Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kolmas FMA Festival heinäkuussa 2006 Filippiineillä

Filippiiniläiset ja Indonesialaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Kolmas FMA Festival heinäkuussa 2006 Filippiineillä

#1

Viesti mronkain »

Kaksi aikaisempaa tapahtumaa ovat olleet Dortmundissa, Saksassa. Kolmas järjestetään heinäkuussa Filippiineillä. Paikkana Clark (entinen USA:n lentotukikohta Manilan lähellä) ja Manila. Ohjelmassa perinteisesti demoja ja koulutussessioita.

Lisätietoja:
http://www.fmafestival.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

- Marko
kaik
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1904
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#2

Viesti kaik »

Oletko menossa paikanpäälle? Tai onko Suomesta kukaan menossa sinne?
Kai Koivisto
"Ei ole ongelmia, on vain haasteita."
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#3

Viesti mronkain »

Itse en ole, ellen voita lotossa... :(
Olin vähän ajatellut mennä tuonne mahdollisesti, jos olisi Saksassa, mutta Filippiineille on aika kallis reissu. En tiedä onko kukaan muukaan menossa Suomesta. Hintaa tullee reissulle 1000-2000 eurosta alkaen, jos tuonne lähtee ja aikaa kannattaa varata reilusti, ei ihan viikon takia kannata lähteä sinne asti. Dieter Knüttel, joka noita järkkää on, itse datu Moder Arniksessa (Remy Presasin kehittämä tyyli, Presas myönsi noita datu-titteleitä vain muutamia eläessään), hän omistaa myös Abanico-nimisen firman, joka tuottaa videoita. Eiköhän tuosta(kin) tule myyntiin parin DVD:n julkaisu kuten edellisestäkin festivaalista. Viimeksi paikalla oli useita satoja osanottajia, varmasti nytkin on mielenkiintoinen tapahtuma tulossa, vaikkakin kalliit matkakustannukset varmasti karsivat eurooppalaisten osanottajien määrää, mutta toisaalta sitäkin enemmän filippiiniläisiä lienee paikalla.
Oikeastaan ainoana miinuksena tulee näin äkkiseltään itse tapahtumasta mieleen (mitä olen kuullut) että opetussessiot ovat niin lyhyitä että kyse on lähinnä interaktiivisesta demosta, josta ei paljon saa irti, ellei jo ole perustietoja ja -taitoja.

- Marko

PS. Jos joku on lähdössä paikanpäälle, potku.net -lehti ottaa mielellään matkareportaasin julkaistavakseen kuvien kera...
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 50 kurkkijaa