Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Jeet Kune Do Finland

Kiinalaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Jeet Kune Do Finland

#121

Viesti carenza »

Dodii, nyt on sitten Kauhajoen salikisatkin pojilla takana. Sama miehitys kuin oli Lappeenrannassakin eli kaksi ottelijaa meiltä.
Ensimmäinen matsi hävittiin pisteillä, toinen voitettiin ja kolmas (toinen meidän ottelijoista otti siis kaksi matsia) oli tasapeli.

Nyt pistetäänkin tappelurukkaset kesäksi jäihin ja syksyllä sitten mahdollisesti lisää. Toki treenit jatkuvat normisti mutta kehämatsit siis laitetaan huilille :)
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
IIsakki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1624
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: E-Pohojanmaa

Jeet Kune Do Finland

#122

Viesti IIsakki »

carenza kirjoitti: Dodii, nyt on sitten Kauhajoen salikisatkin pojilla takana. Sama miehitys kuin oli Lappeenrannassakin eli kaksi ottelijaa meiltä.
Ensimmäinen matsi hävittiin pisteillä, toinen voitettiin ja kolmas (toinen meidän ottelijoista otti siis kaksi matsia) oli tasapeli.
...........

Voi prkl, melkein naapurissa... Tämän kun olis tiennyt, olisin varmasti lähtenyt kattomaan..
Potkuholisti
"The Art is in the Person, all we have to do is Bring it Out!"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin." -Mjölnir
"Mora. Kun sanat ei auta ja kädet ei riitä"
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Jeet Kune Do Finland

#123

Viesti carenza »

IIsakki kirjoitti:
carenza kirjoitti: Dodii, nyt on sitten Kauhajoen salikisatkin pojilla takana. Sama miehitys kuin oli Lappeenrannassakin eli kaksi ottelijaa meiltä.
Ensimmäinen matsi hävittiin pisteillä, toinen voitettiin ja kolmas (toinen meidän ottelijoista otti siis kaksi matsia) oli tasapeli.
...........

Voi prkl, melkein naapurissa... Tämän kun olis tiennyt, olisin varmasti lähtenyt kattomaan..
Halusivat pitää pienimuotoisena katsojakunnan siksi eivät isommin ilmoitelleet missään.
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Jeet Kune Do Finland

#124

Viesti carenza »

Tuore haastattelu Radio Megassa ;)

http://filesmelt.com/dl/sifu_haastattelu.mp3" onclick="window.open(this.href);return false;
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Jeet Kune Do Finland

#125

Viesti carenza »

No tässä sitten teen hieman vauhdikkaammin, ja heti oli pari kertaa vahinko todella lähellä. btw kaikki nuo tekemiset tuossa ovat sitten flowista eli ei etukäteen suunniteltuja

" onclick="window.open(this.href);return false;
Kari Aittomäki kirjoitti: Mä en myöskään saa edelleenkään tajuttua mikä on negaatioitten anti?
Mä lasken sen, ne yhäti kokemattoman kansanosan itseviihdyttelyksi.
Miltei pelkästään.
Mä olen puhunut ja kirjoittanut tästä kunnioituksesta (kaikkien) kyllästymiseen asti kai..
Joten mun on vedettävä johtopäätös että vain ne, he, me, jotka on oikeesti koeponnistettu.. pystyvät hylkäämään minäkuviaan.
Enkä taaskaan puhu pelkästään kampittelukontekstissa.

Olenkos.. en kai ole jutellut termistä "näkymätön kamera".
Jota vastaan olen saarnannut vuosikymmeniä. Kuinka metodit monet laittaa hyvää treeniaikaa esiintymisosastoon, siihen että näytetään makeilta ja vakuuttavilta.
Kattokaa oikealla silmällä jotain tosipätevää mukilointipoikaa, se ulkoinen tekeminen ihan olemusta myöten on tosiusein kaikkea muuta kuin heroottista esittäytymistä.. Mutta se viikate kun heilahtaa niin tosi on kyseessä.

Mä tajusin tämän ristiriidan jo varhain kun vertasin näkemiäni ja kokemiani kamppailulajien esilletuontiin. Kun kovimmat, oikeesti kovimmat sällit ei olleetkaan niitä salien näyttävimpiin juttuihin pystyjiä.
Tajusin jo aikasin että salilla paitsi treenataan myös esiinnytään muttaettä tilanteessa van sovelletaan. Usein epäonnistuen.

Nyt tuntuu, että esitetylle vyökoe-matskulle esitetään näyttävyys- eli viihdyttäytymisvaateita.
Niinku täsmällisyyttä, raivokkuutta ja nelsoninvoltteja.
Ei nähdä onnistuneita painonsiirtoja, vauhdissa otteen kiristämistä ja suunnitelmaa bee eli go-wt-flow-meininkiä.
Silloinkun ekajuttu meneeki häneksi.

Toisin sanoen, ei tajuta sitä mistä minäitte pidin tavattomasti Larry Hartsellin opissa..
Jos tuo juttu ei mee sukkana sisään, vaihdetaan kulmaa ja kälmää ja jatketaan.
Mun mielestä nuo jätkät esittiihan riittävän hyvin niitä periaatteita joista koko jutussa on kyse, enkä lainkaan epäile etteikö Carenza tekisi juttuja vauhdikkaammin.

