin, kell`on leija kitkerin" hyräili Kedonleijutar valmistuessaan kylppärissä illanviettoon. Kedonleijutar puki päälleen uhkeat muotonsa paljastavan asun, riisui sormuksensa ja asteli Menomestaan, missä kantajengi olikin jo paikalla.

Kedonleijutar meni Pissismiehen luokse ja aloiti kevyellä smalltalkilla:
-Olen siisti kottarainen ja pidän Pelle Hermannin näköisistä miehistä, joilla on housut ylhäällä kainaloissa
-Mutta minäpä pidän miehistä, joilla on housut alhaalla, hihtti Pissismies ja lähti tanssilattialle nojailemaan toisen miehen kanssa

Kedonleijutar valitsi rohkeamman taktiikan ja meni jututtamaan Pissismiehen identtistä kaksoisveljeä, Tang-lang-miestä, joka ryypiskeli puolalaisten läskimahojen seurassa.
-Ottaisitko oikein piiiitkän sänkypainiottelun siistin kottaraisen kanssa, visersi Kedonleijutar
-Kestävyysurheilu on annukasta, örisi Tang-lang-mies ja jatkoi ryypiskelyä puolalaisten läskimahojen seurassa.

Sitten Kedonleijutar huomasi Marjamiehen, joka perkasi marjoja ja ehdotti tälle:
-Olen siisti kottarainen. Lähdettäisiinkö marjaan ilman housuja?
-Etkö huomaa, että minulla on puolukkapäivät, ärähti Marjamies ja jatkoi marjojen perkaamista.

Seuraavaksi Kedonleijutar törmäsi filosofiin, joka istui iltaa invataksinkuljettajansa kanssa.
- Olen siisti kottarainen ja nakertelen näkkäriä sängyssäni. Mentäisiinkö kaikki kolme meille keräilemään näkkärinmuruja ilman housuja, kujersi Kedonleijutar taputellen invataksinkuljettajaa.
-Invataksi tuo, mutta ryhmäseksi ei vie, tyrmäsi invataksinkuljettaja ja ajoi filosofin invataksilla kotiinsa.

Tutut ilmavaivat antoivat taas merkkejä itsestään ja Kedonleijutar suunnisti kohti naistenhuonetta. Erehdyksessä hän kuitenkin astui miesten puolelle, missä Uimastadikan Äijä oli juuri tulossa pöntöltä.
-TÄÄLLÄKIN NAISET PYÖRIVÄT JALOISSA KUN MINULLA ON HOUSUT PUOLITANGOSSA, karjui Äijä niin uhkaavasti, että Kedonleijutar pinkaisi pakoon. Ovella hän törmäsi Pelle Hermanniin.
-Olet hirveän seksikäs. Lasketaanko housut puolitankoon ja tehdään temput kopissa, ehdotti Kedonleijutar.
-Rajansa se on pelleilylläkin, sanoi Pelle Hermanni ja lähti Pikku Kakkoseen pelleilemään.

Kedonleijutar asteli Sotaveteraanin luo ja sanoi;
-Sotiminen on seksikästä. Otettaisiinko pieni lähitaistelu ilman housuja?
-Ei onnistu.
-Miksi ei? Pelkäätkö muka Tonya?
-En, vaan hania, vastasi Sotaveteraani ja osoitti lähistöllä seisovaa vaimoaan

Lopulta Kedonleijutar meni jututtamaan Pentti Linkolaa, joka kyhäili linnunpönttöä.
-Olen siisti kottarainen ja minulla on vauvakuume. Otettaisiinko housut pois ja leikittäisiin vauvantekoleikkiä?
-Kiinni veti. Ihmiset pitäisi steriloida ja listiä ja kottaraisten täyttää maa, innostui Linkola.

Ja niin Kedonleijutar pääsi vieraisiin. :afterglow:
Biitistä sekaisin
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#73

Viesti Keiju »

Sokrates.... :smt082 ...ei saa, ku mahaan sattuu. :lol:
Purskautin kyllä kahvit näytölle tästä. Minäkö se taksikuskia taputtelinkin?
"Kerro, kerro hajustin, kell`on leija kitkerin"
Hyi häppee jo. Minähän en noin käyttäydy. Omista tavoistas taidat puhua. :evil:
Mentäisiinkö kaikki kolme meille keräilemään näkkärinmuruja ilman housuja
Tuollaisen miehen minäkin tahtoisin löytää. Mutta ei onnistunut edes tarinassa.
Lopulta Kedonleijutar meni jututtamaan Pentti Linkolaa
Voisin mennäkin. Hän on horoskoopissa sama kuin minä, mutta hänen ikäluokastaan kerkisin jo mielipiteeni lausahtamaan.

Ai niin ja kaikille tiedoksi, että Sokrates täyttää ylihuomenna vuosia!!!!
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

sokrates
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 654
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#74

Viesti sokrates »

Marraskuun 12 täytän vasta.

Ja Kedonleijutar-trilogia päättyy ensi viikon jaksoon..........
Biitistä sekaisin
Kuvake
Nabil Mokhtari
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 498
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#75

Viesti Nabil Mokhtari »

"Pissismiehen identtinen kaksoisveli Tang Lang -mies"? :smt082
No, onhan Mika nyt melko iHqDaA :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 35 kurkkijaa