Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Helsinki - Ryo Onishin systemaseminaari 4.-5.10.

Näytökset, kurssit, leirit, seminaarit, kilpailut, harjoittelukaveria etsitään jne.

Valvoja: Valvoja

Wehmas
etupotkija
Viestit: 116
Lauteille: Syyskuu 2008
Aiheet: 14
Etulaji: Systema
Sivulajit: Elon ojissa rämpiminen
Takalajit: Defendo, TSM

Helsinki - Ryo Onishin systemaseminaari 4.-5.10.

Viesti Wehmas »

Syksy saapuu ja Ryo Onishi, yksi Vasiliev-Ryabko-tyylisuunnan systeman pitkäaikaisimmista opettajista tulee taas Suomeen.
Viimevuotisen setin perusteella luvassa on mahdollisuuksia ymmärtää paremmin tasapainoa, rakennetta ja "näkymätöntä" vaikuttamista toiseen. Seminaari on avoin kaikille lajitaustasta tai kokemuksesta riippumatta. Tässä on ainutlaatuinen mahdollisuus saada omakohtainen tuntemus systeman mekaniikasta ja periaatteista yhdeltä parhaista ensimmäisen polven opettajilta.

Seminaari pidetään Helsingin Myllypurossa Agoge Training centerin tiloissa 4.-5.10., alustava treeniaikataulu n. kello 14-19 molempina päivinä. Hinta kahdelta päivältä on 120-150€ vähän osallistujamäärästä riippuen.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset info@agogetrainingcenter.com.
Wehmas
etupotkija
Viestit: 116
Lauteille: Syyskuu 2008
Aiheet: 14
Etulaji: Systema
Sivulajit: Elon ojissa rämpiminen
Takalajit: Defendo, TSM

Helsinki - Ryo Onishin systemaseminaari 4.-5.10.

Viesti Wehmas »

Oli tästä näköjään feisbuukkiinkin tehty tapahtuma:



Aiheina siis liikkuminen ja iskut. Ekana päivänä enemmän rakenteesta, liikkeestä ja hengittämisestä, toisena päivänä enemmän lyömistä. Kaksi päivää 150€, yksi päivä 80€.

Seuraajat

Wehmas