Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kyokushinkai karate

Japanilaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 83
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kyokushinkai karate

#2011

Viesti Mika »

Historian havinaa. Ilmeisesti sällit olivat tuohon aikaan melko tuoreita kiukkusikoja. Ovatko nuo esittelijät potkulaisia?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Kyokushinkai karate

#2012

Viesti JanneM »

Mika kirjoitti:Historian havinaa. Ilmeisesti sällit olivat tuohon aikaan melko tuoreita kiukkusikoja. Ovatko nuo esittelijät potkulaisia?
Tuo värivöinen kaveri on ainakin Pertti Nurmi joka on siis Chitalada thainyrkkeilyseuran omistaja.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 70
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Kyokushinkai karate

#2013

Viesti TimoS »

Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kyokushinkai karate

#2014

Viesti tohtorismies »

Onkos sitä kiukkari toimintaa nyt kaikkialla missä suomenmaassa? Minua kun on aina himottanut ainakin testata lajia niin yritän tässä määrittää maantieteellisesti lähimpänä oleva paikkaa.

Käsi on särki ja kolottaa muutenkin mutta man`s gotta do what man`s gotta do :D
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Kyokushinkai karate

#2015

Viesti JanneM »

tohtorismies kirjoitti:Onkos sitä kiukkari toimintaa nyt kaikkialla missä suomenmaassa? Minua kun on aina himottanut ainakin testata lajia niin yritän tässä määrittää maantieteellisesti lähimpänä oleva paikkaa.

Käsi on särki ja kolottaa muutenkin mutta man`s gotta do what man`s gotta do :D
Mun tietoon ainakin Turku, Lieto, Helsinki, Jyväskylä, Tornio. Muitakin varmsti on.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kyokushinkai karate

#2016

Viesti tohtorismies »

Kajaanissa on myös pieni harjoitusporukka. Ja pääsin kuin pääsinkin eilen kokeilemaan.

Ja hauskaa oli. Kihonia,kovetusharjoitteita sekä pientä knockdownin tynkää loppuun.
Nyt on kintut kipeät ja hyvä mieli. :D
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kyokushinkai karate

#2017

Viesti tohtorismies »

Siinä on mielenkiintoinen haastattelu.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Jussi*M
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 154
Viestit: 1534
Lauteille: Maaliskuu 2005
Etulaji: Karate JKF Wadokai
Sivulajit: Haidong Gumdo, nyrkkeily

Kyokushinkai karate

#2018

Viesti Jussi*M »

Oliko kotimaisella kiukkarilla jossain vaiheessa kevättä joku kisatapahtuma? Jostain jäi mielikuva että maaliskuun lopulla olisi ollut.

Oliko siellä paljon porukkaa, mistä seuroista?

Onko videomateriaalia kisoista? Ois kiva nähdä.
"On olemassa aina joku, joka tietää sinua itseäsi paremmin, mitä olet sanomallasi tarkoittanut.". -emeritusprofessori Osmo A. Wiio
*Kirjoitan yksityishenkilönä ja harrastajana, eivätkä kommenttini edusta minkään organisaation virallista kantaa.*
Veteraani2008
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 10
Lauteille: Lokakuu 2015

Kyokushinkai karate

#2019

Viesti Veteraani2008 »

Osu, Turussa oli kisat maaliskuussa. Ottelijoita oli ihan mukavasti ja useasta eri seurasta. Tässä linkki tuloksiin

https://www.karateliitto.fi/2018/04/03/ ... arch-2018/
Veteraani2008
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 10
Lauteille: Lokakuu 2015

Kyokushinkai karate

#2020

Viesti Veteraani2008 »

niin joo ja jotain videoitakin on postattu ottelijoiden fb sivuille. pitää kattoa saanko niitä jotenkin linkattua tänne.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 83
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kyokushinkai karate

#2021

Viesti Mika »

Veteraani2008 kirjoitti: kesä 23, 2018, 13.50 niin joo ja jotain videoitakin on postattu ottelijoiden fb sivuille. pitää kattoa saanko niitä jotenkin linkattua tänne.
Jos videot ovat julkisia, pelkkä linkki riittää. Facebookissa ja Twitterissä linkki tarkoittaa päivämäärää, EI siis selaimen osoiteriviä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Veteraani2008
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 10
Lauteille: Lokakuu 2015

Kyokushinkai karate

#2022

Viesti Veteraani2008 »

jep, mä katon jossain vaiheessa kun pääsen koneelle. puhelimella en viihti alkaa kikkaileen. Jos joku muu ehtii ensin niin hyvä!
Kuvake
Jussi*M
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 154
Viestit: 1534
Lauteille: Maaliskuu 2005
Etulaji: Karate JKF Wadokai
Sivulajit: Haidong Gumdo, nyrkkeily

Kyokushinkai karate

#2023

Viesti Jussi*M »

Mie löysin googlettamalla viime vuoden kevään kisoista klippejä. Hakusanalla "kyokushin turku open 25.3.2017" pääsee katsomaan youtuben puolella olevia matsivideoita.
"On olemassa aina joku, joka tietää sinua itseäsi paremmin, mitä olet sanomallasi tarkoittanut.". -emeritusprofessori Osmo A. Wiio
*Kirjoitan yksityishenkilönä ja harrastajana, eivätkä kommenttini edusta minkään organisaation virallista kantaa.*
magamies
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 50
Viestit: 700
Lauteille: Joulukuu 2005

Kyokushinkai karate

#2024

Viesti magamies »

Tämmöisen videon löysin Kyokushinkai MM 1975 on mm Howard Collins ottelemassa, tämä ei taida olla se God hand video vaan sitä vanhemmat kisat.
https://www.youtube.com/watch?v=q4mhu1MehY8
Magamies
Kuvake
lumbago
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 101
Lauteille: Syyskuu 2018
Paikkakunta: Kuusankoski
Takalajit: Taekwondo, Krav Maga, Hokutoryu Jujutsu, Aikido

Kyokushinkai karate

#2025

Viesti lumbago »

magamies kirjoitti: tammi 17, 2011, 06.13 Terve: Frimodogista luin jo 90-luvun alussa Budo-Expres lehdestä, kun mies oli suorittanut 2. danin kokeen Kyo-Kushinkaissa, koe oli vaativa, sisälsi 30 miehen kumiten ym.
Terve,

Sattuisiko joltain mahdollisesti löytymään kyseinen Budo-Express lehti ja artikkeli ? Olisi mielenkiintoista päästä lukemaan se, sillä Frimodig oli aikanaan minun opettaja koulussa, oli jo silloin 3 Danin suorittanut ja siitä meille kertoikin miten kuviot meni. Harmittaa kyllä suunnattomasti etten koskaan päässyt oppiin, koska esimerkiksi 2011 kun seura oli pystyssä jonkin aikaa niin meni työvuorot päällekkäin harjoitusten kanssa, joten en siksi päässyt mukaan koskaan... Muuten olisin mennytkin. Tiedän pari muutakin jotka voivottelee samaa asiaa kun ei päässyt koskaan messiin samaisesta syystä :)

Mikäli joltakin löytyy lehti ja artikkeli, niin jos voisi esimerkiksi ottaa kopion ja lähettää postissa (Voin toki maksaa postimerkin yms mikäli tarve vaatii), tai skannata koneelle ja laittaa sähköpostissa sen, koska käsittääksenihän Frimodig ei halua että hänestä netissä levitellään juttuja, joten tuota ei varmaan yleiseen jakoon voi sen vuoksi laittaa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 42 kurkkijaa