Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kimmo Obioran hehkutusvideo

Japanilaiset lajit

Valvoja: Valvoja

karate2006
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2
Lauteille: Joulukuu 2006

#16

Viesti karate2006 »

Kimmo Obiora on todellakin aivan huippu karateka!!
Olen nähnyt hänet ottelemassa ja voin todeta suoralta kädeltä teitä näkemättä ja teidän taustoja tuntematta että tulisi pojille nopeasti nuha kun kimmo alkaisi myllyttämään!!! Olen nähnyt kun kimmo tykittää nyrkkeilijöitä niin pahasti kajuuttaan että ovat pojat olleet ihmeissään!! Obioraa näkee päivittäin Helsingin kisahallilla treenailemassa, jos pojat pidätte karatea hippana niin käykää nykäsemässä kimmoa hihasta ja kysykää haluaisiko hän tulla leikkimään hippakaratea teidän kanssa!! aivan varmasti tulee ja sen jälkeen karate ei teidän mielestä olekaan enää hippaaa!!
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

#17

Viesti Jussi Häkkinen »

karate2006 kirjoitti: ja sen jälkeen karate ei teidän mielestä olekaan enää hippaaa!!
Mitä tekemistä Obioralla on karaten kanssa? Kilpakaraten kyllä...mutta eri laji.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#18

Viesti AriJ »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
karate2006 kirjoitti:ja sen jälkeen karate ei teidän mielestä olekaan enää hippaaa!!
Mitä tekemistä Obioralla on karaten kanssa? Kilpakaraten kyllä...mutta eri laji.
Eli muistutetaan taas, ettei synny sitä vanhaa sanasotaa, että karatesta on nykyisellään "erilaisia versioita" - okinawalaista karatea, "budo-karatea", kilpakaratea... Kaikilla siis varmaan sama pohja, mutta nykyisellään ehkä eri tavoite, isostikin, paikoitellen.
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#19

Viesti Samppa »

karate2006 kirjoitti: Kimmo Obiora on todellakin aivan huippu karateka!!
Olen nähnyt hänet ottelemassa ja voin todeta suoralta kädeltä teitä näkemättä ja teidän taustoja tuntematta että tulisi pojille nopeasti nuha kun kimmo alkaisi myllyttämään!!! Olen nähnyt kun kimmo tykittää nyrkkeilijöitä niin pahasti kajuuttaan että ovat pojat olleet ihmeissään!! Obioraa näkee päivittäin Helsingin kisahallilla treenailemassa, jos pojat pidätte karatea hippana niin käykää nykäsemässä kimmoa hihasta ja kysykää haluaisiko hän tulla leikkimään hippakaratea teidän kanssa!! aivan varmasti tulee ja sen jälkeen karate ei teidän mielestä olekaan enää hippaaa!!
Legendaarista. Haasteita kaverin (?) puolesta :lol:
Kuvake
Haapasalo
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 712
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Joensuu

#20

Viesti Haapasalo »

karate2006 kirjoitti: Kimmo Obiora on todellakin aivan huippu karateka!!
Olen nähnyt hänet ottelemassa ja voin todeta suoralta kädeltä teitä näkemättä ja teidän taustoja tuntematta että tulisi pojille nopeasti nuha kun kimmo alkaisi myllyttämään!!! Olen nähnyt kun kimmo tykittää nyrkkeilijöitä niin pahasti kajuuttaan että ovat pojat olleet ihmeissään!! Obioraa näkee päivittäin Helsingin kisahallilla treenailemassa, jos pojat pidätte karatea hippana niin käykää nykäsemässä kimmoa hihasta ja kysykää haluaisiko hän tulla leikkimään hippakaratea teidän kanssa!! aivan varmasti tulee ja sen jälkeen karate ei teidän mielestä olekaan enää hippaaa!!
So owned.

Mikä virka ( ei nyt mitenkään pahalla ) on tuollaisella " jos se sitä tätä ja tuota niin sitten te kyllä sitä tätä ja tuota " -tavaralla? Varmasti tältäkin foorumilta löytyis porukkaa jotka sitä ja tätä tehdessään laittaisi ne ja ne sinne tänne ja tuonne.

