Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Aloittelijalle karatepuku?

Japanilaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
kala
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 932
Lauteille: Huhtikuu 2005

Aloittelijalle karatepuku?

#31

Viesti kala »

Unknown kirjoitti: Minkä asteinen pesun tulisi olla jotta tuo America hiukan kutistuisi ja vyökin menettäisi pituuttaan?
95 asteessa pitäisi keittää, jotta jotain toivoa on. Oma Americani ei kyllä paljoa kutistunut, vaikka monta kertaa yritetty.
karate ni sente nashi

"Civilized men are more discourteous than savages because they know they can be impolite without having their skulls split."
Conan The Cimmerian
mpeltonen
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 7
Lauteille: Marraskuu 2012

Aloittelijalle karatepuku?

#32

Viesti mpeltonen »

Itsekin tuli tuo America hommattua. Äkkiä tuohon jäykempään materiaaliinkin näköjään tottuu. Itse olen vajaa 173 cm pitkä ja 175 cm:n puku on juuri sopivan kokoinen.
karatemies
potkutyyny
potkutyyny
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1
Lauteille: Lokakuu 2014

Aloittelijalle karatepuku?

#33

Viesti karatemies »

Itse tilasin kimppatilauksena karateporukan kanssa puvut. Pukuna tuli Hayshin polyesteri/puuvilla sekoitus puku. Varoitan täällä että elkää tilatko reilua pukua tältä merkiltä! Itse tein sen virheen. Olen 185cm pitkä ja puvut menevät 10cm välein, joten tilasin 190cm puvun. Puku on todella iso! On varmaan juuri sopiva 195cm kaverille. Ei kutistunut 95 *C pesussakaan. Hauska että yleensä vaatteita ostaessa on se ongelma että lahkeet ja hihat ovat liian lyhyet, eikä tarpeeksi pitkiä tahdo löytyä. Tässä lahkeet roikkuvat maassa vaikka vedän vyötärön kylkiluiden päälle :D Eli tilatkaa itsellenne vähän liian pieni puku kuin iso jos olette pituudelta juuri tuossa välimaastossa!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 19 kurkkijaa