Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Miekkailu, astalointi, SCA-utelua

Historialliset eurooppalaiset lajit eli HEMA, Buhurt, historiallinen ratsastus, elävöitystaistelu jne.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Miekkailu, astalointi, SCA-utelua

#31

Viesti Mjölnir »

MarkoS kirjoitti: Tuossa Talhofferissa ei varsinaista lukemista ole, tekstiä kun on muutama sana per sivu, kivoja kuvia kylläkin. :D
Juu, siksi se onkin niin mukavaa luettavaa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Miekkailu, astalointi, SCA-utelua

#32

Viesti Paappa »

Itse olen päättänyt keskittyä tämän vuoden ihan Fioreen, sen aseelliseen ja myös aseettomaan puoleen. Hartikaisen Ilkkaan on tarkoitus olla yhteydessä, jos vaikka pääsisin joskus hänen vetämimiinsä abrazzare-tilaisuuteen. Saksalainen traditio on jäänyt tähän asti meikäläiselle vieraaksi, mutta mukava olisi tuotakin päästä koittamaan.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 1 kurkkija