Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Karatepuku

Japanilaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Jussi*M
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 1534
Lauteille: Maaliskuu 2005
Etulaji: Karate JKF Wadokai
Sivulajit: Haidong Gumdo, nyrkkeily

Karatepuku

#361

Viesti Jussi*M »

On naruvyötärö. Miulla ei ennen olekaan ollut sellaista vaan kaikki on olleet kuminauhavyötäröllä. Huomenna pääsee testaamaan miltä tuntuu.
"On olemassa aina joku, joka tietää sinua itseäsi paremmin, mitä olet sanomallasi tarkoittanut.". -emeritusprofessori Osmo A. Wiio
*Kirjoitan yksityishenkilönä ja harrastajana, eivätkä kommenttini edusta minkään organisaation virallista kantaa.*
Kuvake
Parccipircco
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 41
Lauteille: Heinäkuu 2012
Paikkakunta: Ylöjärvi

Karatepuku

#362

Viesti Parccipircco »

Jussi*M kirjoitti: Matsurun puku kate De-luxe. Arvioita, kommentteja?

http://www.budosport.fi/LargeProductCar ... uctid=0157" onclick="window.open(this.href);return false;

Ko. Matsurun puvun takki on kyllä ihan ritsa. Helma aivan liian lyhyt ja leikkaus ontuu muutenkin. Oli karateliiton sponssipuku -11 kauden, ei ole enää.
G12
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 150
Lauteille: Syyskuu 2007

Karatepuku

#363

Viesti G12 »

Pidennetäänpäs ketjua...

Olisiko teillä ehdottaa laadukkaita vaihtoehtoja jotka täyttäisivät seuraavan listan kriteerit:

- ei kuminauhavyötäröä
- ylös sijoitettu haarakiila
- korkealle istutetut hihat
- mieluusti "tournament cut"
- "ylipitkälle" laskeva helma
- kestää jopa vähän repiäkin

Mittojen mukaan teettämällä saa tietysti mitä vain, mutta jätetään tämä vaihtoehto toistaiseksi laskuista. Leveyden osalta saisi olla mieluummin napakampi kuin purje. Ylipitkä helma on must.

Voipi olla myös sekoitetta. Matskulla ei sinänsä ole väliä mutta sillä on että hengittää riittävästi.

Tattis.

PS. jos leveys on ongelma voi olla myös mallia teltta. Mieluummin ei, mutta realiteetit jne. :oops:
-----------
grappling
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 66
Lauteille: Elokuu 2012

Karatepuku

#364

Viesti grappling »

Olen ajatellut hommata toisen puvun treenikayttoon. Olen katsellut tuota Tokaidon NST:ta. Mika koko olisi paras tallaiselle 183cm ja noin 77-80 kiloiselle kaverille? Itse olen tullut siihen tulokseen, etta koko 6,5 olisi juuri passeli. Mitas sanotte?
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 1617
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Karatepuku

#365

Viesti injunjack »

Katto mittoja, eikös niitä löydy sieltä mistä oot ostamassa, ja vertaa olemassaolevaan pukuun

Ei sun pituus ja paino kerro muuta kuin että oot kuikka ;)

huomioonotettavia mittoja kun on muitakin kuin pituus ja paino.
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
grappling
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 66
Lauteille: Elokuu 2012

Karatepuku

#366

Viesti grappling »

injunjack kirjoitti: Katto mittoja, eikös niitä löydy sieltä mistä oot ostamassa, ja vertaa olemassaolevaan pukuun

Ei sun pituus ja paino kerro muuta kuin että oot kuikka ;)

huomioonotettavia mittoja kun on muitakin kuin pituus ja paino.
Kuikka ei mennyt pahasti metsaan. :smt003 Tarkennusta: ohuet jalat, kapea lantio ja rasvat erittain alhaalla. Anderson Silva tyylinen kuikka kyseessa.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Karatepuku

#367

Viesti Jorge »

Saat muuten luvan sitten todistaa, että taidotkin ovat Andersonin tasolla :badgrin:

