Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Sparrausta stickeillä (video)

Filippiiniläiset ja Indonesialaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Pirunnyrkki
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 510
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

Sparrausta stickeillä (video)

#16

Viesti Pirunnyrkki »

Kunnioitus kepin ja pamppujen tehokuutta kohtaan kasvoi piirun verran näiden viestien myötä. En ole koskaan ollut ottavana(kaan) osapuolena, joten ehkä hitusen vähätellen olen suhtautunut kyseisen aseen tehoon. Kiitos valaisusta.
Tuomo

War does not determine who is right- only who is left.
MikaelF
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 902
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Sparrausta stickeillä (video)

#17

Viesti MikaelF »

Pirunnyrkki kirjoitti: Kunnioitus kepin ja pamppujen tehokuutta kohtaan kasvoi piirun verran näiden viestien myötä. En ole koskaan ollut ottavana(kaan) osapuolena, joten ehkä hitusen vähätellen olen suhtautunut kyseisen aseen tehoon. Kiitos valaisusta.
Hyvä näin, vaikka kannattaa muistaa että aseen teho määräytyy pitkälti siitä miten hyvin tai tehokkaasti osaa sitä käyttää (tai vahingossa onnistuu sitä käyttämään...aina kannattaa odottaa odottamatonta)! On lisäksi toinen asia löydä hyvin esim viattomiin autonrenkaisiin hyvällä tekniikalla ja toinen asia säilyttää se tekniikka kun vastustaja sohii vastaan.
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Sparrausta stickeillä (video)

#18

Viesti mronkain »

Muistan kun Sayocit aikoinaan aloittivat nuo sparrit, silloin (en tiedä miten nyt) oli kuitenkin alasuoja ja hammassuojat. Aika moni piti sitä kohtalaisen typeränä, koska vammoja tulee varmasti. No, itse olen sitä mieltä että jokainen treenaa niin kuin haluaa mutta minä en moiseen lähtisi ihan vaan näyttämään miten kova ollaan, vasta sitten kun oikeasti olisi treenannut niin paljon muilla metodeilla että oikeasti olisi saatavaa tuollaisesta ja osaaminen olisi sitä luokkaa että se lisäisi turvakerrointa reilusti.

Komppaan tuota Mikaelin edellistä viestiä ja itse näen myös että tuo kepitellyn vaihtuminen painiin voi johtua myös juuri siitä että noissa kapuloissa on pelottava voima niin antajan kuin ottajan päässä ja helposti voi sitten turvautua tutumpaan tekniikkaan jota tietää osaavansa tehdä vähemmin vaurioin kaverille (tai itselleen).

Aika karu tapa punnertaa myös tuo rystyset kepin päällä, huh...

- Marko
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

Sparrausta stickeillä (video)

#19

Viesti Jussi Häkkinen »

Hmm. Tuosta tulee mieleen vain yksi kysymys:

Miksi? (Noin elämän kattavassa kontekstissa)
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
MikaelF
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 902
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Sparrausta stickeillä (video)

#20

Viesti MikaelF »

Ei kai siihen voi vastata kuin vastakysymyksellä: Mikis koirat nuoleskelevat pallejaan? ;-)
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

Sparrausta stickeillä (video)

#21

Viesti Jussi Häkkinen »

MikaelF kirjoitti: Ei kai siihen voi vastata kuin vastakysymyksellä: Mikis koirat nuoleskelevat pallejaan? ;-)
Koska eivät saa toista koiraa nuolemaan niitä.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
MikaelF
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 902
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Sparrausta stickeillä (video)

#22

Viesti MikaelF »

Touché taisinpa kompastua omaan nokkeluuteni
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Sparrausta stickeillä (video)

#23

Viesti Kari Aittomäki »

Nii..
Keppiheilumisessa kipu on hyvin olennainen elementti.
Sattuuhan se ku fan ku saa rimasta.

Nuo punnerrukset on sitämaailmaa, läheistä sukua kiukkarin hahmotusmaailmalle.
- Se on vaan tunne, kipu on vain tunne..


edit..
Jos mennään oikeesti syville vesille, mä olen kerä'illy maailmaani kasaan tyyliin olenko mä vielä elossa.. Sattuu, siis olen.
Sitäasiaa kohtui kurotellaan tuossa.
Oikeaa tappelijaa ei rakenneta ilman tuotajuttua.

