Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Keskustelua sanasta "ry​ssä"

Keskustelua yhteiskunnallisista ja vakaumuksellisista aiheista. Edellyttää kirjautumista. Muista kohteliaisuus, kunnioitus ja alueen säännöt.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Tykännyt: 130 kertaa
Tykätty: 418 kertaa

Keskustelua sanasta "ry​ssä"

Viesti Mjölnir »

Melko varma, että tuosta Venäjä hakee provokaatiota, tehdään kulkue, hups kun tuli vähän riitaa suomalaisten kanssa, johtopäätös = Suomessa alistetaan venäläisiä, mennäänpä puolustamaan niiden oikeuksia, kunhan saadaan tää kolmipäiväinen erikoisoperaatio loppumaan ensin Ukrainassa

Valvomo: Jaettu täältä.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Lasse Candé
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2007
Tykännyt: 837 kertaa
Tykätty: 429 kertaa

Venäjänmaa

Viesti Lasse Candé »

Tuo jatkuva rasistinen ryssittely ei ole ihan asiallista vaan sekä alhaista, että esitetyn pointin kannalta typerää.

Katri Kulmuni on tuosta provokaatiosta samaa mieltä, ainakin niiltä osin että epäilee sitä sellaiseksi:

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/ka ... ovokaatio/
Tjolahoppsan, din jävel.
- John McClane

Lassen treenituumailuja fiiliksen mukaan
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Venäjänmaa

Viesti Mjölnir »

Lasse Candé kirjoitti: huhti 28, 2022, 18.41 Tuo jatkuva rasistinen ryssittely ei ole ihan asiallista vaan sekä alhaista, että esitetyn pointin kannalta typerää.

Katri Kulmuni on tuosta provokaatiosta samaa mieltä, ainakin niiltä osin että epäilee sitä sellaiseksi:

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/ka ... ovokaatio/
Kiitos Lasse, niin kauan kuin nuo ali-ihmiset murhaavat viattomia siviilejä omien imperialististen pyrkimystensä varjolla, ryssittelen niitä.

Ylläpito varmaan antaa jäähyä tai jotain
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Lasse Candé
etupotkija

Venäjänmaa

Viesti Lasse Candé »

Ryssittelet samalla kaikkia venäläisiä jotka vastustavat tuota. Mitä taas tulee provokaatiopointtiin, viittaamallasi Venäjällä menee hyvin niin kauan kuin kaltaisiasi ryssittelijöitä on ja varsinkin jos niiden määrä lisääntyy. Pelaat siis suoraan Kremlin pussiin. Kytkeäkseni tämän tuohon aiheeseen.
Tjolahoppsan, din jävel.
- John McClane

Kuvake
Andy
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2005
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Tykännyt: 190 kertaa
Tykätty: 513 kertaa

Venäjänmaa

Viesti Andy »

Ryssittely tai muukaan vastaava ei ole hyvä ajatus. Onhan Venäjällä Putinin vastustajiakin ja näitä pitäisi saada lisää. On kuitenkin hyvin vaikea saada venäläisiä liittymään samalle puolelle ihmisten kanssa, jotka pitävät heitä rodullisin perustein kelvottomina.

Tämä vain auttaa Putinin propagandaa luomaan tarinaa siitä, että länsimaalaiset haluavat tuhota ja alistaa venäläiset siksi, että nämä ovat venäläisiä. Etenkin kun muuan itävaltalainen viiksivallu aikoinaan teki juuri näin.

Putinin kannattajat eivät ole pahoja siksi, että ovat venäläisiä vaan siksi että edesauttavat hirmutekoja. Venäläisyys ei ole valinta, eikä sitä voi halutessaan lopettaa. Siksi sitä ei voi pitää yksilön vikana. Putinin regiimin kannattaminen taas on valinta, josta henkilö on itse vastuussa ja joka on hänen vikansa.

