Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Onko linja muuttunut?

Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Onko linja muuttunut?

#16

Viesti Lasse Candé »

Ralle Ryökäle kirjoitti: Ookoo... Potku onkin näemmä aika tavalla hiljentynyt ja kutistunut tämän myötä, ei siinä mitään.
Lue: korrelaatio, kausaliteetti.
Samalla pohdi, milloin edes se korrelaatio on todellinen.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Onko linja muuttunut?

#17

Viesti Lasse Candé »

MikkeM kirjoitti: Ei puhuta ikävistä aiheista, josko ne siitä katoaisivat ??

Ymmärrän tavallaan, että tietyt aiheet kielletään, mutta toisaalta ärsyttää, että jos et ole enemmistön kanssa samaa mieltä, niin ei saa keskustella, harvassa aiheessa, en ole tosin kaikkia lukenut, ollaan esim mamut vidduun ja sivarit on homoja jne, eli suht asiallisesti kumminkin on keskustelu käynyt, tosin jankkaamiseksi on mennyt, eikä uusia näkökulmia ole välttämättä tullut...
Tässähän ongelman ydin on tavassa miten ennen keskusteltiin kun vielä sai. MITEN.
Kaikki perustelut mitä olen ikinä nähnyt, ovat olleet tyyliä "ei tää wittu vain näköjään toimi". Saamme syyttää tästä itseämme. Tai en minä, koska olen malliesimerkki hyvästä keskustelijasta, mutta kun ne muut. :D

Tapa miten teemat nousevat edelleen esiin hälyttää. Siis se tapa. Kyse on selvästi poliittisesta köydenvedosta eikä konsensushakuisuudesta. (Edes sen suhteen, missä erimielisyydet ovat.)

Valitettavasti sitä köydenvetoa on nyt muilla politiikan alueilla ja jos jokin mielipide on väärä, se on potkun tiettyjen tyyppien rummuttaman vastainen tai edes perusteluja kyseenalaistava. Valitettavasti.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Onko linja muuttunut?

#18

Viesti Mjölnir »

Lasse Candé kirjoitti:Kyse on selvästi poliittisesta köydenvedosta eikä konsensushakuisuudesta.
Niin, valitettavasti tuntuu siltä, että konsensusta ei haluta, vaan halutaan huutaa vain että noi muut on väärässä.

No, siksi keskitytään siihen olennaiseen tällä foorumilla.

Kyllä noita yhteiskunnallisia foorumeita löytyy, jossa voi purkaa pahaa oloaan, jos haluaa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Onko linja muuttunut?

#19

Viesti Lasse Candé »

Jatkaen tuosta Mjölnirin lajipainotuksesta, uskon kyllä itse enemmän että politiikka aikoinaan nimenomaan tappoi osan lajikeskustelusta. Se että osa politiikasta tapettiin on lajiasioille vain hyvä. Samoin läpi mennyt ehdotukseni kahvilan poistamisesta tuosta tuoreimmista jutuista. Maalasi meinaan erikoista kuvaa kamppailulajifoorumista silloin. Saamarin hyvä, että tekniikka mahdollisti.
Kuvake
Gjagor
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 180
Lauteille: Syyskuu 2013

Onko linja muuttunut?

#20

Viesti Gjagor »

Hyvä ettei tiettyjä ylipotkijoiden arkoja aiheita hyväksytä ollenkaan. Olisi suuri sääli jos joku kamppailuasioiden suhteen tuottelias kirjoittaja saisi porttikiellon siksi että omaa sellaisia poliittisia mielipiteitä joita ylipotkijat eivät kykene ymmärtämään.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Onko linja muuttunut?

#21

Viesti Lasse Candé »

Gjagor, eihän sellainen nyt ole mitenkään mahdollista. :D :D
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Re: Onko linja muuttunut?

#22

Viesti TimoS »

Gjagor kirjoitti: Hyvä ettei tiettyjä ylipotkijoiden arkoja aiheita hyväksytä ollenkaan. Olisi suuri sääli jos joku kamppailuasioiden suhteen tuottelias kirjoittaja saisi porttikiellon siksi että omaa sellaisia poliittisia mielipiteitä joita ylipotkijat eivät kykene ymmärtämään.
Voi kyynel, ei saakaan kirjoittaa joka paikassa mitä sylki suuhun tuo. On se vaan niin väärin
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Huppu
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 493
Lauteille: Lokakuu 2010

Onko linja muuttunut?

