Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Luova baarikäyttäytyminen – ilonpitoa vai sikailua?

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

taikaviitta
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 611
Lauteille: Maaliskuu 2011
Paikkakunta: Nokia
Etulaji: Hokutoryu Ju-jutsu
Sivulajit: Kobukai Kobudo / Sutekki ryu Bojutsu
Takalajit: EKJT

Luova baarikäyttäytyminen – ilonpitoa vai sikailua?

#16

Viesti taikaviitta »

Pidemmän päälle jos joku naputtaa sormella pöytää eikä ole taustahälyä mihin se sekoittuisi, niin saattaa alkaa ärsyttämään. Mutta mikä itseäni ärsyttää suunnattomasti on pöytään koko kämmenellä hakkaaminen / rummuttaminen kovalla paukkeella. Sitä mänttäämistä en jaksa kuunnella. Kuitenkin ylivoimaisesti eniten mulla pistää vihaksi järjetön päätön huutaminen ja kailottaminen. Siihen palaa käpy alta aikayksikön. Kieltämättä karaokekin on raskasta kuunneltavaa kun ei sävelkorvaa kaikilla ole ja lauletaan pahasti väärin. Mutta nuotin vieressä on paljon tilaa. Toisaalta vuodet on opettaneet jättämään karaoken lähinnä taustamölyksi. Siihen ei niinkään kiinnitä huomiota enää. Joskus enemmän ja joskus vähemmän.
Aramir
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 42
Lauteille: Heinäkuu 2017
Paikkakunta: Hämeenlinna
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Potkunyrkkeily
Takalajit: Hokytoryo Ju-jutsu

Luova baarikäyttäytyminen – ilonpitoa vai sikailua?

#17

Viesti Aramir »

Totta turiset Taikaviitta. Eikä se pelkkä pöydän rummuttaminen, mutta kun siinä tuppaa aina olemaan epävireisesti täynnä olevia tuoppeja, viinilaseja ja kahvikuppeja, joissa kaikissa lusikka värisemässä rummuttamisen tahtiin.

Kailottaminen on kyllä kuvaava termi.
Kilvenkantaja
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 46
Lauteille: Elokuu 2017
Paikkakunta: Hyvinkää
Etulaji: Defendo
Takalajit: Karate, potkunyrkkeily

Luova baarikäyttäytyminen – ilonpitoa vai sikailua?

#18

Viesti Kilvenkantaja »

Mulle käy toi vislailu tonne selkärankaan,ja antaa aivoille sellaisen "paikallista ja poista äänen lähde" reaktion :D itsekkin harrastan rummuttelua,mutta vain jos asiakas on sammunut otsa pöytään. Pari napakkaa komppikuviota pöytään,niin herää sikeämpikin nukkuja :)
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3354
Lauteille: Elokuu 2011
Paikkakunta: Mansesta päin

Luova baarikäyttäytyminen – ilonpitoa vai sikailua?

#19

Viesti Daddy »

Mä olen kehittänyt itselleni selektiivisen havaintokyvyn. Hermo lepää, suosittelen!
"Täydellinen on hyvän pahin vihollinen"
-Tuntematon
Aramir
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 42
Lauteille: Heinäkuu 2017
Paikkakunta: Hämeenlinna
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Potkunyrkkeily
Takalajit: Hokytoryo Ju-jutsu

Luova baarikäyttäytyminen – ilonpitoa vai sikailua?

#20

Viesti Aramir »

Daddy, selektiivinen havaintokyky ei paljoa auta näissä, koska kyseessä olevat äänet raivoavat tiensä moisen puolustusmekanismin lävitse. Ja muutenkin portsarina kun pitäisi huomioida kaikki massasta poikkeavat äänet, eleet ja toiminta.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Luova baarikäyttäytyminen – ilonpitoa vai sikailua?

#21

Viesti Kari Aittomäki »

Mulla ei ollut ongelmia ilmiön suhteen, olen kyllä mennyt kertomaan että bändi esiintyy eikä arvosta ylimääräistä pöytäperkussiointia. Silloin kun muusikkoja on selvästi vaivannut.
Muutoin.. Grunt can take it. Can take anything.
Vapaalla olen kyllä kehottanut joitain degliderin-kuoroja tukkimaan matoisat turpansa.

Mutta todella hyvä huomio tuo että portsrin tulee olla koko ajan myös kuulolla ja spotata riitasoinnut ajoissa.
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3354
Lauteille: Elokuu 2011
Paikkakunta: Mansesta päin

Luova baarikäyttäytyminen – ilonpitoa vai sikailua?

#22

Viesti Daddy »

Aramir kirjoitti:Daddy, selektiivinen havaintokyky ei paljoa auta näissä, koska kyseessä olevat äänet raivoavat tiensä moisen puolustusmekanismin lävitse. Ja muutenkin portsarina kun pitäisi huomioida kaikki massasta poikkeavat äänet, eleet ja toiminta.
No mulla ei raivaa, ehkä tämä on siis yksilöllistä. Mutta tuo on enemmän kuin totta, että pitää huomata poikkeamat massasta - ja nimenomaisesti ne. Niitä tietenkään selektiivinen havaintokyky ei saa sulkea pois tietoisuudesta.
"Täydellinen on hyvän pahin vihollinen"
-Tuntematon
Aramir
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 42
Lauteille: Heinäkuu 2017
Paikkakunta: Hämeenlinna
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Potkunyrkkeily
Takalajit: Hokytoryo Ju-jutsu

Luova baarikäyttäytyminen – ilonpitoa vai sikailua?

#23

Viesti Aramir »

Täytyy vielä kertoa se, että tätä nykyä arkisin on sen verran rauhallista tai sitten kukaan asiakkaista ei nosta niskakarvoja pystyyn, niin minä tavaan kirjoja narikassa ja annan alitajunnan hoitaa vahtimisen. Kyllä se se sitten ilmoittaa, kun on aika kohdistaa suurempaa huomiota tapahtumiin. Saattaa tietysti olla, että asiakkaiden epävireiset törähtelyt saa sormeni hyppimään riviltä toiselle ja tarinoiden loogisuus kärsii, mikä saa minut ärsyyntymään. :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 34 kurkkijaa