Elämä on Kipua. Kipu on Elämän tuntu, etuoikeus.
Etuoikeus, joka tempautuu pois päivänä minähyvänsä.

Man - son of man - buy the flame of ever-life
(yours to breathe and breath the pain of living): living BE!
Viimeksi muokannut Kari Aittomäki, heinä 8, 2010, 23.58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Sparrausta stickeillä (video)

#24

Viesti bodyguard »

Miksi ei?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11130
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Sparrausta stickeillä (video)

#25

Viesti flammee »

bodyguard kirjoitti: Miksi ei?
Sattuu, (pysyvät) vammat, treenitauko. Plus haitannee sitten muutakin elämää.

No ei silti, jos diggaa niin siitä vaan. Mää en viittis. Varpaan vähäinen murtuma on tähän mennessä ollut pahin vamma, siinäkin oli mielestäni ihan tarpeeksi sietämistä, kokonainen kuukausi varovaisempaa treenausta.. Ja hyöty tossa on niin minimaalisen näköinen, siis verrattuna suojilla matsaamiseen. No kai se heidän mielestään on sitten riittävän paljon ihan eri juttu.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Sparrausta stickeillä (video)

#26

Viesti Clancy B. »

[youtube][/youtube]

uudessa Fight Sportissa oli mainintaa tästä
VAPARIA KEPEILLÄ
Dog Brothers (koiraveljet) on ympäri maailmaa levinnyt yhteisö, jonka toiminta herättää närää erityisesti filippiiniläisten taistelutaitojen harrastajien keskuudessa. Hauvat testaavat taitojaan täyskontaktiotteluissa, joissa aseena käytetään escrima-tyyppistä rottinkikeppiä. Dog Brothersien tyyli on äärimmäisen brutaalia keppivapaaottelua. Heitot, aseiden riistot, potkut, lyönnit, matto-ottelu, lukot ja kuristukset ovat kaikki sallittuja. Suojina käytetään ainoastaan miekkailukypärää, jääkiekkohanskoja ja alasuojia.
Kurkkaa lisää osoitteesta http://www.dogbrothers.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ja YouTubesta.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20208
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Sparrausta stickeillä (video)

#27

Viesti JanneM »

Tuolta dog brothersin sivuilta löytyi pari suomalaisetla kalskahtava nimi.
Onko mä kenellekkään tuttuja?

“Dog” Jiri Söderblom
“Dog” Kai Schilling
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6415
Lauteille: Lokakuu 2009

Sparrausta stickeillä (video)

#28

Viesti Ile »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Hmm. Tuosta tulee mieleen vain yksi kysymys:

Miksi? (Noin elämän kattavassa kontekstissa)
Btw, tulee mieleen, että mahtavatko tuollaiset sessiot noillekaan tyypeille olla mitään arkipäivää (ehkä ovat ehkä eivät).

Itse (ihan noin elämänkin kattavassa kontekstissa) ymmärrän, että kamppailuharrastajalle tulee houkutus kokeilla joskus - siis vaikka kerran - "ihan oikeasti" (huom. lainausmerkit). Vaarallisen tilanteen opettavaisuutta ei tule aliarvioida. Riskejähän siinä tietysti on.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Sparrausta stickeillä (video)

#29

Viesti bodyguard »

Clancy B:n viestistä:
Dog Brothers (koiraveljet) on ympäri maailmaa levinnyt yhteisö, jonka toiminta herättää närää erityisesti filippiiniläisten taistelutaitojen harrastajien keskuudessa.
???

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
jussmatt
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 126
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: PK-seutu

Sparrausta stickeillä (video)

#30

Viesti jussmatt »

Ehkä DB jengi aiheutti närää yli 20 vuotta sitten kun aloittivat toimintaa. Mutta ei nykyään kenelläkään ole hampaan kolossa heitä vastaan, päinvastoin kannustetaan heidän toimintaa.FS toimitus hiukan väritti tekstiä kärkkäämäksi, ei sen ihmeellisempi asia.

“Dog” Jiri Söderblom on tuttu tyyppi Pekiti-Tirsia leireiltä Euroopassa ja Filippiineillä. Treenaa etelä-Ruotsissa ja on käynyt Euroopan (Sveitsissä) DB kokoontumisajoissa.
-jussi-

*PT mies torjuu ranteella kepin iskut*

http://ptkfinland.fi/
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 42 kurkkijaa