#23

Viesti Huppu »

Minun mielestäni nuo ketjut olisi pitänyt laittaa ylipotkijoille sallittaviksi, eikös ne silloin ole piilossa google haustakin?
Oss!
Kuvake
Gjagor
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 180
Lauteille: Syyskuu 2013

Re: Onko linja muuttunut?

#24

Viesti Gjagor »

TimoS kirjoitti:
Gjagor kirjoitti: Hyvä ettei tiettyjä ylipotkijoiden arkoja aiheita hyväksytä ollenkaan. Olisi suuri sääli jos joku kamppailuasioiden suhteen tuottelias kirjoittaja saisi porttikiellon siksi että omaa sellaisia poliittisia mielipiteitä joita ylipotkijat eivät kykene ymmärtämään.
Voi kyynel, ei saakaan kirjoittaa joka paikassa mitä sylki suuhun tuo. On se vaan niin väärin
Voit varmaan kertoa miten viestisi liittyi lainaamaasi viestiin?
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Onko linja muuttunut?

#25

Viesti Lasse Candé »

Gjagor ytimessä, jälleen kerran.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Onko linja muuttunut?

#26

Viesti Andy »

Minullakin on vahvoja mielipiteitä maahanmuuttoasioista mutta kyllä netistä löytyy paikkoja joissa niistä voi keskustella niin paljon kuin sielu sietää. Nähdäkseni ne eivät kuitenkaan tuota tälle palstalle mitään lisäarvoa.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

Onko linja muuttunut?

#27

Viesti Ralle Ryökäle »

Juuri näin. Eihän niitä ketjuja ole kenenkään pakko lukea. Millään muulla foorumilla tämä ei näytä olevan ongelma. Rajaaminen on sikäli aika lapsellista ja hölmöä' varsinkin tuollaisilla saatesanoilla kuin yllä. Mutta ollaan hyshys ni kaikki on allright.
Aika moni näkisi että avoin keskustelu nimenomaan toisi lisäarvoa, eihä siinä pitäis mitään epäselvää olla.
Viimeksi muokannut Ralle Ryökäle, tammi 6, 2016, 12.23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Onko linja muuttunut?

#28

Viesti Lasse Candé »

No nyt tuli näköjään sivuutettua lahjakkaasti se, että voihan niistä sitten jauhaa niillä muilla foorumeilla. Kuten näköjään myös kaikki muukin, mutta ollaan hyshys ni kaikki on allright (sic). ;)
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

Onko linja muuttunut?

#29

Viesti Ralle Ryökäle »

Tä? Mun mielestä täällä on keskustelu ollut aina sangen asiallista. Ehkä tämä eskalaatio johtuu enemmänkin siitä että palstalle on kasaantunut poikkeuksellinen määrä mimoosan kukkia eli herkkiksiä ja joka asiasta pöyristyjiä. Sääli sinänsä kun valta osa on todella viksua porukkaa.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Onko linja muuttunut?

#30

Viesti Lasse Candé »

Minä tahtoisin ilomielin jotkut lähtijät takaisin lajikeskusteluihin. Ja jotkut semisti kürpiintyneet aktiivisemmiksi.
Olen samaa mieltä että herkkiksiähän ne, mutta mitä sitten, jos antia lajiasioihin on? Ongelma siis siinä että lajijutut kärsii politiikasta ja se on per-c:stä.

Lajipuolella mua ei haittaa, onko siellä persu, kokkari, mädättäjä, Ralle, Jorma vaiko peräti koulutettu apina. Joiltain lähtee maku ja ottavat 1. itseensä ja 2. henkilöitä kiikariin.

Koska vain harva pystyy tuolla oikeassa maailmassa olemaan viilipytty (ja niin täälläkin, ihan myös niistä jäljelle jääneistä) niin on järkevämpää vain välttää niitä aiheita jotka tuottavat näitä (omasta mielestäni) ämmämäisiä, inhimillisiä reaktioita.

Täällä pystyy ihan oikeasti vain harva erottelemaan henkilöt asioista. Pidän itseäni tuossa suht hyvänä, mutta taitaapa se vastakirjoittaja perqele mullakin välillä vaikuttaa sävyihin.
EDIT: ... koska "sen toisen vika".
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 16 kurkkijaa