Juutuubi sux.

edit, lähinnä typoja.
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Jeet Kune Do Finland

#126

Viesti JanneM »

Mihin lajiin ne "bujinkan tyyliset" itsepuolustusjutut kuuluivat?
edit: löytyy wooden dummy juttujen jkälkeen.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Jeet Kune Do Finland

#127

Viesti carenza »

JanneM kirjoitti: Mihin lajiin ne "bujinkan tyyliset" itsepuolustusjutut kuuluivat?
edit: löytyy wooden dummy juttujen jkälkeen.
Wing Chuniin (ja löytyvät esim. juurikin siitä wooden dummysta eli Fut Sao, Jut Guyek ja Deem Jern nyt ainakin näyttivät olevan käytössä) :)
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Jeet Kune Do Finland

#128

Viesti JanneM »

OK. Meikälle kun noi on niin tuntemattomia juttuja nuo chunit.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Alapotku
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 227
Lauteille: Heinäkuu 2011
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Defendo
Sivulajit: Libre Fighting, Baraw Sugbo, kuntonyrkkeily, Combat Hapkido
Takalajit: Thaiboxing

Jeet Kune Do Finland

#129

Viesti Alapotku »

Kävin Oulussa Risterin Maphilindo Silat -seminaarissa viime viikonloppuna. Kyseessä olivat minulle ensimmäiset JKD-harjoitukset ja mukavaa oli. Opin uutta sekä Risteriltä että Oulun JKD-porukalta,joiden joukossa olin (ihme kyllä) ainoa ulkopuolinen. Oli mukava treenata osaavampien kanssa. Mustavöisetkin tarjoutuivat aloittelijan harjoituskaveriksi ja ohjaus oli hyvää. Kiitokset!
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Jeet Kune Do Finland

#130

Viesti carenza »

Alapotku kirjoitti: Kävin Oulussa Risterin Maphilindo Silat -seminaarissa viime viikonloppuna. Kyseessä olivat minulle ensimmäiset JKD-harjoitukset ja mukavaa oli. Opin uutta sekä Risteriltä että Oulun JKD-porukalta,joiden joukossa olin (ihme kyllä) ainoa ulkopuolinen. Oli mukava treenata osaavampien kanssa. Mustavöisetkin tarjoutuivat aloittelijan harjoituskaveriksi ja ohjaus oli hyvää. Kiitokset!
Oleppa hyvä ja kiitokset mielenkiinnosta/osallistumisesta :) Itseasiassa oli paikalla toinenkin koulun ja oulun ulkopuolinen oli vaan niin hyvin naamioitunut (seuran paitaan ) :D
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
IIsakki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1624
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: E-Pohojanmaa

Jeet Kune Do Finland

#131

Viesti IIsakki »

Onkos JkdFinlandilla mitään seminaareja tulossa?
Potkuholisti
"The Art is in the Person, all we have to do is Bring it Out!"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin." -Mjölnir
"Mora. Kun sanat ei auta ja kädet ei riitä"
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Jeet Kune Do Finland

#132

Viesti carenza »

Hyvä kysymys eli kyllä on.

Jon Rister tulossa semittämään marraskuun lopussa jälleen kerran, Helsinkiin ja Ouluun käy Ameriikan pojjan tie taas. Laitanpa tästä mainoksen tännekin kunhan ehdin.


Francis Fong tulossa myöskin semittelemään maaliskuussa jälleen kerran ja ensimmäistä kertaa myös Helsinkiinkin!

Molemmat semit ovat tuttuun tyyliin avoinnna kaikille kunhan ikäraja suurinpiirteein täyttyy :)
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Jeet Kune Do Finland

#133

Viesti carenza »

Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Jeet Kune Do Finland

#134

Viesti carenza »


Yritin väkertää tuota mainosta paremmin auki vaan ei onnistunut eli jospa joku kyvykkäämpi voisi auttaa? :)
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
Kuvake
Lasileuka
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 864
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Jeet Kune Do Finland

#135

Viesti Lasileuka »

carenza kirjoitti:

Yritin väkertää tuota mainosta paremmin auki vaan ei onnistunut eli jospa joku kyvykkäämpi voisi auttaa? :)
:) tapahtumapaikkojen osoitteet ja kellonajat olisi hyvä olla jo ilmoituksessa. Seuran omille harrastajille nuo ovat varmaan selvää pässiä, mutta muille uteliaille tulee turhia steppejä jos pitää vielä mennä jkd.fi sivuille tarkistamaan oman paikkakunnan tarkemmat tiedot - ja tietenkin yhteyshenkilön puh. nro. tai seuran info email olisi aina hyvä olla jokaisessa ilmossa.
Muuten tossa tulee lajia harrastamattomallekin uuvatille (allekirjoittanut) selväksi mistä on kyse.
Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu.
Olen ollut uskossa 20 vuotta eikä minulla ole kuoleman pelkoa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 40 kurkkijaa