Suosittelisin käyttämään mieluummin sen tyyppisiä ilmauksia kuin putinistit, aivopestyt venäläiset tai örkit.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Ile
etupotkija
Lauteille: Lokakuu 2009
Tykännyt: 409 kertaa
Tykätty: 208 kertaa

Venäjänmaa

Viesti Ile »

Sivuhuomio: toi Lassen postaama Kulmuni-juttu on vuodelta 2017. Sen yleisemmät pointit varmaan pätee edelleen mutta marssin reitti ja yksityiskohdat eivät.
Lasse Candé
etupotkija

Venäjänmaa

Viesti Lasse Candé »

Kappas… :jepa:
Tjolahoppsan, din jävel.
- John McClane

Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2012
Tykännyt: 1 kerran
Tykätty: 90 kertaa

Venäjänmaa

Viesti Timpa »

Äidin isävainaa ryssitteli. No, häneltä oli viety omaisuus, talo, maat, elinkeino, kotiseutu ja nuoruus.

Mika:
Silloin kun TV:ssä näytettiin se pätkä, jossa Puttis sanoi ettei hän velvoita venäläissotilaita ryömimään sinne teollisuusalueen luoliin, kiinnitin huomioni siihen, että miksi hän istuu noin lysyssä. Ikäänkuin jokin säkki olisi heitetty tuolille.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Aihki
päähänpotkija
Lauteille: Joulukuu 2010
Tykännyt: 3 kertaa
Tykätty: 7 kertaa

Venäjänmaa

Viesti Aihki »

Venäjä sana ei ilmeisesti aina ole ollut derogatiivinen, vasta kun tosissaan alkoivat ryssimään valtaansa täällä.

Sana taitaa alunperin juontaa juurensa ruotsinkielisiin soutajiin. Sieltä siis pahan alku

Ei meidän tarvi kauaa odottaa niin vasemmisto taasen määrittelee sanojen merkityksiä uusiksi, kuten näyttää käyneen fobian kohdalla. Vastaan ei saa pistää kun heillä on tää oikeus jne.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Lauteille: Marraskuu 2009
Etulaji: Jumppa
Tykännyt: 36 kertaa
Tykätty: 144 kertaa

Venäjänmaa

Viesti MikaM »

Täältä katsomosta käsin vaikuttaisi siltä, että Mjölnirin ryssittely kohdistuukin juuri niihin, jotka noin kuvaamallaan tavalla käyttäytyvät. Eli juuri kuten Lasse ja Andy vaativat. Mistä älämölö?
“If you wait by the river long enough, the bodies of your enemies will float by.”
Sun Tzu
Kuvake
Mjölnir
etupotkija

Venäjänmaa

Viesti Mjölnir »

MikaM kirjoitti: huhti 29, 2022, 04.41 Täältä katsomosta käsin vaikuttaisi siltä, että Mjölnirin ryssittely kohdistuukin juuri niihin, jotka noin kuvaamallaan tavalla käyttäytyvät. Eli juuri kuten Lasse ja Andy vaativat. Mistä älämölö?
Sinä näköjään ymmärsit viestin sisällön oikein.

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Lauteille: Lokakuu 2007
Tykännyt: 8 kertaa
Tykätty: 33 kertaa

Venäjänmaa

Viesti Fubarbarian »

^ Chris Rockin sanoin, "I love black people, but I hate niggas!"
A suspicious mind is a healthy mind
Atticora
kylkeenpotkija
Lauteille: Heinäkuu 2013
Tykännyt: 91 kertaa
Tykätty: 97 kertaa

Venäjänmaa

Viesti Atticora »

Lasse Candé kirjoitti: huhti 28, 2022, 18.41 Tuo jatkuva rasistinen ryssittely ei ole ihan asiallista vaan sekä alhaista, että esitetyn pointin kannalta typerää.
Olen tästä samaa mieltä edelleen asian avaamisen jälkeen, mutta kukin tavallaan.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija

Venäjänmaa

Viesti Mjölnir »

Kuva

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Atticora
kylkeenpotkija
Lauteille: Heinäkuu 2013
Tykännyt: 91 kertaa
Tykätty: 97 kertaa

Venäjänmaa

Viesti Atticora »

heh