Keskustelu on mennyt asiallisesti ja rauhallisesti, eikä tuollainen kyllä ollut mielestäni mitenkään Potkun hengen mukainen - eikä just minkään hengen, jos sen arvoihin kuuluu keskustelu ihan suht. älykkäällä tasolla.

Niin ja ei kai tässä kukaan olekaan väittänyt, että Obiora ei osaisi yhtään mitään. Mistä moinen into tuohon viestiin?
Thaiboxing since 31.8.2006
Joensuun Thaiboxing Club
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 18957
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#21

Viesti Andy »

Niin ketä nyrkkeilijöitä se Obiora on vetänyt kajuuttaan? Minäkin olen vetänyt kajuuttaan nyrkkeilijöitä, vapaaottelijoita, thainyrkkeilijöitä ja vaikka minkä lajin harrastajia, mutta entä sitten? Merkitystä on lähinnä sillä, kuinka hyviä kavereita on voittanut, ei sillä mitä lajia nämä treenaavat. Ei mikään laji tee ihmisestä kovaa vaan se treenaaminen. Olen ihan varma siitä, että nyrkkeilystä löytyy ottelijoita, jotka vetävät kajuuttaan Kimmoa ja minua vaikka yhtaikaa.

Kuva
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#22

Viesti bodyguard »

Samppa kirjoitti:
karate2006 kirjoitti:Kimmo Obiora on todellakin aivan huippu karateka!!
Olen nähnyt hänet ottelemassa ja voin todeta suoralta kädeltä teitä näkemättä ja teidän taustoja tuntematta että tulisi pojille nopeasti nuha kun kimmo alkaisi myllyttämään!!! Olen nähnyt kun kimmo tykittää nyrkkeilijöitä niin pahasti kajuuttaan että ovat pojat olleet ihmeissään!! Obioraa näkee päivittäin Helsingin kisahallilla treenailemassa, jos pojat pidätte karatea hippana niin käykää nykäsemässä kimmoa hihasta ja kysykää haluaisiko hän tulla leikkimään hippakaratea teidän kanssa!! aivan varmasti tulee ja sen jälkeen karate ei teidän mielestä olekaan enää hippaaa!!
Legendaarista. Haasteita kaverin (?) puolesta :lol:
Eihän kyseessä ole kaveri, vaan henkilö jonka on nähnyt ottelemassa. Ja jokatapauksessa vaikkei kuitenkaan ole nähnyt ketään tältä palstalta niin onhan se nyt vaan niin että se kumminkin pieksee kaikki... tai jotain :roll: Ainniin, unohtui ne huutomerkit, no laitetaan ne tähän perään kaikki samaan jonoon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
pulkkanaru
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 624
Lauteille: Elokuu 2006

#23

Viesti pulkkanaru »

Vielä kun tuohon perään olisi laittanut KARATE RULEZ! niin olisin voinut postata jo hauskimmat postaukset-ketjuun.
"Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta."
-Alivaltiosihteeri-
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#24

Viesti Paappa »

Oli Obioran ottelumenestys mitä tahansa, olen hänet tavannut ja tyyppi oli mukava mies ja hyvä opettaja. Combatin escrima-porukalle järjestettiin mahdollisuus saada Obioralta nyrkkeilyopastusta ja kokemus oli varsin positiivinen.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 18957
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#25

Viesti Andy »

Joo. Kannattaa ymmärtää, että näitä juttuja kuitenkin lukee useampi maailman- ja euroopanmestari eri kamppailu-urheilulajeista, eikä niitä nyt ihan noin vaan pistekaratepohjilla piestä.