Mutta kyllä sulle varmaan löytyy Nipponista aito made-in-Japan Tokaido tournament cutilla, vaikka kaikki mallithan kaltaisellesi apinakädelle ovat lyhythihaisia. Saat sitten käyttää sitä Häkkisen paheksumaa made-in-China Tokaidoasi kahvakuugeleiden ja muiden kidutusvälineiden kanssa mylläämiseen.
Ale
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 1210
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Lahti
Etulaji: Shorin-ryu Seibukan karate-do
Sivulajit: Okinawalainen kobudo
Takalajit: JKA-Shotokan
Sin moo hapkido
Shorin-ryu (Okuhara-ha)

Karatepuku

#368

Viesti Ale »

Jorge kirjoitti: Saat muuten luvan sitten todistaa, että taidotkin ovat Andersonin tasolla :badgrin:

Mutta kyllä sulle varmaan löytyy Nipponista aito made-in-Japan Tokaido tournament cutilla, vaikka kaikki mallithan kaltaisellesi apinakädelle ovat lyhythihaisia. Saat sitten käyttää sitä Häkkisen paheksumaa made-in-China Tokaidoasi kahvakuugeleiden ja muiden kidutusvälineiden kanssa mylläämiseen.
NST- on Tokaidon japanin linjalta.
Aleksi Isotalo
http://www.seibukanlahti.fi

"People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf."
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. "
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Karatepuku

#369

Viesti Jorge »

Niin on ja mulla on luotettavaa tietoa siitä, että nimim. grappling on itse menossa piakkoin paikan päälle.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Karatepuku

#370

Viesti Jorge »

Ja Kiinan mallilla tarkoitin Tokaido Arashi - pukua
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 1617
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Karatepuku

#371

Viesti injunjack »

Tuolta
http://www.kuroobiya.com/shop/index.php ... cts_id=301" onclick="window.open(this.href);return false;

koko laatikon vierestä löytyy size chart. Mittaa ja vertaa. Se on edelleen paras vastaus...
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
grappling
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 66
Lauteille: Elokuu 2012

Karatepuku

#372

Viesti grappling »

Vanha kunnon size chartti ei jata ketaan kylmaksi! Kuroobiya vaikuttaa luotettavalta sivustolta!
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 108
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Karatepuku

#373

Viesti Jussi Häkkinen »

Kainalo-kainalo -mitta on hyllypuvuissa tärkein. Älä ota liian suurta, mutta älä anna kinnata.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 1617
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Karatepuku

#374

Viesti injunjack »

Sano Ale mitä tahansa, mä olen saanut vain loistavaa palvelua, ja molemmat puvut ja vyö oli just sitä mitä piti.
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
Ale
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 1210
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Lahti
Etulaji: Shorin-ryu Seibukan karate-do
Sivulajit: Okinawalainen kobudo
Takalajit: JKA-Shotokan
Sin moo hapkido
Shorin-ryu (Okuhara-ha)

Karatepuku

#375

Viesti Ale »

grappling kirjoitti: Vanha kunnon size chartti ei jata ketaan kylmaksi! Kuroobiya vaikuttaa luotettavalta sivustolta!
injunjack kirjoitti: Sano Ale mitä tahansa, mä olen saanut vain loistavaa palvelua, ja molemmat puvut ja vyö oli just sitä mitä piti.
Ja v!tut.
Olen kyseisestä firmasta kerran tilannut, enkä toiste tilaa. Tilasin tuolta 250€ hintaisen puvun. Puvun mukana tuleet housut olivat kuitenkin pari numeroa liian suuret.
Palvelun laatu mitataan silloin, kun jokin menee pieleen ja asiakas haluaa hyvitystä virheellisestä tuotteesta ei silloin kun tilaus menee putkeen. Kuroobiya ratkasaisu oli kiistää tehneensä virhettä ja kieltäytyä hyvityksistä.

Vaikka Hamid Abassalty onkin melko aktiivinen nettikeskustelija ei "nettikaveruus" tee miehestä sen luotettavampaa.
Aleksi Isotalo
http://www.seibukanlahti.fi

"People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf."
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. "
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 43 kurkkijaa