Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Okinawa Direct

Japanilaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Niksoni
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 203
Lauteille: Syyskuu 2010

Okinawa Direct

#1

Viesti Niksoni »

Pahoittelen jos laitoin tämän väärään ketjuun.

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä sivusta? Tarvisi tilata tuo shureidon nw 3 tässä kohta puoliin ja mietin kannattaako se tilata tuolta vaiko jälleen kerran sähköpostien välityksellä tuolta itse shureidon omilta sivuilta?
Whatever doesn't kill you...It's gonna leave a scar
Ale
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1210
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Lahti
Etulaji: Shorin-ryu Seibukan karate-do
Sivulajit: Okinawalainen kobudo
Takalajit: JKA-Shotokan
Sin moo hapkido
Shorin-ryu (Okuhara-ha)

Okinawa Direct

#2

Viesti Ale »

Niksoni kirjoitti: Pahoittelen jos laitoin tämän väärään ketjuun.

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä sivusta? Tarvisi tilata tuo shureidon nw 3 tässä kohta puoliin ja mietin kannattaako se tilata tuolta vaiko jälleen kerran sähköpostien välityksellä tuolta itse shureidon omilta sivuilta?

Katsoppas tuolta Espanjan Kamikazesta
http://www.kamikazeweb.com/index.php?ptrcode=92815" onclick="window.open(this.href);return false;
(Nähdäksesi hinnan veroineen rekisteröidy sivuille.)

Varastossa olevat tuotteet tulevat kotiovelle noin kymmenessä arkipäivässä, eikä tarvitse huoletia tullimaksuista. Postikuluja kertyy n 7€. Jos tilaat itse suoraan Okinawalta niin pelkkiä postikuluja tulee muistaakseni n 40€ + tulli+ alv.

PS. Itse en enää NW-3:sia jatkossa osta. Perinteinen puuvilla tk-10 on paljon parempi treenatessa. NW-3 tarttuu ikävän voimakkaasti reisiin hikoillessa.
Aleksi Isotalo
http://www.seibukanlahti.fi

"People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf."
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. "
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 37 kurkkijaa