Nopeahan tuo näkyy olevan ja ajoitus on varmasti huippuluokkaa karatetaustojen takia. Ja nyrkkeiltykin on. Mutta millä tasolla? Tietääkö joku Obioran nyrkkeilysaavutuksista tarkemmin? Jotenkin luulisin, että siitä olisi kuultu, jos hänellä olisi esim. SM-menestystä. Tuon videon kuva näyttäisi olevan sotilasnyrkkeilyä ja vielä harrastelijasarjasta, koskapa vastustaja ottelee maiharit ja maastohousut jalassa, mikä ei anna kovin pro-vaikutelmaa.

Perusharrastelijat Obiora varmaan voittaa melkein missä pystylajissa vaan, siitä ei ole epäilystä.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Jointti
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 75
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Häme

#26

Viesti Jointti »

karate2006 kirjoitti: Kimmo Obiora on todellakin aivan huippu karateka!!
Olen nähnyt hänet ottelemassa ja voin todeta suoralta kädeltä teitä näkemättä ja teidän taustoja tuntematta että tulisi pojille nopeasti nuha kun kimmo alkaisi myllyttämään!!! Olen nähnyt kun kimmo tykittää nyrkkeilijöitä niin pahasti kajuuttaan että ovat pojat olleet ihmeissään!! Obioraa näkee päivittäin Helsingin kisahallilla treenailemassa, jos pojat pidätte karatea hippana niin käykää nykäsemässä kimmoa hihasta ja kysykää haluaisiko hän tulla leikkimään hippakaratea teidän kanssa!! aivan varmasti tulee ja sen jälkeen karate ei teidän mielestä olekaan enää hippaaa!!
Epäilemättä kyvykäs hemmo omissa jutuissaan, turha vaan ottaa lämpöä muutamasta eriävästä kommentista.
"Kaikki sitä taivaaseen tahtoo, mutta kukaan ei haluaisi kuolla"
Hokkinen
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 255
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Obiorasta vielä

#27

Viesti Hokkinen »

Vai on Obiora hippastelija :D .

Hän on kyllä sen luokan faitteri, että harvassa on ne ukot, jotka sille pärjää. Käsiä voi vähän roikotella jos on tarpeeksi kova. Obiora on aivan hemmetin lahjakas matsaaja ja ottaa erää säännöillä kuin säännöillä. En kyllä minä lähtisi paljon arvostelemaan noin niinkuin Okinava - Kokutsu Dachi -pohjalta :D .

vähän rajaa poijjaat

- Hokkinen -
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Obiorasta vielä

#28

Viesti bodyguard »

Hokkinen kirjoitti: Vai on Obiora hippastelija :D .

Hän on kyllä sen luokan faitteri, että harvassa on ne ukot, jotka sille pärjää. Käsiä voi vähän roikotella jos on tarpeeksi kova. Obiora on aivan hemmetin lahjakas matsaaja ja ottaa erää säännöillä kuin säännöillä. En kyllä minä lähtisi paljon arvostelemaan noin niinkuin Okinava - Kokutsu Dachi -pohjalta :D .

vähän rajaa poijjaat

- Hokkinen -
No voi hellanlettas, ja tämä liittyi miten mihin?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Obiorasta vielä

#29

Viesti Samppa »

Hokkinen kirjoitti: Vai on Obiora hippastelija :D .
No eikö se "hippakaratessa" ne parhaat saavutuksensa ole tehnyt? Ei se kenestäkään huonoa tee, jos jossain lajissa pärjää. Vaatii varmasti paljon työtä ja taitoa. Mutta jos hailaitti videon nettiin laittaa ja jos se herättää kysymyksiä, niin kai siitä voi kysyä vaikka se video olisi miten kovasta gurusta tahansa?
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 18957
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Re: Obiorasta vielä

#30

Viesti Andy »

Hokkinen kirjoitti: Vai on Obiora hippastelija :D .

Hän on kyllä sen luokan faitteri, että harvassa on ne ukot, jotka sille pärjää. Käsiä voi vähän roikotella jos on tarpeeksi kova. Obiora on aivan hemmetin lahjakas matsaaja ja ottaa erää säännöillä kuin säännöillä.
Onko se otellut muissa lajeissa kuin WKF-karatessa ja sotilasnyrkkeilyssä?
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 74 kurkkijaa